راهش
مرجع تخصصی اخبار حقوقی ایران و جهان

دادستان کرمانشاه: مجرمان زندانی جرایم تیراندازی حق مرخصی رفتن ندارند

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از تداوم ممنوعیت اعطای مرخصی به زندانیان مربوط به جرائم تیراندازی در استان خبر داد و گفت: این افراد تا پایان دوران محکومیت خود حق مرخصی رفتن ندارند و باید همه این مدت را در زندان سپری کنند.

به گزارش راهش به نقل از ایرنا، «شهرام کرمی» اظهار داشت: چندماهی است که قانون عدم اعطای مرخصی به زندانیانی که جرم آن ها تیراندازی و یا مشارکت در این اقدام بوده در استان اجرایی می شود که خوشبختانه نتایج خوبی هم داشته است.

وی ادامه داد: این دسته از افراد را می توان در زمره مجرمان خطرناکی قرار داد که با رفتار و اقدامات خود باعث ایجاد ناامنی در جامعه و رعب و وحشت میان مردم می شوند.

کرمی تصریح کرد: زندانیان مربوط به جرم تیراندازی و یا قاچاقچیان سلاح و مهمات تا پایان دوران محکومیت خود باید در زندان باشند و حق مرخصی رفتن نخواهند داشت.

دادستان کرمانشاه همچنین از تشدید برخوردها با اراذل و اوباش و اشرار در کرمانشاه خبر داد و گفت: در روزهای اخیر تعداد زیادی از این افراد شناسایی و احضار شده اند و تذکرات و اخطارهای لازم به آن ها داده شده است.

وی گفت: همه اعمال و رفتار این افراد به صورت دقیق تحت نظر قرار دارد و به آن ها اعلام شده چنانچه بخواهند مشکلی ایجاد و یا اقدامی در راستای ناامن کردن فضای شهر و جامعه انجام دهند، قاطعانه و بدون گذشت برخوردهای لازم قضائی با آن ها صورت می گیرد.

کرمی در پایان از حضور مقتدرانه پلیس در صحنه های مختلف و کنترل رفتار مجرمان به منظور پیشگیری از وقوع جرم نیز قدردانی کرد و گفت: اخیرا و در جریان درگیری هایی که در یکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه میان چند خانواده رخ داد پلیس توانست بسیار خوب موضوع را مدیریت و از دامن زدن به اختلافات جلوگیری کند که جای قدردانی دارد.

به این مطلب امتیاز بده post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.