راهش
مرجع تخصصی اخبار حقوقی ایران و جهان

نمونه حکم انتصاب کارمندان به سمت بالاتر ۳

جناب آقای …………………………..

سلام علیکم

نظر به تعهد و تجارب و عملکرد مثبت شما در مدت سرپرستی …………………….. سمت بدینوسیله جنابعالی را بعنوان رییس ……………….. در این شرکت منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به ایزد متعال و با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیتهای موجود در انجام وظایف محوله و رضایت مراجعین محترم کوشا باشید.

ضروری است با سرلوحه قراردادن راهبرد تفکر ، توکل و تلاش در انجام امور محوله و بکارگیری نیروهای کاردان ، متعهد و کارآمد و با سازماندهی متفکرانه و هوشمندانه ی تمام امکانات و منابع در اختیار به همراه برنامه ریزی اصولی و هدفمند نسبت به انجام وظایفی که بعهده گرفته اید مجدانه کوشش نمایید.

امید است با اتکال به عنایات خداوند متعال همه تلاشها و کوششهای خود را در جهت تحقق هرچه بیشتر و برجسته تر اهداف و آرمانهای والای شرکت بکار بندید.

توفیق هرچه بیشتر جنابعالی را از خداوند منان خواستارم.

ضمنا بدینوسیله از خدمات گسترده ! و زحمات ارزشمند و شبانه روزی و اثرگذار!  آقای ………………. در طول تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر  نموده و برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون دارم

یا

ضمنا بدینوسیله و از خدمات ارزشمند ! و زحمات  شبانه روزی و اثرگذار!  آقای ………………….. که عمری را در این مسئولیت مشغول به خدمت بوده و اینک به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت بیشتر و پیروزی می نمایم.

با تشکر

…………………….

به این مطلب امتیاز بده post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.