راهش
مرجع تخصصی اخبار حقوقی ایران و جهان

مشکل در برداشت پول از دستگاه خودپرداز در سوئد

ارائه دهنده دستگاه های خودپرداز در سوئد در وب سایت خود نوشت: «ما به دلیل خطاهای شبکه، دستگاه‌های خودپرداز خود را به طور موقت از کار انداخته‌ایم.‌ بسیاری از افراد اعلام کردند که قادر به برداشت وجه نیستند، اما در عین حال حساب های بانکی آنها نشان می دهد که مبالغی که برداشت کرده اند، بلوکه شده است.

جنی دانیلسون، مدیر روابط عمومی و ارتباطات خدمات بانکومات، گفت: «متاسفانه، ما در حال حاضر با قطعی مواجه هستیم که برخی از مشتریان را که سعی در برداشت پول نقد دارند، تحت تأثیر قرار می دهد. وجوه مشتریان در حساب نگهداری می شود، اما به مشتریان پرداخت نمی‌شود. ما در تلاش هستیم تا مشکل را در اسرع وقت حل کنیم و از اتفاقی که افتاده متأسفیم.”

به این مطلب امتیاز بده post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.