راهش
مرجع تخصصی اخبار حقوقی ایران و جهان

نمونه وکالتنامه بازنشستگان برای دریافت حقوق


در بخش وکالتنامه سامانه میخک، برای یک سری از امور که معمولا ایرانیان خارج از کشور به آنها نیاز پیدا می کنند نمونه فرم های آماده ای تهیه شده است. البته این فرم ها صرفا به عنوان نمونه است و هر شخصی با توجه به نیاز خود می تواند متن وکالتنامه را کم و یا زیاد کند و یا کلا متن دلخواه خود را در سامانه میخک قرار دهد.

در مقاله نمونه فرم وکالتنامه تنظیمی در خارج از کشور توضیح داده ایم که چرا لازم است افراد حتما در تنظیم وکالتنامه خود اگر اطلاعات حقوقی ندارند از یک کارشناس حقوقی مشاوره بگیرند.

سایت راهش آمادگی دارد تا متن پیش نویس وکالتنامه را توسط کارشناسان امور دفاتر اسناد رسمی آماده کند. کافی است با ما تماس بگیرید.

متن نمونه وکالتنامه بازنشستگان برای دریافت حقوق

مراجعه وکیل به سازمان بازنشستگی کشور ، وزارتخانه ها ، دوایر دولتی ، عمومى و غیر دولتی و سازمانها و ارگانهای ذیربط در خصوص به جریان انداختن حقوق بازنشستگی و کلیه مزایای گذشته و حال و آینده . مراجعه به تعاونی های مربوطه و تکمیل و امضاء پرسشنامه های مورد لزوم و افتتاح حساب جاری و یا پس انداز کوتاه مدت و یا بلند مدت در هر یک از شعبات بانکهای کشور که وکیل صلاح بداند و واریز، برداشت و امضای اوراق و دفاتر و اسناد مربوطه به نحوی که نیاز به حضور موکل در هیچیک از مراحل نباشد ضمناً وکیل حق توکیل غیر را نیز دارا می باشد.

حدود اختیارات
وکیل مرقوم در خصوص انجام مورد وکالت، حق توکیل به غیر ولو کرارا دارد/ندارد و دارای اختیارات مزبور و تام می باشد. اقدام و امضای وی در موارد اشاره شده به جای اقدام و امضای موکل صحیح و نافذ است و نیازی به حضور یا کسب اجازه مجدد موکل ندارد. این وکالت فقط در نفس وکالت موثر است.

دیگر نمونه فرم های وکالتنامه

۲.۲/۵ - (۵ امتیاز)
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام
    خارج از کشور هستم و میخواهم برای درخواست بازنشستگی و دریافت مستمری وکالت بدهم
    آیا امکان پذیر است؟

    1. راهشگر می گوید

      سلام وقت بخیر
      بله مشکلی نیست. جهت اطلاعات بیشتر می توانید با ما با شماره ۰۰۹۸۹۳۳۵۵۴۵۶۸۱ در واتساپ تماس بگیرید

  2. رضا سلطانی می گوید

    وکالت دریافت حقوق بازنشستگی از سال ۱۳۹۲ از آمریکا دارم و همه ساله از طرف سازمان بازنشستگی و از طریق اسکایپ احراز هویت و تایید شده است
    امسال یکی از شعب بانک صادرات اعلام نمد که وکالت من که ممهور به مهر دفتر واشنگتن است نیاز به تایید وزارت خارجه در ایران را دارد
    آیا صخیخ است و در صورت صحت راهنمایی بفرمایییدبه کجا برای تایید وکالتنامه صادره در سال ۱۳۹۲ مراجه شود؟
    با تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.