راهش
مرجع تخصصی اخبار حقوقی ایران و جهان

نمونه سند مشارک، سرمایه گذاری و اداره مغازه

یکی از اسنادی که در دفترخانه اسناد رسمی قابل تنظیم و کاملا قانونی است، سند مشارک، سرمایه گذاری و اداره مغازه بین دو نفر است. این سند و قرارداد رسمی می تواند در بسیاری از روابط مالی بین دو نفر راهگشا باشد. در ادامه نمونه این سند را ملاحظه می فرمایید.


حاضر این دفتر گردید ۱- حامد حامدی ۲- امید امیدی خوشرو با مشخصات مذکور در فوق و بعد الحضور به استناد ماده ۱۰ قانون مدنی و به بر توافق و تفاهم کامل طرفین و ضمن عقد خارج لازم فی ما بین ملتزم و متعهد شدند.

۱- موضوع قرارداد عبارت است از مشارکت مدنی طرفین بالمناصفه و متساویا در راه اندازی و اداره یک باب مغازه اتوشویی.

۲-تابعیت این مشارکت ایران است.

۳- مرکز اصلی این شرکت در تهران است به نشانی یک باب مغازه در خیابان انقلاب بعد از چهارراه اسکندری

۴- مدت این مشارکت از تاریخ ۱۳۹۰/۰۸/۲۸ لغایت تاریخ انقضای قرار داد اجاره محل موضوع مورد مشارکت می‌باشد و طرفین تا پایان مدت حق فسخ قرارداد در مورد مشارک را از خود سلب و ساقط نمودند.

۵- سرمایه این مشارکت ودیعه پرداخت شده به موجر محل مشارکت است که تمام و نقدا و بالمناصفه و متساویا از طرف مشارکت کنندگان مرحوم تادیه و پرداخت شده است.

۶- مدیر داخلی این مشارکت مدنی طرف اول قرارداد می‌باشد که اعمال عامل از مدیریت یا اشتغال و غیره را رایگان و مجانی است.

۷- در صورت بروز اختلاف در تفسیر این قرارداد موضوع مورد اختلاف به خانم احمدی که به عنوان داور مرضی الطرفین انتخاب شده است ارجاع و رای داور قاطع و غیر قابل اعتراض است.

مغازه

در صورت صلاحدید نظر خود را درباره این سند بنویسید. راهش آمادگی دارد در رابطه با موضوعات حقوقی مشاوره و خدمات حقوقی و ثبتی دهد. با ما در ارتباط باشید.

۴/۵ - (۱ امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.