راهش
مرجع تخصصی اخبار حقوقی ایران و جهان

ساعت کاری ادارات به دوران قبل از کرونا بازگشت

با تصمیم ستاد ملی کرونا ساعت کاری ادارات به دوران قبل از کرونا بازگشت

راهش سخنگوی ستاد ملی کرونا از بازگشت ساعات کاری ادارات به شرایط پیش از اوج گیری بیماری ‎کرونا خبر داد و مجدد تاکید کرد که مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین حضوری خواهند بود و هیچ عذر و بهانه ای پذیرفتنی نیست.

عباس شیراوژن برخی مصوبات جسله امروز -ششم فروردین- ستاد ملی کرونا را اعلام کرد.

وی درحساب توییتری خود نوشت:

«۱) ساعات کاری ادارات به شرایط پیش از اوج گیری بیماری کرونا بر می گردد.

۲) مجددا تأکید می‌شود که مدارس و دانشگاه‌ها از ۱/۱۴ حضوری خواهند بود. هیچ عذر و بهانه ای پذیرفتنی نیست.

۳) عادی انگاری نشود؛ کرونا تمام نشده است اما کار، آموزش، تحصیل و زندگی پر شورتر و با نشاط‌تر از گذشته دنبال می‌شود.

۴) تقدیر و سپاس ویژه از کارکنان انتظامی، سازمان اورژانس و همکاران بهداشتی و درمانی برای زحمات و خدمات ویژه در ایام نوروز»

با تصمیم ستاد ملی کرونا ساعت کاری ادارات به دوران قبل از کرونا بازگشت

مشروح اولین جلسه ستاد ملی کرونا در سال ۱۴۰۱

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در اولین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در سال ۱۴۰۱ ضمن تشکر از همراهی مردم و تلاش کادر درمانی و بهداشتی و تمام کسانی که در کاهش شیوع ویروس کرونا نقش‌آفرینی کردند، تأکید کرد: با وجود روند کاهشی ابتلا و فوتی های کرونا در کشور، باید شیوه نامه های بهداشتی به دقت رعایت و از عادی‌انگاری کرونا در جامعه پرهیز شود.

رئیس جمهور با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی سفرهای نوروزی ‌افزود: مسافرت گسترده مردم نشانه نشاط و امنیت اجتماعی است، اما همه باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی حساسیت داشته باشند تا در آینده شاهد گسترش دوباره شیوع کرونا نباشیم.

آیت‌الله رئیسی گفت: براساس گزارش ارایه شده در ستاد ملی کرونا تاکنون حدود ۱۵۰ میلیون دز واکسن در کشور تزریق شده که کار بزرگی است، اما دریافت دز سوم واکسن همچنان باید مورد تأکید قرار گیرد.

دکتر رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت حضور مؤثر اورژانس و پلیس راهور در کاهش تلفات رانندگی، تصریح کرد: باید قاطعانه با تخلفات حادثه‌ساز رانندگی برخورد شود و پلیس هیچگونه اغماضی در مورد اینگونه تخلفات نداشته باشد چراکه جان مسافران را به خطر می اندازد.

رئیس جمهور با تأکید بر اهمیت خدمت‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی در استان‌های مختلف کشور، گفت: مسئولان و استانداران تمام تلاش خود را بکار گیرند تا با همتی مضاعف در ایام نوروز مشکلی برای مردم پیش نیاید و کمبودهایی چون اسکان نوروزی مسافران سریعا جبران شود.

همچنین در جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مصوب شد از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ تمام مدارس و دانشگاه‌های کشور به صورت حضوری فعالیت کنند و ساعات کار ادارات نیز به پیش از آغاز کرونا بازگردد.

به این مطلب امتیاز بده post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.