راهش
مرجع تخصصی اخبار حقوقی ایران و جهان

نمونه قرارداد کار بازاریابی (یک ماهه)

این قرارداد فی مابین آقای /خانم ……………………… بعنوان ……………….. شرکت ……………………. به نشانی: …………………………………….. و کد پستی ……………………………………………… که من بعد در این قرار داد «کارفرما» نامیده می شود از یک طرف

و آقای …………………………. فرزند …………………… دارای کدملی ………………………………. به نشانی: ……………………………………………….. کد پستی …………………………………………….. و شماره همراه………………………….. و شماره ثابت …………………………………….. که در این قرارداد بازاریاب نامیده می شود از طرف دیگر طبق شرایط زیر منعقد می شود.

۱-وظیفه بازاریاب فقط معرفی کالا و خدمات این دفتر خواهد بود و وی حق دریافت هیچگونه وجهی را از مشتری نخواهید داشت.

۲- داشتن نمونه کالا در صورت داشتن مشتری به صورت امانت بلامانع است. برای اطمینان کامل و با توجه به متغیر بودن قیمت ها بازار یاب می باست حتما قبل از اعلام قیمت قطعی به مشتریان خود، بهای آنها را با تلفن شماره ……………… از دفتر استعلام نماید.    

۳- در هنگام تماس  با دفتر شرکت اعلام کد همکاری، الزامی است .    

۴- مدت این همکاری بصورت آزمایشی به مدت یک ماه از تاریخ  فوق الذکر می باشد .    

۵- قبل از مراجعه مشتریان به دفتر ، لازم است تا بازاریاب اسامی آنان را به مسئول دفتر اعلام کنید تا پورسانت آن به حساب وی منظور گردد .   

۶- درآمد حاصل از ارائه خدمات یا فروش کالا به مشتریان  ، مطابق با …….درصد از کل مبلغ فروش میباشد که پس از ارائه خدمات و پایان کار به حساب بازاریاب  به شماره /  شماره کارت………………………نزد بانک………….واریز خواهد شد .  

۷-  بازاریاب در طول دوره کار موظف به رعایت کلیه شئونات اخلاقی و اسلامی و  پذیرش محل انجام  کار طبق نظر شرکت و رعایت ساعت کاری  است. 

۸- یک فقره سفته / چک شماره …………………… به مبلغ ………….. ریال به عنوان تضمین حسن اجرای تعهدات بازاریاب به مسئول دفتر تحویل داده شده است و آقای/ خانم ………………………………… بازاریاب ،  با کد شماره ………………… تمام موارد فوق را با دقت در صحت وسلامت عقل خوانده ، و متعهد به انجام آنها بوده و اعلام می دارد و اجازه می دهد و رضایت دارد که در صورت رعایت نکردن هر کدام از بندهای فوق از محل سفته / چک فوق به نفع شرکت ……………………………جبران خسارت شود .

– این قرارداد رابطه استخدامی میان بازاریاب و شرکت بوجود  نمی آورد .

                     امضا و اثر انگشت بازاریاب  …………………..    امضا و اثر انگشت  نماینده شرکت ………………….

به این مطلب امتیاز بده post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.