راهش
مرجع تخصصی اخبار حقوقی ایران و جهان

نمونه فرم وکالتنامه ازدواج میخک (موکل خانم)

در بخش وکالتنامه سامانه میخک، برای یک سری از امور که معمولا ایرانیان خارج از کشور به آنها نیاز پیدا می کنند نمونه فرم های آماده ای تهیه شده است. البته این فرم ها صرفا به عنوان نمونه است و هر شخصی با توجه به نیاز خود می تواند متن وکالتنامه را کم و یا زیاد کند و یا کلا متن دلخواه خود را در سامانه میخک قرار دهد.

در مقاله نمونه فرم وکالتنامه تنظیمی در خارج از کشور توضیح داده ایم که چرا لازم است افراد حتما در تنظیم وکالتنامه خود اگر اطلاعات حقوقی ندارند از یک کارشناس حقوقی مشاوره بگیرند.

سایت راهش آمادگی دارد تا متن پیش نویس وکالتنامه را توسط کارشناسان امور دفاتر اسناد رسمی آماده کند. کافی است با ما تماس بگیرید.

متن نمونه وکالتنامه ازدواج در سامانه میخک

انجام کلیه مراحل ازدواج دائم موکل با آقای فرزند دارنده شماره ملی تاریخ تولد ساکن به هر میزان صداق و مهریه مانند کلام الله مجید، آینه شمعدان ، وجه نقد ، جواهر و طلا (سکه یا طلای ساخته شده) و اموال غیر منقول اعم از نقد یا برذمه زوج قرار دادن و پذیرش شروط موکل از سوی زوج و توکیل به غیر برای اجرای صیغه عقد دائم موکل و همچنین مراجعه به ادارات ثبت احوال ، ثبت اسناد و نیز دفاتر ازدواج به منظور ثبت رسمی ازدواج و امضای اسناد و دفاتر مربوطه و اخذ سند ازدواج و در صورت نیاز رونوشت سند ازدواج و همچنین انتقال اموال غیر منقول تعیین شده به عنوان مهریه به نام موکل و انجام سایر امور پیش بینی نشده مربوطه به نحویکه در هیچ یک از مراحل نیازی به حضور و یا اجازه مجدد از موکل نباشد .

وکیل مرقوم در خصوص انجام مورد وکالت، حق توکیل به غیر ولو کرارا دارد/ ندارد و دارای اختیارات مزبور و تام می باشد. اقدام و امضای وی در موارد اشاره شده به جای اقدام و امضای موکل صحیح و نافذ است و نیازی به حضور یا کسب اجازه مجدد موکل ندارد. این وکالت فقط در نفس وکالت موثر است.

دیگر نمونه فرم های وکالتنامه

به این مطلب امتیاز بده post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.