راهش
مرجع تخصصی اخبار حقوقی ایران و جهان

رزرو بلیط‌های پریمیوم اکونومی امارات: هزینه پروازها چقدر است؟

اکنون می‌توانید برای پرواز در کلاس پریمیوم اکونومی جدید امارات در پروازهای پاریس، لندن، سیدنی و کرایست‌چرچ رزرو انجام دهید.

طبق تحقیقات ما، این پروازهای پریمیوم اکونومی تقریباً دو برابر یک بلیط معمولی اکونومی و تقریباً نصف قیمت کرایه کلاس بیزینس برای شما هزینه خواهند داشت. بلیط‌های پریمیوم اکونومی امارات در پروازهای A۳۸۰ از دبی به پاریس شارل دوگل، دبی به لندن هیترو و دبی به سیدنی از اول آگوست آغاز می‌شود.

بلیط‌های اکونومی ممتاز در پروازهای A۳۸۰ بین دبی و کرایست‌چرچ از اول دسامبر به طور مستقیم ارائه می‌شوند. بلیط برای هر چهار مسیر هم اکنون برای رزرو موجود است.

آیا می‌خواهید در اولین فرصت پریمیوم اکونومی امارات را امتحان کنید؟

یک پرواز رفت و برگشت برای یک بزرگسال بین دبی و لندن هیترو، پرواز دوشنبه ۱ آگوست و بازگشت یکشنبه ۷ آگوست، از ۹.۴۴۵ درهم در کابین پریمیوم اکونومی جدید و شیک هزینه دارد.

اگر با همان تاریخ‌ها در کابین اکونومی پرواز کنید، قیمت بلیط از ۳۳۵۵ درهم شروع می‌شود، و اگر احساس سرخوشی می‌کنید و می‌خواهید در کلاس بیزینس پرواز کنید (اینطور نیست؟)، بلیط‌ها در همان تاریخ‌ها، از ۱۹۹۶۵ درهم شروع می‌شوند.

به پاریس در همان تاریخ‌ها، از دوشنبه ۱ آگوست، بازگشت یکشنبه ۷ آگوست، یک بلیط پریمیوم اکونومی برای یک بزرگسال از ۸۸۲۵ درهم هزینه خواهد داشت. بلیط اکونومی به پاریس در همین مسیر در حال حاضر از ۳۶۹۵ درهم شروع می‌شود.

هزینه بلیط کلاس بیزینس از ۱۵۲۸۲ درهم، برای یک بزرگسال، برای برگشت از دبی به پاریس است.

با رزرو بلیط‌های اقتصادی ممتاز امارات چه چیزی به دست می‌آورید؟

تجربه شما با چک-این کردن اختصاصی در کانتر پریمیوم اکونومی در فرودگاه بین‌المللی دبی آغاز می‌شود و همچنین اولویت‌بندی صندلی دارید. با این حال، با بلیط پریمیوم اکونومی دسترسی به سالن‌های پذیرایی دوست‌داشتنی امارات در ترمینال ۳ فرودگاه بین‌المللی دبی، مقدور نیست.

در داخل هواپیما، مسافرانی که در امارات پرواز پریمیوم اکونومی دارند، از صندلی‌های خوابیده به طول ۵۰ سانتی‌متر، در رنگ کرم پیچیده با تکیه‌گاه‌های سر قابل تنظیم، فضای پا بلند و صفحه‌نمایش ۴۰ اینچی لذت خواهند برد.

پس از سوار شدن، یک نوشیدنی خوش‌آمدگویی دریافت خواهید کرد و انتخابی بهتر از غذا نسبت به غذای اکونومی خواهید داشت، با وعده‌های غذایی چند مرحله‌ای که روی ظروف چینی و کارد و چنگال‌های فولادی سرو می‌شود، بنابراین تقریباً می‌توانید وانمود کنید که در کلاس بیزینس هستید.

امکانات دیگر شامل بالش‌های بزرگتر، پتوهای نرم پایدار ساخته شده از بطری‌های پلاستیکی بازیافتی، کیت‌های رفاهی قابل استفاده مجدد در پروازهای طولانی‌تر، و پیاده شدن با اولویت است. کابین اقتصادی ممتاز در حال حاضر تنها بر روی ۶ هواپیمای A۳۸۰ نصب شده است و برنامه‌هایی برای عرضه آن در ۱۲۰ هواپیما از نوامبر سال جاری مد نظر است.

راهش به نقل از timeoutdubai

به این مطلب امتیاز بده post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.