راهش
مرجع تخصصی اخبار حقوقی ایران و جهان

نمونه قرارداد سئو و بهینه سازی وب سایت seo

قرارداد سئو

باسمه تعالی

ایـن قرارداد فیمابین بین آقای ……………….. که در این قرارداد کارفرما نامیده می‌شود و …………………….. که از این پس مجری نامیده می‌شود، منعقد می‌گردد.

ماده ۱.        موضوع قرارداد

موضوع قرارداد عبارت است

افزایش بازدید سایت از طریق بهینه سازی موتورهای جستجو / افزایش رتبه در کلمات پیوست

 برای وبسایت …………. به آدرس ………………

ماده ۲.       مدت انجام کار

مدت انجام خدمات مراحل موضوع قرارداد از تاریخ ………………………… به مدت …………….ماه معادل ………….روز می باشد.

ماده ۳.       مبلغ قرارداد و روش پرداخت

مبلغ قرارداد در طول کل مدت قرارداد……………………… معادل………………………… تعیین می گردد که شرایط پرداخت آن به شرح ذیل می باشد .

روش پرداخت

۲۵ درصد مبلغ قرارداد بعنوان پیش پرداخت

۴۵ درصد مبلغ قرارداد در تاریخ …………….

۳۰ درصد مبلغ قرارداد پس از کسب بازدید مورد نظر / کسب رتبه در کلمه یا کلمات مورد نظر

ماده ۴.       کسور قانونی

پرداخت هرگونه مالیات و بیمه که طبق قانون بهر نحوی از انحاء به این قرارداد تعلق می‌گیرد، بعهده کارفرما است.

ماده ۵.       تعهدات طرفین

کارفرما در خصوص تامین ملزومات، محل استقرار، امکانات و تجهیزات مورد نیاز جهت انجام خدمات بهینه سازی هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت و مجری متعهد به ارائه خدمات براساس شرح خدمات قرارداد می باشد.

مجری متعهد است خدمات خود را در طول مدت قرارداد در زمانها و مواقعی که کارفرما تعیین می‌کند، شخصاً و به تنهایی (خارج از محل کارفرما) طبق اسناد و مدارک قرارداد و در ازای دریافت حق‌الزحمه انجام دهد و اعلام می‌کند که دارای توان لازم برای انجام این خدمات است.

کارفرما تعهد مینماید مشکلات فنی وبسایت را در کوتاه ترین زمان ممکن پس از اعلام مجری برطرف نماید تا در فرآیند سئو وقفه ای پیش نیاید.

به ازای هر روز تاخیر در رفع مشکلات فنی احتمالی، ۳ روز به زمان تحویل پروژه افزوده خواهد شد

کارفرما تعهد میکند تیم تولید محتوای ایشان، دقیقا مطابق با مشاوره مجری اقدام به تولید محتوا نماید.

مجری متعهد میگردد در انتهای قرارداد، بازدید ارگانیک وب سایت کارفرما به روزانه ……………… بازدید برسد.رتبه کلمات کلیدی به حدود ………….. برسد.

ماده ۶.        کیفیت خدمات ارائه شده از طرف مجری

مجری وظایف و خدمات خود را شخصاً و دقیقاً مطابق با شرایط خواسته شده در قرارداد و در چارچوب قوانین و مقررات کشوری انجام داده و تمام مهارت، دقت وسعی و تلاش خود را برای ارائه خدمات یادشده بکار خواهد برد.

مجری در تمام موضوعات تخصصی و کاری پروژه بعنوان فردی صادق و امین کارفرما عمل کرده و تمام تجارب و امکانات فنی و تکنیکی و مهارتهایی که بطور معمول برای ارائه بهتر خدماتی که در آن مشغول است و مورد نیاز می‌باشد را فراهم خواهد نمود.

مجری تمام گزارش‌هایی را که در طی مراحل انجام کار ملزم به ارائه و تحویل آنها می‌باشد و همچنین گزارش نهائی را تهیه کرده و به کارفرما ارائه می‌دهد.

ماده ۷.       انتقال تعهدات به غیر

مجری این حق را نخواهد داشت که منافع و تعهدات این قرارداد یا بخشی از آن را به طرفهای ثالثی واگذار نماید.

ماده ۸.       امور محرمانه

مجری کلیه موضوعات مرتبط به قرارداد را محرمانه تلقی کرده و تحت هیچ شرایطی اطلاعات، مدارک، داده‌های تکنیکی، تجارب، مشخصات و جزئیات طراحی، مهندسی، اطلاعات مالی و …. که توسط کارفرما در اختیار وی گذاشته شده است را فاش نخواهد کرد، مگر اینکه مجوز رسمی و کتبی کارفرما را در این رابطه اخذ کرده باشد.

علاوه بر این  مجری متعهد می‌گردد دستیابی به اطلاعات محرمانه را محدود به کارشناسان و مشاورانی نماید که برای انجام درست وظایف و ارائه خدمات، واقعاً به آنها نیاز دارند. به هر حال مجری باید ماهیت محرمانه بودن اطلاعات را به اشخاص فوق اطلاع داده و نسبت به عدم افشای موارد، کنترل و نظارت لازم را به عمل آورد. موضوع محرمانه بودن امور یاد شده برای مدت ده (۱۰) سال از زمان دریافت گواهینامه نهایی تائید انجام کار بر قرار خواهد بود. به محض پایان و انقضاء مهلت قرارداد یا به محض درخواست کتبی کارفرما، مجری باید فوری تمامی مدارک، مستندات، موارد محسوس و نیز تمامی رونوشت های اطلاعات محرمانه را به کارفرما بازگرداند.

مجری اذعان میدارد که تخطی از این یادداشت می تواند ضررهای جبران ناپذیری به کارفرما وارد نماید که به دلیل آن کارفرما محق به پیگیری قانون جبران خسارات عادلانه و جبران ضررهای مالی است

ماده ۹.       قانون حاکم بر قرارداد

قوانین جمهوری اسلامی ایران حاکم بر این قرارداد خواهد بود. طرفین مکلفند کلیه قوانین مملکتی و مقررات و نظامات و آئین‌نامه‌های جاری کشور را رعایت نمایند. در هیچ صورتی طرفین نمی توانند با عذر عدم اطلاع از قوانین و مقررات مزبور متعذر گردند.

ماده ۱۰.   مرجع حل اختلاف

کلیه اختلافاتی که ممکن است بر اثر این قرارداد و تعبیر و یا تفسیر مندرجات آن بین طرفین قرارداد رخ دهد و نتوان آنها را از طریق مذاکره یا مکاتبه بطور دوستانه توافق و حل و فصل نمود، در کمیته‌ای مرکب از نماینده‌گان کارفرما و مشاور و یک فرد ثالث (که با توافق طرفین تعیین می‌شود) برای رفع اختلافات مطرح می‌گردد و نظر اکثریت کمیته فصل‌الخطاب بوده و مورد توافق طرفین خواهد بود.

ماده ۱۱.   نشانی طرفین

نشانی کارفرما:

نشانی مجری:.

هرگاه یکی از طرفین قرارداد نشانی خود را تغییر دهد، باید حداقل ظرف ده (۱۰) روز قبل از تاریخ تغییر، نشانی جدید خود را به طرف دیگر اعلام کند. تا زمانی که نشانی جدید به طرف دیگر اعلام نشده است، مکاتبات به نشانی قبلی ارسال می‌شود و دریافت شده تلقی می‌گردد.

ماده ۱۲.   شمار نسخ قرارداد

این قرارداد در ۱۲ ماده و در دو نسخه که هر دو نسخه دارای اعتبار یکسان است، در محل کارفرما تهیه، تنظیم، منعقد و امضاء گردید و از هر حیث تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

مجری…………………..کارفرما……………… – مدیر عامل
۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.