راهش
مرجع تخصصی اخبار حقوقی ایران و جهان

صدور گواهی عدم سوءپیشینه از طریق گوشی همراه

معاون امور سامانه‌ها و هوش قضایی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، در گفت و گو با برنامه روی خط خبر شبکه خبر از امکان دریافت فوری و اینترنتی عدم سوء پیشینه بر روی گوشی همراه خبر داد.

محمد کاظمی فرد درباره امکانات اپلیکشن «عدالت همراه» گفت: این اپلیکیشن در دو نسخه اندروید و آی او اس فعال است و ثبت درخواست عدم سوء پیشنیه نیز دو سه دقیقه زمان می برد.

وی درباره زمان صدور عدم سوء پیشینه اینترنتی گفت که به طور متوسط ظرف ۴۸ ساعت این گواهی ها صادر می شود.

گواهی عدم سوء پیشینه ایرانیان خارج از کشور

معاون امور سامانه‌ها و هوش قضایی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه لازمه اخذ گواهی عدم سوء پیشینه که به صورت اینترنتی صادر می شود را داشتن کد ثنا برای اشخاص عنوان کرد. وی همچنین یادآور شد که کد ثنا نیز به صورت غیرحضوری و آنلاین صادر می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گواهی عدم سوء پیشنیه در مراکز پلیس + ۱۰ هم صادر می شود یا خیر؟ گفت: بله، سیستم قبلی هم همچنان فعال است. گواهی عدم سوء پیشینه غیرحضوری قوه قضائیه نیز قابل ارایه به دستگاه های متقاضی هست. در سال گذشته بیش از یک میلیون گواهی عدم سوء پیشنیه (اینترنتی) صادر شده است.

به این مطلب امتیاز بده post
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    سلام من از طریق سامانه جهت ملاقات با جناب اژه ای ثپت نام کردم وکد پیگیری هم آمد وگفت برو در سایت هرچه مراجعه میکنم سایت میگه کد پستی اشتباه چه کنم سوم مرداد ۱۴۰۰

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.