راهش
مرجع تخصصی اخبار حقوقی ایران و جهان

اخبار و اطلاعات جدید درباره یونیک فاینانس + فیلم

ما در سایت راهش در مقاله ای درباره شرکت پانزی یونیک فاینانس که آیا قانونی است یا خیر اطلاعاتی منتشر کردیم. اما این که

یونیک فاینانس کلاهبرداری است یا نه ؟

را در ادامه توضیح می دهیم. در همین زمینه آقای بهزاد هندآبادی مقاله و فیلمی منتشر کرده است که با دلایل و مستنداتی که ارایه می کند می گوید فعلایت یونیک فایننس کلاهبرداری است.

آقای هندآبادی در این فایل ویدئویی می گوید: حداقل سرمایه گذاری در این شرکت ۱۰۰۰ دلار است. این کسب و کار به هیچ عنوان قانونی نیست و به هیچ عنوان توصیه نمی کنم. من افرادی را می شناسم که خانه و زندگی خود را فروختند و داخل این شرکت گذاشتند که قانونی هم نیست.

خرید و فروش سهام اپل و گوگل با ربات؟

اگر واقعا ربات می توانست خرید و فروش سهام کند چرا در وال استریت افرادی پس هستند که خرید و فروش می کنند پس اگر همچنین رباتی هست پس افراد آنجا چه می کنند؟ ضمن اینکه سهام اپل و گوگل هم پائین می آید و اینطور نیست که این سهام ها بخاطر اسمشان فقط بالا بروند. این شرکت فقط یک سایت وجود دارد که متعلق به شرکت منحل شده است.

آیا سرمایه گذاری در شرکت یونیک فاینانس درست و قانونی است؟

یونیک فاینانس با ادعای خرید سهام شرکتهای برتر جهان بر سر زبانها افتاد. یونیک فاینانس نام شرکتی منحل شده در زوریخ سوئیس را برای فعالیت های خود انتخاب نموده و از سال ۲۰۱۶ فعالیت خود را شروع کرده است.

در صورتی که علاقه مندان این شرکت بر این اعتقادند که یونیک فاینانس نزدیک به ۲۰ سال است که مشغول فعالیت با این شیوه میباشد.

در حقیقت، یونیک فاینانس نامی جعلی برای شرکت کلاه‌برداری خود انتخاب نموده که خود را شرکتی قانونی و مشغول فعالیت در بورس جلوه دهد که به معامله سهام شرکت های مهم و بزرگی چون Apple Alphabet Face book می‌پردازد.

یونیک فاینانس، اطلاعات معاملات بورس که کاملاً ساختگی و تماماً اطلاعات لحظه‌ای بورس می‌باشد را در اختیار عموم قرار داده و خود را فعال درزمینهٔ سرمایه گذاری معرفی می‌کند.

اگر از یک سرمایه گذار بورس که تجربه فراوان در بازارهای خارجی و ایرانی دارد در مورد ماهیت این چنین شرکت هایی سوال شود، بی شک پاسخ چیزی جز شرکت های هرمی نمیباشد.

با کمی تحقیق متوجه می‌شوید که در این سیستم ده هزار نفر سرمایه خود را از دست می‌دهند، تا یک نفر واقعاً به درآمد وعده داده‌شده دست پیدا کند.

یونیک فاینانس در تبلیغاتش، خود را یک کمپانی سرمایه گذاری، شرکت مدیریت مالی و crowd funding واقع در شهر زوریخ سوئیس معرفی می‌کند.

همچنین این شرکت ادعا میکند، یک گروه متخصص با تحصیلات آکادمیک و ماهر در زمینه سرمایه گذاری را در اختیار دارد.

وی همچنین بیان میکند که ۱۸۰۰ معامله گر در سراسر جهان دارد. اما بر طبق بررسی ها و اسناد موجود، نه تنها تمام این موارد ادعایی بی پایه و اساس است، بلکه تا به حال به خاطر فعالیت غیر قانونی چندین اخطار نیز ریافت نموده است.

شاید برای شما نیز جالب باشد، یونیک فاینانس در لیست هشدار کنسول امنیت بین الملل و همچنین در لیست اخطار سازمان نظارت بر موسسات مالی سوئیس قرارگرفته است. در سایت یونیک فاینانس به افراد زیر به‌عنوان مدیران این شرکت اشاره‌شده است: Harry Oliver Hua chung Daniel Hartmann Robert Erickson Colleen c.Davis Harley Warren

فیلم های مرتبط با غیرقانونی بودن یونیک فایننس

شیوه کار و پلن درآمدزایی یونیک فاینانس

لیدرها و سرشاخه‌های یونیک فاینانس، با ظاهری بسیار شیک که به‌نوعی نمایانگر فرد موجه، تحصیل‌کرده و مطلع از بروکرها و موفق در حوزه سرمایه گذاری در شرکت های بین المللی است، در هتل‌های معروف و لاکچری افراد را پرزنت می‌کند. کار را طوری جلوه می‌دهند که گویی هیچ‌گونه آسیب مالی در آن وجود ندارد. به علت اینکه این کار وابسته به معامله سهام شرکت های مهم و معتبر است که هرروز موفق‌تر و پیشرفته‌تر از پیش هستند، اطمینان فرد قربانی را کسب می‌کنند.

حال‌آنکه تقریباً همه این معرف‌ها و لیدرها می‌دانند که شرکت، یک شرکت هرمی است. اما به جهت کسب سود، اقدام به معرفی آشنایان خود به‌عنوان زیرمجموعه می‌کنند.
مبلع سرمایه گزاری برای شروع به کار و عضویت در این شرکت ،حداقل مبلغ ۱۰۰۰ دلار است و سپس می‌تواند به فعالیت و عضوگیری بپردازد. هر فرد پس از عضویت توانایی عضوگیری سه نفر زیرمجموعه مستقیم را دارد و درصورتی‌که در هر سه زیرشاخه‌ی معرف مبلغ ۵۰۰۰ دلار سرمایه گذاری صورت گیرد، معرف مبلغ ۱۰۰۰ دلار به‌عنوان جایزه دریافت می‌کند.

اما اگر تعادل ۵۰۰۰ دلار در حتی یکی از این سه زیرشاخه برقرار نشود، هیچ جایزه‌ای به او تعلق نگرفته و تنها برای سرمایه گذاری که انجام داده، و به ازای هر نفر عضو جدید، ماهیانه ۳ دلار کمیسیون دریافت می‌کند.
یافته‌ها به اثبات این مسئله که لزوم برقراری تعادل ۵۰۰۰ دلاری در شاخه‌های سه‌گانه برای کسب پورسانت ۱۰۰۰ دلاری، عملاً عضوگیری و فریب افراد را به دنبال خواهد داشت. چراکه فرد سرمایه گذار، عملا از طریق عضوگیری به پورسانت قابل‌توجه دست‌یافته و در غیر این صورت سرمایه گذاری معنای واقعی پیدا نمی‌کند و به سودآوری نخواهد رسید.

به همین دلیل افرادی که در یونیک فاینانس سرمایه گذاری می‌کنند، اکثراً با راه‌اندازی کانال‌های مجازی ازجمله تلگرام فعالیت می‌کنند. با تولید محتوای انگیزشی و آموزشی، سعی در جذب و اغفال افراد جدید داشته و به همین واسطه به ازای هر ۱۰۰۰۰ نفر سرمایه گذار، یک نفر به درآمد مطلوب می‌رسد.

با توجه به توضیحات آورده شده و تحقیقات به‌عمل‌آمده می‌توان گفت ریسک سرمایه گذاری در یونیک فاینانس بالای ۹۸ درصد خواهد بود. یک سرمایه گذار متبحر نسبت ریسک به بازده این‌گونه را در زندگی مالی خود جای نخواهد داد.

۳.۵/۵ - (۲ امتیاز)
53 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    اگه غیر قانونی هست چرادر بازی‌های لالیگا تبلیغ میشه

    1. Danny می گوید

      خدایی الان تبلیغ رو ملاک بر قانونی و غیرقانونی گذاشتن یک کمپانی قرار دادی؟؟؟ واقعا؟؟؟
      شما هم برو یه شرکت بزن پول بده لالیگا بده بوندوسلیگا بده همین باشگاهای داخلی تبلیغ میکنن برات
      باشگاه پول تبلیغشو میگیره.
      اگه میخوای بگی غیر قانونی نیست لطفا مدارک موثق از ارگان های ذیربط ارائه بده.

  2. Sheela می گوید

    چرا وقتی پولت رو میخوان حساب کنند ۲۰% کم میکنند این پول به دست چه کسانی میرسه؟؟؟؟

    1. فرشاد می گوید

      ۲۰٪کارمزد خود کارگزاری
      کدوم کارگزاری رایگان انجام داده که یونیک دومیش باشه

  3. معصومه می گوید

    سلام میشه کمکم کنین

    1. سعید می گوید

      چه کمکی

  4. رحمان شجاعی می گوید

    ایا شرکت مزدک و یونیک فایناس میتونه حساب مارو بالا بکشه

    1. فرشاد می گوید

      به هیچ عنوان شاید اون شرکتی که سهام میفروشه برشکست کنه ولی یونیک کارش فقط خرید سهام به قیمت پایین‌تر و فروش به قیمت بالاتره وکارمزد خودشه میگیره ضمن اینکه سرمایه شما ازبدو ورود بیمه میشه

      1. شهاب می گوید

        سلام این بیمه کجاست چیه چطوری میشه فهمید نمایندگی هاش کجاست

  5. ناشناس می گوید

    این حرفها فقط ساخته ذهن مریض است

  6. امیر می گوید

    داداشا الان ۶ ماهه حسابا وریفای نشده کلاهبرداری کردن رفت اگرم وریفای شده باشه پولو نمیتونی برداشت کنی

    1. ناشناس می گوید

      کلاه برداریه شک نکنید………..

    2. ناشناس می گوید

      وریفای نشدی؟!
      پول شماره رو توی بورس ایران بالا کشیدن، نه اینجا😂

  7. علی می گوید

    دوستان ،کسانی که میگن کلاهبرداری نیست چون میبینن که مثلاسودی به حسابشان میادفریب میخورنددرحالی که این پول خودشونه دارن کم کم پس میدن وجایزه ای که برای عضوگیری گذاشته قطعاهرکس ناآگاهی باشه وسوسه میشه وتشویق میشه برای عضوگیری بیشترواین داستان ادامه داردتاپاره شدن این زنجیروخیلیهابه اصل پولشون هم نمیرسن چه رسدبه سودهای خیالی.
    یاعلی

  8. محمد می گوید

    واقعا خجالت نمیکشید این همه دروغ درمورد یونیک فایننس میگید من کل زندگیم با یونیک تغییر کرده خداشاهده که هیچ پولی به خاطر زیر مجموعه نمیگیرم فقط سرمایه گذاری کردم و هیچ کسی وارد نکردم و تا حالا ۱۱ ماهه که خداروشکر هیچ بدقولی نشده از طرف شرکت . والانم دیگه ربات هوشمند کار وری فایی رو انجام میده که نهایتا تا ۳ روز تائید میشه . فقط یک کلام میگم باید خجالت بکشید این دروغارو در مورد شرکت بزرگ و قانونی یونیک فایننس میگید و ازین به بعد هم کل مدارک و سند سهام و سند بیمه سرمایه گذاران در سایت قرار داده شده و میتونید پرینت کنید و خیالتون راحت باشه از این دروغای بی اطلاع ها …

    1. رضا می گوید

      الان چهار ماهه که برای ما اصلا نقد نکردن، پول کنسلی هاشو نداده، دائم بهمون میگن صبور باشید،دلارهای آرسی خودشونو دارن به مردم غالب میکنن. شک نکنید یونیک فاینانس تقلب و کلاهبرداری بزرگیه که اینجور سود من رو نقد نکردن،

      1. علی می گوید

        خدا می‌دونه چه کسانی بدبخت شدن تا شما زندگیتون تغییر کنه

      2. سجادی می گوید

        باسلام بنده تموم سرمایه امو گذاشتم تواین کارکلاهبرداری خواهشمندم از دوستان پولتون اتیش بزنید ولی تواین کار نیایید

      3. حمید می گوید

        همش دروغه اگر کسی گین، مین، ارسی میخواد من به نصف قیمت میدم

      4. حمید می گوید

        الان ۴ماه کنسلی زدم نمی‌دهند تا ۴۰ ۵۰درصد زیر قیمت راضی هستم بازم به پول نمی رسم
        هر کسی ارسی ویگن ومین خواست نصف قیمت میدم

    2. ناشناس می گوید

      سلام ممکنه یه راه حل برای گرفتن سودمون بگید منچند ماههسودمونگرفتم

    3. محسن می گوید

      شما تو سایت ثبت شرکتهایه سویییس اگه بگردی عمرا حتی اسمشو پیدا کنی….ضمنا تو لیست هشدار قرار داره این شرکت

    4. به یونیک کلاهبردار اعتماد نکنید می گوید

      نزدک (بورس آمریکای شمالی) ربطی به یونیک فایننس ندارد، این ارتباط جز دروغگویی و دله دزد بودن پشتیبانان این شرکت است من سرمایه ام را در یونیک فایننس از دست دادم، کسانی که به نفع این شرکت تبلیغ میکنند، همان پشتیبانها و دزدان جیب ما هستند ،که از طریق معرفی ما به پول میرسند،
      لطفا بیشتر تحقیق کنید تا فریب این کلاهبرداران را نخورید،

    5. نسرین می گوید

      اگه راست میگی برو الان از یونیک پول بگیر.همه پولارو بالا کشید

    6. ناشناس می گوید

      دروغ نگو یونیک فاینس کلآ کلا وردار است

  9. مریم ض می گوید

    سلام من مریم هستم درمشهد.پول رهن منزله شخصیمو از بهمن ۹۸گذاشتم تویونیک درعرض این حدودیکسال گذشته تا الان فقط به من ۱۰۰ دلار قراربودبدن که به قول خودشون بااحتساب بیمه وشرایط تبدیل پول کلا به من ۷۵ دلار توی مردادساله جاری دادن ولاغیر..الان من ماشین خوابم وگاها درمنزل اقوام ومحل کارم میخابم شرایطم بسیار اسفناک وسخت ترشده…کسی هست از دوستا به من بگن چطوری میتونم برای پس گرفتن پولم اقدام کنم..ممنون میشم لطف کنید

    1. افشین می گوید

      سلام مریم جان به دفتر شرکت مراجعه کن و تهدید کن بگو شکایت میکنم و بگو به۱۱۳ زنگ زدم بیاد جمع تون کنه

      1. محمد می گوید

        ۳۰ملیون از من پول گرفتن اون موقه با سی ملیون بهم گفتن ۴هزار دولار داری تو سایت الان صفحه کلاه برداری شونم نمیاد برامون درزد های کسیف

    2. ناشناس می گوید

      مریم جان پولتوبه هرکسی دادی اگررسیدوارزیراداری یاشاهدداری پولتوبراهتی میگیری اگرنداد برو شکایت کن میترسن درجا پولتو میده به پلیس فتا اطلاع بده چون اکسرا دارن درمیرن

  10. رضا می گوید

    سلام وقتتون بخیر خانوم
    متاسفانه منم از اعضای یونیک فاینانس هستم. این شرکت چهار ماهه اصلا برامون چیزی نقد نکرده، رفیق من از اون اول که یونیک اومده بوده ایران باهاش فعالیت میکرده، اونم تا فهمید کلاهبرداری هست کنسلی زده، دوستان به هیچ وجه فریب ارز دیجیتال یونیک فاینانس و ربات معامله گرش رو نخورین همش دروغ و کلاهبرداری هست. شما هم خانوم محترم بهترین کار اینه که کنسلی بزنین چون این کلاهبردارها نه به شما و نه هیچ کس دیگه نه سود میدن و نه متعهد هستن.

    1. ناشناس می گوید

      سلام . یونیک فاینانس یعنی کلاه برداری الان مدتیه به عناوین مختلف سود نمیدن
      کنسلی هم که بزنی بازم پولتو نمیدن
      میگن تا دو سه ماه دیگه ارز اتریوم میدن
      میدونین معنیش چیه ؟
      یعنی اینکه زمان بخرن واسه فرار
      هر چه زودتر از کسانی که معرف شما بودن شکایت کنین تا به سرشاخه های اصلی برسید.

    2. محمد می گوید

      ۳۰ملیون اون زمان از من پول بردن نمیدونم چکار کنم

  11. ناشناس می گوید

    خجالت نمیکشید همچین چرت و پرت هایی مینویسید؟؟؟

  12. ناشناس می گوید

    امروز من توسط یکی از اقوام پرزنت شدم ولی چشمم به این شرکت اب نمیخوره

  13. زهرا می گوید

    سلام من از مرداد میخواستم سودم و نقد کنم با بیت کوئین که گفتن سایت ها به روز رسانی شده از اول باید وریفایو بزنین . ما از اول وریفایو زدیم حالا طریقه نقد کردن با بیت کوئین و برداشتن میسه بگین چطوری میتونم سودم و نقد کنم؟؟ میتونین کمکم کنین

  14. Rasoul می گوید

    من که سرمایه گذاری نکردم اما موفقیت اکثر اطرافیانم و میبینم چرا چیز جدیدی رو نمی‌کنید همش حرفهای تکراری فیلمهای تکراری بابا همه پول دار شدن دارن حالشو میبرم ول کنین این داستانها رو

  15. بیژن می گوید

    سلام مریم خانم برو از بالا دستیت شکایت کن حتمان… اینا یه مشت کلاهبردار بیش نیستن… خدا خیرشون نده … ایشالله همشون میگیرن… دروغگو هستن … باید کسی بیاد ثبت نام کنه که سود بقیه در بیاد… خودشونن میدونن شرکت یونیک فاینناس علکی ولی اصرار بیجا دارن… خواهشن به دروغ نگید سهام خرید فروش میکنه چه سهامی چه کشکی… هرمی هرمی هرمی…..

  16. لاد می گوید

    سلام اگر قانونیه چرا وزارت اطلاعات دنبالشونه،؟ فریب نخورید قبل از سرمایه گذاری ره ۱۱۳ تماس بگیرین

  17. بهروز می گوید

    واقعا خجالت داره به یک کمپانی بزرگ،معظم ومحترم بدون مطالعه وتحقیق توهین می کنید،تو رو خدا چشمتونو باز کنید

    1. به یونیک کلاهبردار اعتماد نکنید می گوید

      تو خجالت بکش ،که با دروغ سعی در جذب و بالا کشیدن پول امثال من دارید، همانطور که دوستان شما پول من و دوستانم رو بالا کشیدند، خجالت بکش

  18. ناشناس می گوید

    اینها هیچکدومشون نمی دونن اساس کار شرکت یونیک چیه و اینو بدونید که هیچ کدومتون سر از کار این شرکت در نمیارید و تا ابدم متوجه نمیشید که سودش کجا میاد هیچ یک ازماسواد اینو نمی دونیم لطفا بدون اطلاعات حرف بیخود نزنید شرکت تو یک سال به اندازه ی۵۰سال پیشرفت کرده ولی ما چی ۵۰سال درجا میزنم چون که ماهیچکدوممون حتی درکش نمی کنیم

  19. زهرا . از مشهد می گوید

    منچهارده ماهه تو یونیک هستم سودی که دادن نصف دلار ونصف ارسی تبدیل شد الان خود شرکت معظم به توکن پانزده دلار تبدیل کرده
    از طرف دیگه اون توکن معادل اتریوم ۱۹۰۰۰ هزار رو با شراکت چند نفر دادملیدرم ثبت زد
    قبل ازاینکه شرکت اعلام کنه لیدر زنگ زد همسرم گفته اگر شرکت توکن بده ما ضرر می کنیم باید الان دو برابر بدیم کلا دو برابر
    ولی متاسفانه یکی از دوستان گفت با علم به این که میدونستن سود می کنن به شما پیشنهاددادن بفروشینومعلوم هست سر من را کلاه گذاشتن
    نه از شرکت سودمون نقد شد واز طرفی این همه توکن رو برداشتن ومیگن ما به صرافی دو برابر دادیم دوبرابر قیمت خرید نه دو برابر توکن ها الان با این قیمت دلار در بازار واز طرفی ایا میشه پی گیری کرد خواهش می کنم راهنمایی کنید

  20. مهسا می گوید

    پس گرفتن پول از یونیک فاینانس چطور است و چطور می توانیم اقدام کنیم؟

    1. راهشگر می گوید

      سلام با توجه به این که این شرکت هرمی است شما می توانید علیه افرادی که پول را برای آنها واریز کرده اید شکایت کنید

  21. ناشناس می گوید

    قیمت ارز دیجیتال توکن یونیک فاینانس چند است؟

    1. راهشگر می گوید

      دسترسی به داده های قیمت توکن UNQT در سایت های معتبر و جهانی اطلاع رسانی قیمت ارزهای دیجیتال مثل کوین مارکت کپ امکان پذیر نیست و تنها در سایت های ناشناخته و غیر معتبر میتوان قیمت را پیگیری کرد. لازم به ذکر است که خرید و فروش توکن در هیچ صرافی معتبری امکان پذیر نیست و به نظر نمی رسد در آینده یونیک فاینناس نیز این توکن در صرافی لیست شود.

  22. افشین می گوید

    سلام شرکت هرمی کلمبوس تیک چیست ؟ آیا معتبر است ؟

    1. راهشگر می گوید

      این شرکت هرمی یکی از شرکت هرمی و پانزی است که پلیس نیز به مردم درباره آن هشدار داده است

  23. ناشناس می گوید

    نحوه برداشت سود از یونیک فاینانس چگونه است؟

  24. مرتضی می گوید

    درباره unique finance اطلاعات بیشتری می خواستم

    1. راهشگر می گوید

      بسیاری از مردم مخصوصا ایرانی ها گرفتار این شرکت هرمی و کلاهبرداری شده اند

  25. حسین می گوید

    کسی آدرس داره ازاین شرکت

  26. ناشناس می گوید

    کسی راهشو بلده چجوری پولو بکشی بیرون؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.