راهش
مرجع تخصصی اخبار حقوقی ایران و جهان

ثبت الکترونیکی درخواست‌های اعمال ماده ۴۷۷

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به ضرورت بروزرسانی و هماهنگی سامانه‌های مربوط به اموال تملیکی از آمادگی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه برای همکاری و هم افزایی با دادستانی کل کشور و سازمان تعزیرات خبر داد و گفت: این همکاری می‌تواند چالش ارتباط پرونده‌ها با اموال را رفع کند.

به گزارش راهش به نقل از واحد خبر «مافا» قوه قضاییه، محمد کاظمی‌فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در جریان جلسه شورای عالی قوه قضاییه، یکی از چالش‌های اساسی در زمینه اموال تملیکی را ارتباط بین پرونده‌ها با اموال عنوان کرد و گفت: در گذشته ارتباطاتی با سازمان اموال تملیکی ایجاد کرده بودیم، ولی متاسفانه سامانه‌های این سازمان چندان به روز نیستند.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به ضرورت بروزرسانی و هماهنگی سامانه‌های مربوط به اموال تملیکی از آمادگی مرکز ارتباطات و فناوری اطلاعات قوه قضاییه برای همکاری و هم افزایی با دادستانی کل کشور و سازمان تعزیرات خبر داد و گفت: این همکاری می‌تواند چالش ارتباط پرونده‌ها با اموال را رفع کند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه الکترونیکی کردن فرآیند ثبت درخواست‌های اعمال ماده ۴۷۷ گفت: در حال حاضر ثبت الکترونیکی درخواست‌های اعمال ماده ۴۷۷، به صورت آزمایشی در استان‌های البرز، آذربایجان شرقی، قم و گلستان انجام می‌شود.

به این مطلب امتیاز بده post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.