راهش
مرجع تخصصی اخبار حقوقی ایران و جهان

شماره تلفن‌های مهم و ضروری سوئد

دانستن این شماره تلفن‌ها برای کمک و مشاوره در شرایط مختلف الزامی است ، در اینجا همچنین اطلاعاتی در مورد نحوه دریافت کمک برای تماس با شماره تلفن ، در صورت نیازهای خاص و ضروری در سوئد آماده کرده‌ایم.

موارد اضطراری یا فوریت / ۱۱۲ : در مواقع اضطراری مانند بیماری حاد و جرایم مداوم یا آتش سوزی با شماره اورژانس ۱۱۲ تماس بگیرید ، همچنین می‌توانید به امداد هوایی ، دریایی و کوهستانی و همچنین کِشیش(پدر روحانی) و مرکز اطلاعات دارو و سموم دسترسی پیدا کنید.

مشاوره در مورد بهداشت و سلامت / ۱۱۷۷ : در صورت نیاز به مراقبت غیر اورژانسی با راهنمای مراقبت ۱۱۷۷ تماس بگیرید ، پاسخ به سؤالات مربوط به بیماری‌ها و مراقبت‌های پزشکی و همچنین اطلاعاتی در مورد اینکه نزدیک‌ترین مرکز درمانی کجاست ، دریافت می‌کنید ، اگر از تلفنی استفاده می‌کنید که در کشور دیگری غیر از سوئد هست ، با شماره تلفن ۰۰۴۶۷۷۱۱۱۷۷۰۰ تماس بگیرید.

اطلاعات حوادث و بحران‌ها / ۱۳ ۱۱۳ : برای دریافت اطلاعات در مورد حوادث و بحران‌های بزرگ در سوئد با شماره تلفن ۱۳ ۱۱۳ تماس بگیرید ، تماس خارج از کشور سوئد یا از تلفن‌های همراه خارجی در کشور سوئد با شماره تلفن ۰۰۴۶۷۷۳۳۱۱۳۱۳ تماس بگیرید.

پلیس در حوادث غیر اضطراری / ۱۴ ۱۱۴ : برای همه مواردی که فوری نیستند به عنوان مثال برای دادن انعام یا رشوه و یا گزارش جرایم که کسی آن را پنهان کرده است ، با شماره تلفن ۱۴ ۱۱۴ تماس بگیرید ، تماس خارج از کشور سوئد یا از تلفن‌های همراه خارجی در کشور سوئد با شماره تلفن ۰۰۴۶۷۷۱۱۴۱۴۰۰ تماس بگیرید.

هر فردی در مواقع یا نیازهای خاص و اضطراری می‌تواند با شماره تلفن‌های بالا تماس بگیرد.

به این مطلب امتیاز بده post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.