راهش
مرجع تخصصی اخبار حقوقی ایران و جهان

یونیک فاینانس قانونی است یا کلاهبرداری ؟ + فیلم دستگیری لیدرها

یونیک فایننس صرفا نامی جعلی برای این گروه کلاهبرداری جذب سرمایه به شیوه هرمی است که خود را شرکتی قانونی و مشغول فعالیت در بورس نزدک آمریکا که به خرید و فروش سهام شرکت های مطرحی چون Apple ، Alphabet، Face book می پردازد، معرفی کرده است.

وضعیت یونیک فاینانس

حدود دو دهه پیش، شرکت های هرمی در کشور ما برای اولین بار مطرح شدند. در آن زمان مردم اطلاعی از نحوه فعالیت این شرکت ها نداشتند و به همین دلیل، این شرکت ها تنها با وعده کسب درآمد هنگفت در ظرف مدت زمانی کوتاه و البته بدون هیچ کار و زحمتی، افراد زیادی را فریب دادند و از آن طریق توانستند سرمایه هنگفتی از کشور را به تاراج برند.

اما در حال حاضر، پس از گذشت چندین سال و کسب تجربیات تلخ و همگام با اطلاع رسانی در این رابطه، شیوه های فریبکارانه و وعده های پوچ گذشته برای جذب کردن و فریب دادن مردم برای مشارکت در این طرح های هرمی، کافی نیست و کلاهبرداران و ذی نفعان این شرکت ها، می بایست برای جذب افراد و متقاعد کردن آنها برای سرمایه گذاری، متمرکز تر عمل کرده و شیوه های جدیدی که جذاب و فریبنده باشد، پیدا کنند.

یکی از شیوه های نوین جذب افراد، ادعای تاسیس شرکتی خارجی با مشارکت در سود سهام شرکت های مطرح دنیا می باشد.

اخیرا شرکتی هرمی با پوشش سرمایه گذاری در بورس نزدک (NASDAQ ) آمریکا به نام “unique finance” مشغول فعالیت و عضوگیری می باشد.

این مجموعه، نام شرکتی منحل شده در زوریخ سوئیس را انتخاب کرده و از سال ۲۰۱۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. در واقع یونیک فایننس صرفا نامی جعلی برای این گروه کلاهبرداری جذب سرمایه به شیوه هرمی است که خود را شرکتی قانونی و مشغول فعالیت در بورس نزدک آمریکا که به خرید و فروش سهام شرکت های مطرحی چون Apple ، Alphabet، Face book می پردازد، معرفی کرده، و شعار خود را ارتقای سطح زندگی و درآمد مردم، معرفی می کند.

این شرکت، اطلاعات معاملات بورس که همگی ساختگی و از اطلاعات لحظه ای بورس که در اختیار عموم قرار دارد را استخراج کرده و خود را فعال در حوزه سرمایه گذاری در این سازمان معرفی می کند.

در صورتی که ماهیت واقعی این شرکت، هرمی است و در سیستم آن، ۱۰۰۰۰ نفر سرمایه خود را از دست می دهند تا اینکه یک نفر واقعا به درآمد وعده داده شده در شرکت، دست یابد.

شرکت با این شیوه جدید و با استفاده از نام شرکت های مطرحی چون Apple، Face book، Microsoft، و Yahoo به فریب مردم پرداخته و از طریق آن کلاهبرداری می کند. 

این شرکت هرمی در تبلیغات، خود را یک کمپانی سرمایه گذاری و یا شرکت مدیریت مالی و crowd funding واقع در شهر زوریخ سوئیس معرفی می کند.

بر طبق ادعای شرکت تیم کاری آن متشکل از یک گروه معامله گر که همگی تحصیل کرده و با تجربه کاری در بازارهای مالی و معامله و ساخت کسب و کار هستند.

از ادعا های دیگر شرکت این است که توانسته با ثبت نرم افزارهای انحصاری خود در زمینه تجارت الکترونیک با ارزش چند میلیون دلاری، بر امنیت و اعتبار خود بیافزاید.

همچنین شرکت ادعا می کند که بیش از ۱۸۰۰ نفر trader در بیش از ۳۰ کشور دنیا دارد که بر طبق مستندات مشخص شده همه این موارد کذب بوده و هیچ فعالیت مولد اقتصادی یا سرمایه گذاری در فعالیت این شرکت مطرح نیست.


در سایت این شرکت، ادعا شده است که در بازارهای جهانی حضور دارند، اسامی بازار های معرفی شده توسط شرکت به شرح زیر است:


• بورس اوراق بهادار نیویورک  (شامل بورس نیویورک و بورس نزدک)
• بورس اوراق بهادار لندن
• بورس اوراق بهادار فرانکفورت
• بورس اوراق بهادار لوگزامبورک
• بورس اوراق بهادار تورنتو
• بورس اوراق بهادار استرالیا


البته همه این موارد کذب بوده و کار شرکت صرفا جذب سرمایه به صورت هرمی است و شرکت با دریافت سرمایه از افراد جدید الورود، به پرداخت سود اندکی به افراد بالای هرم می پردازد.

اسناد زیر نشان می دهد که این شرکت وجهه قانونی ندارد و خود را به دروغ شرکتی قانونی جلوه می دهد:


• این شرکت در لیست اخطار سازمان نظارت بر موسسات مالی سوئیس  قرار دارد.


• این شرکت در لیست هشدار کنسول امنیت بین الملل  قرار دارد.



مدیران شرکت unique finance


در سایت شرکت افراد زیر به عنوان مدیران این شرکت معرفی شده اند:
Harry Oliver
Hua chung
Danial Hartmann
Robert Erickson
Collen c.Davis
Harley Warren
اما تاپ لیدر ها و اشخاصی که این سیستم را در ایران راهبری می کنند، افرادی با نام های “ن ت” و “م  د” هستند که اغلب پایه کار و معرفی خود را پرزنت در لابی هتل ها قرار داده اند.


سرویس هایی که شرکت ادعا می کند، ارائه می دهد:


• Trading cource
• Portfolio management
• Ongoing review services
• Online trading platform
 

شیوه کار و پلن درآمدزایی unique finance

لیدرها و سرشاخه های این شرکت هرمی، با ظاهری لاکچری که به نوعی نمایانگر فرد موجه، تحصیلکرده و مطلع از کارگذاری ها و موفق در سرمایه گذاری در شرکت های خارجی است، در هتل های معروف و لاکچری افراد را دعوت به کار می نمایند و کار را طوری جلوه می دهند که گویی هیچ گونه ضرری در آن وجود ندارد و چون این کار وابسته به خرید سهام شرکت های مطرحی است که هر روز موفق تر و پیشرفته تر از پیش هستند، اطمینان فرد قربانی را جلب می کنند. حال آنکه تقریبا همه این معرف ها می دانند که شرکت، یک شرکت کلاهبرداری است. امابرای دستیابی به سود، اقدام به معرفی آشنایان خود به کار می نمایند.

هر فرد برای عضویت در این شرکت در ابتدا می بایست حداقل مبلغ ۱۰۰۰ دلار سرمایه گذاری نماید و سپس می تواند به فعالیت و عضوگیری بپردازد.

هر فرد پس از عضویت می تواند تنها سه نفر زیر مجموعه مستقیم داشته باشد و در صورتی که در هر سه زیر شاخه ی معرف مبلغ ۵۰۰۰ دلار سرمایه گذاری صورت گیرد، معرف مبلغ ۱۰۰۰ دلار به عنوان جایزه دریافت می نماید.

اما اگر تعادل ۵۰۰۰ دلار در حتی یکی از این سه زیر شاخه برقرار نشود، هیچ جایزه ای دریافت نمی کند و تنها برای سرمایه گذاری که انجام داده، و به ازای هر نفر عضو جدید، ماهیانه ۳ دلار کمیسیون دریافت می کند.

مشاهده می شود که لزوم برقراری تعادل ۵۰۰۰ دلاری در شاخه های سه گانه برای کسب پورسانت ۱۰۰۰ دلاری، عملا عضوگیری و فریب افراد را به دنبال خواهد داشت چرا که فرد سرمایه گذار، عملا از طریق عضوگیری به پورسانت قابل توجه دست می یابد و در غیر این صورت سرمایه گذاری عملا بی معنا است.

به همین دلیل افرادی که در این شرکت هرمی سرمایه گذاری می کنند، اغلب با راه اندازی کانال های تلگرامی فعالیت و تولید محتوای انگیزشی و آموزشی، سعی در جذب افراد جدید الورود داشته و به همین واسطه به ازای هر ۱۰۰۰۰ نفر سرمایه گذار، یک نفر به درآمد مطلوب می رسد. با توجه به توضیحات داده شده می توان گفت ریسک سرمایه گذاری در این شرکت بالای ۹۸ درصد می باشد.

شرکت چگونه پرداخت سود ثابت در بازار سهام را توجیه می کند؟

افرادی که حداقل اطلاعاتی در مورد بازار سهام داشته باشند، می دانند که امکان ندارد با سرمایه گذاری در این بازار، به سود ثابتی رسید.

همچنین ماهیت سرمایه گذاری در بازار سهام با تلفیق سود و زیان تعریف می شود و هیچ گاه نمی توان مبلغ ثابتی را به عنوان سود برای سرمایه گذاری در این حوزه تعریف کرد.

اما شرکت برای توجیه این امر ادعا می کند که تنها ۳% از سود سرمایه گذاری خود را به افراد سرمایه گذار پرداخت می کند و با توجه به اینکه ۳% از سود سرمایه گذاری در سهام شرکت هایی چون اپل و مایکروسافت بسیار ناچیز است و سود ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصدی روزانه، شرکت می تواند سود ناچیزی را به صورت ثابت پرداخت کند.

چرا که حتی اگر یک روز سود نکند، با توجه به سود کلانی که در هر روز به دست می آورد، می تواند کمیسیون ثابتی را برای سرمایه گذاران در نظر گیرد حال آنکه تمام این ادعاها کذب محض بوده و در این شرکت هرمی، سرمایه گذاری نه در Nasdaq و نه هیچ بازار دیگری وجود ندارد و شرکت صرفا از طریق سرمایه گذاری افراد جدید الورود، سود ناچیزی را به افراد فعال و بالای هرم پرداخت می کند ومابقی افراد همه دچار زیان و خسران می شوند.

ریشه یابی علل گرایش مردم به این شرکت هرمی

ریشه گرایش مردم به این شرکت های هرمی که هر روز با نام و شیوه جدیدی اقدام به جذب سرمایه و کلاهبرداری می نمایند را می توان در چند مورد خلاصه کرد:

اول اینکه با توجه به شرایط نا مساعد اقتصادی در کشور، افرادی که سرمایه های خرد و اندکی دارند، قادر به سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی مطمئنی نیستند و با شنیدن نام شرکت های مطرحی چون اپل و شرکت های خارجی که در بستر اقتصاد پیشرفته تر آمریکا و اروپا فعالیت می کنند، به گمان اینکه سرمایه گذاری مطمئن و سود دهی انجام می دهند، به این شرکت ها اعتماد می کنند که در نهایت منجر به خروج مبالغ کلان ارز از کشور بدون ورود هیچ سرمایه ای به کشور، می شوند.

مورد دیگر اینکه به دلیل ظاهر بین بودن و فرهنگ برند گرایی که در بین جوانان بسیار رایج است، برخی جوانان با مشاهده کالاهای لوکس و لاکچری که در اختیار لیدرها و افرادی که در حال پرزنت آنها هستند، قرار دارد، گمان می کنند که با عضویت در این شرکت ها می توانند به آن موارد دست یابند. ضمن اینکه شرکت یونیک فایننس با به یدک کشیدن نام شرکت هایی چون اپل و مایکروسافت که حتی کالاهای آنها در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد، به فریب افراد می پردازند.

در نهایت می توان نتیجه گرفت که خلا قانونی در برخورد سریع و به جا با این شرکت های هرمی و همچنین عدم فرهنگ سازی در بین افراد جامعه و نبود فعالیت های اقتصادی مولد با سرمایه های اندک، موجب پیدایش و رشد اینگونه شرکت ها شده است.

امید است با افزایش آگاهی به مردم و تقویت بنگاه های کوچک و زود بازده توسط دولت محترم، بتوان جلوی پیدایش و فعالیت اینگونه شرکت ها را که با خروج ارز، موجب زیان های جبران ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور می شوند، گرفت. 

دستگیری سرشبکه های شرکت یونیک فایننس

دستگیری اعضای شبکه هرمی یونیک فایننس

پرونده شرکت هرمی یونیک فاینانس در قوه قضائیه

سخنگوی قوه قضائیه  با تأکید بر جدیت قوه قضائیه در برخورد با پرونده‌های مفاسد اقتصادی به تشریح برخی پرونده‌های مفاسد اقتصادی که منجر به صدور حکم شده‌اند پرداخت.

خداییان ادامه داد: پرونده شرکت هرمی یونیک فاینانس نیز دیگر پرونده‌ای است که حکم نهایی آن چندی پیش صادر شد و در این پرونده محسن درخشان به ۲۰ سال حبس و مجید فریدی و مصطفی الماسی به ۵ سال محکوم شدند.

وی افزود: امیدواریم که ما با این سرعتی که در رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی داریم دیگر پرونده‌ای را نداشته باشیم که منجر به اطاله دادرسی شود.

۴/۵ - (۴ امتیاز)
258 نظرات
  1. کاربر خسته می گوید

    من خودم ۸ ماهه هستم کسی رو جذب هم نکردم ولی تا الان اصل سرپایه ام رو دریافت کردم دوستان خودمم هم تو این کارن همه پولشون رو گرفتن در کل من کسی رو ندیدم ناراضی باشه

    1. بابک می گوید

      زبل خان شما بدون جذب کسی چطوری هزار دلار رو تو هشت ماه درآوردی در صورتی که برا هزار دلار ماهی شصت دلار میده که هشت ماه میشه چهارصد و هشتاددلار؟!

      1. کاربر خسته می گوید

        جناب زرنگ من فعالیتی نداشتم چند ماه اول و کسی که از طریقش جذب کار شده بودم خودش کار کرده بود و چند نفری هم تو مجموعه من گذاشته بود این کمکم کرد که زودتر از اون چیزی که فکر میکنم هزارتا رو نقد کنم.من چیزی که گرفتم و نقد کردم رو دارم میگم و کسی هم بخواد نشونش میدم حسابم رو.

      2. Patrick_b80 می گوید

        زبل خااان منم کسی رو ناوردم ولی با قیمت دلار ک رفت بالا پولو نقد کردم و هزار دلارمو در اوردم با دلار ۱۰تومن اومده بودمه لازم نیست ک کسی رو بخای بیاری

      3. ناشناس می گوید

        چرا داری دوروغ میگی اخه منم هستم یه احمقی منو برد هیچکدوم نمیان ۳تا دست برات بسازن

      4. بنده ی خدا می گوید

        من می خوام

      5. Mohito می گوید

        عزیز دل سرمایشون که به ریال گذاشتن و اینکه توی مملکت قیمت دلار یهویی رفت بالا باعث شد که ایشون در طی ۸ ماه اصل پولشون به که به ریال گذاشتن بهشون برگرده

      6. محمود می گوید

        آقا برا خودتون داستان نبافید،، از اینا *** تر خودشونن من الان یک ساله حتی نمیتونم پول خودمو بردارم،، شماها چجوری سود کردید

      7. سیما می گوید

        سلام میشه کمک کنین من رو برا یونیک .من چطوری میتونم برداشت داشتهباشم چطوری میتونم پولم رو بگیرم

      8. Kami می گوید

        تنها راهی که میتونی به پولت برسی کلاه گذاشتن سر یه بدبخت پولش رو بگیری هیچ راه دیگه ای نداره

      9. محمد می گوید

        سلام دوست عزیز من خودم تو این شرکت فعالیت دارم شما میتونی یا دلاراتو بدی به بالا دستیت و از اون پول بگیری یا کارای ورفایتو انجام بدی و خودت به صورت مستقیم برداشت بزنی و اول هر ماه میلادی میتونی این کارو انجام بدی

      10. M می گوید

        سلام وقت بخیر،من ۲۱ماه که دریونیک سرمایه گذاری کردم ..وخیلی راحت اوایل سودهام روبا کارت بانکیم دریافت میکردم.وبعدازاون هم با بیت کوین
        وتاامروز نبوده که نتونم سودی رو دریافت کنم وبسیار راضی هستم والحمدالله خداروشکر که بسیار بسیار راضی هستم …وغیراین هرچه که شنیدید دروغ محض …

        یونیک بسیار دقیق وبسیارعالی داره کاره خودش ومیکنه چه شما بد بگید چه خوب ذره ای ازاعتبارش کم نمیشه

      11. داودپارسی می گوید

        سلام.شمادیگه نمیتونیدمولتونوبگیرید.شرکت کلاه برداریه

      12. ناشناس می گوید

        فک کن وقتی دلار بوده مثلا چهار هزار سرمایه گذاری کرده و ماشالله دلار که لحظه ای بالا میره و‌همون چهار صد دلار اصل سرمایش بوده که برگشته مابقی سوده زبل خان

      13. محمد می گوید

        سلام،اکسپرت کسی خواست دارم،زیر قیمت میدم

      14. سیما می گوید

        من ۱۸ ماهه عضو شدم و کلا کلاهبرداری هست. هر سه ماه میگن باید هویتتون تایید بشه و ایرادهای عجیب میگرند تا خسته بشی و ادامه ندید. من از طریق یک نفر کاملا قابل اعتماد وارد شدم ولی سرمایه ام از دست رفته و اون شخص قابل اعتماد هم دیگه اعتبارش را پیش من از دست داده.من به همه توصیه میکنم فریب نخورید اصلا. یونیک فاینانس کلاهبرداری هست بهتره پولتون رو در حساب بانکی ایران نگه دارید. اصلا معلوم نیست این یونیک فاینانس کس هست پس فریب نخورید، فریب نخورید باز هم میگم فریب نخورید چون همش دروغه.

      15. لیندا می گوید

        سلام لطفا مرا راهنمایی کنید این شرکت یونیک فاینانس واقعا میشه اعتماد کرد یا همش کلاه برداری؟؟؟؟؟ واقعیت بگید 🙏🙏🙏

      16. ناشناس می گوید

        سلام. من که سرمایه گذاری کردم و کاملا راضی هستم. راحت وریفای شدم. اینکه چه شخصی شما رو وریفای میکنه مهمه. اینکه دقت داشته باشن اسپل اسمتون دقیق مثل پاسپورتتون یا ترجمه کارت ملیتون باشه. الان بخاطر کرونا یه مقدار زمان وریفای طولانی تر شده ولی خب اگه ریجکت شده وریفای شما حتما مشکلی داشته عکسی که ارسال کردن. امیدوارم که مشکلتون سریع تر حل بشه عزیزم‌ . از سرمایه گذاریتون پشیمون نشین. مطمئنا کسی که این کار رو به شما پیشنهاد داده واسش عزیز بودین که بهتون گفتن.

        همین روندسود دهی توی پلتفرم کارگزاری های داخلی انجام میشه ولی خب متاسفانه نمیدونم چرا پول دار بودن واسه وزیری که بچش خارج از کشور هست حلاله ولی به ما مردم حرومه.

      17. ناشناس می گوید

        اصلا نمیشه اعتماد کرد باید سر دوستت کلاه بذاری تا پولدار بشی

      18. ناشناس می گوید

        عزیزم کلاهبرداریه. من وهمسرم وخیلی از دوستانش از طریق یک نفر جذب شدیم وهرکدوم چهار هزار دلار گذاشتیم اوایل همون شخص سود مارو میداد. اما بعد به بهانه احراز هویت واینکه هر کس باید زیر شاخه های خودش رو حمایت کنه دیگه به ما پولی نداد ودایم فشار میاورد که باید سرمایه گذار جدید جذب کنید. ما هم که ازاول به اسم خرید سهام در کارگزاری وارد این بازی شده بودیم واولش گفته بودن نیازی نیست فعالیت دیگه ای داشته باشیم کلی بهمون توهین کردن وتازه فهمیدیم سودی هم که قبلا میگرفتیم درواقع از محل پولی بوده که سایرین به امید سرمایه گذاری در اختیار این کلاهبردارا یا به قول خودشون سرشاخه ها قرار میدادن. مطمئن باشید تو این سیستم حتی اگر سودی دریافت میکنید از جیب یه بیچاره مثل خودتونه. ما که از خیر پولمون گذشتیم ولی شما گول نخورید. جدیدا دارن به اسم فروش ارز دیجیتال سر ملت رو کلاه میذارن. تو شیراز آرش حسینی. شیما ایزدی فر رو من میشناسم که خیلی تو این زمینه فعال هستن. گولشون رو نخورید

      19. مهشید می گوید

        شما از طریق بیت کوین و وریفای میتونین پولتون رو برداشت بزنین وریفای حدود چند روز طول میکشه
        متاسفانه معلومه تو تیم خوبی نیستین که جزئی ترین مسئله رو آموزش ندادن

      20. امجد می گوید

        خوب الان آخرش نفهمیدم یونیک کلاهبرداریه یا نه

      21. بابک می گوید

        هرگز پولی از طریق بیت کوین پرداخت نمیشه. کلا پولی از سمت شرکت پرداخت نمیشه.

      22. M می گوید

        چرا دروغ میگید به مردم…اصلا اینطور نیست نه کلاهبرداری ونه هیچ چیز دیگری ،اون کسی که شمارو به این سیستم معرفی کرده نسبت بشماتعهدی نداشته…متاسفانه فقط ماهستیم که ذره ای وجدان وشرافت کاری نداریم …کارگذاری به بهترین شکل ممکن داره کارش وانجام میده …

        صبرکنید همممه اونهایی که امروز برلی یونیک حرف زدن یه روز سر تعظیم دربرابرش فرود میارن

      23. ستاره می گوید

        ب من هیچی یاد ندادن و هرچقدر میگم سودمو بدید همش میپیجونن ..میشه راهنملییم کنید

      24. Mohammad می گوید

        تو انسان نیستی اینجوری میگی خدا میدونه چقدر زندگیت داغونه
        اخه سیستم به این خوبی

      25. ناشناس می گوید

        سلام من الان نزدیک ۹ماهه عضوم میخوام انصراف بدم چیکار کنم چجوری می تونم پولمو برگشت بدم؟

      26. ح می گوید

        سلام، متاسفانه من هم ۵۰۰۰ دلار سرمایه گذاری کردم با گذشت ۱۱ ماه هنوز سودی دریافت نکرم که هیچی اصل سرمایه ام رو هم لیدرمیگه تا دوسال نمیشه کنسلی بزنید.ح-ف

      27. عرشیا محمدی باقر می گوید

        بهترین تیم رو تاپ لیدر جهان
        میر داره

      28. داودپارسی می گوید

        سلام۹ماهه هیچ سودی ندادن چیکارکنین؟ممنون

      29. سیما می گوید

        اصلا معلوم نبود میخوای مردمو تشویق کنید که پول بذارن بانک که بیشتر کلاهشون برداشته بشه من با دلار ۳هزارتومن پول گذاشتم بانک دلار شد ۳۰هزار تومن پول من همون بود تکونم نخورده بود ولی وقتی گذاشتم یونیک بدون هیچ فعالیتی پولم بعد ۲سال شد ۲۴۰۰دلار ۴۰۰تاشو کرفتم که با بالا رفتن دلار از اصل پولمم بیشتر شد ۲هزارتام گذاشتم مونده ماهی ۱۱۲دلار میگیرم تازه هیچکسم به قول شما بدبخت نکنم نیارم تو سیستم ۲۵درصد کارمزد میدم به خودشون پولمو نقد میکنن هر بار که بازم میشه ۴برابر سود بانک

      30. جواد می گوید

        تو همونی نیستی گه دی ماه ۹۹ کامنت گذاشتی ای که اینا کلاهبردارن و کلاهبرداری میکنننننننن؟؟؟؟؟؟؟؟//

      31. ناشناس می گوید

        همونجوری ک من به دست اوردم

      32. زهرا می گوید

        همونجوری ک من به دست اوردم منم ناراضی ندیدم

      33. ناشناس می گوید

        دمت گرم .به حساب این اقا هشت ضرب در هشت میشه ۱۰۰۰

    2. محمد می گوید

      سلام،الانم هنوز اکسپرت هات نقد میشه یا نه

      1. ناشناس می گوید

        الان من خودم ۱ سال و ۷ ماهه که وارد شدم و چهار ماهه که فعالیت تیم سازی رو هم شروع کردم من قبل این که تیم سازی رو شروع کنم ۳ بار پول خودم برگشت و تو این چهار ماه هم ی بار دیگه اندازه کل پولم رو درآوردم الان که کامنت ها رو نگاه میکنم میبینم که همه ی اونایی که میگن کلاه برداریه یا تو تیم خیلی ضعیفی هستند که همایتشون نمیکنن وگرنه من با ی تیم خیلی قوی وارد شدم که تو اون ۱ سال و ۷ ماه یک بار هم از شرکت سود هامو چنج نکردم هروقت میخاستم به بالا دستیم میگفتم فرداش تو حسابم بود یا اینکه از وریفای شدن میگن دوستان وریفای ها رو ی شرکت دیگه انجام میداد و بخاطر همین داستان هایی که پیش اومده کلا از یونیک جدا شد و الان هم خود یونیک ی رباتی طراحی کرده که بین چند دقیقه تا چند ساعت وریفای انجام میشه بازم اگه کسی سوالی داشت من در خدمتم

      2. ناشناس می گوید

        میشه منو راهنمایی کنید منم الان ۴۸۷ دلار دارم داخل آر سی ولی حمایتم نمیکنن من میخوام از لیدرم شکایت کنم

      3. محمد می گوید

        سلام من میخواستم سرمایه گذاری کنم ولی اصلا اعتماد ندارم میترسم بعد۲سال پولم رو بهم ندن آخه پیاما که میخونم همه میگن کلاهبردارن.میشه راهنمایی کنین

      4. داودپارسی می گوید

        سلام۹ماهه هیچ سودی ندادن چیکارکنین؟ممنون

      5. زینو می گوید

        سلام . خوبید ما تازه یک ماههه که اومدیم سود اولمون رو که میخواستیم برداریم نتپنستیم و گفتن سایت اپدیته و این حرفا ..توی گوگل هم که سرچ کردیم همه میگن کلاه برداریه..الان موندیم چه کنیم .شما میتونید بهمون کمک کنید و جواب سوالاتمون رو بدید…تشکرمیکنم ازتون…

      6. ناشناس می گوید

        الان میشه دلارهارو نقد کرد با نه

      7. ناشناس می گوید

        سلام من ۲ساله۵۰۰۰دلارسرمایه گذاری کردم نه سودگرفتم نه اصل پولمو وهمکارشوهرمم۲۱۰۰۰دلارگذاشته وازطرف مامعرفی شده تروخداااااا من کمکم کنید

    3. سامان می گوید

      دوستان ببینید شرکت یونیک کلاهبرداری نیست
      ولی ایرانی جماعت بدرد کار تیمی نمیخوره
      یک مثال شما ببینید تو کشور ما ورزش های تک نفره موفقتر از ورزشهای تیمیه
      مثلا کشتی از اونور بسکتبال
      چون ایرانی فقط فکر رشد خودشه و بقیه براش مهم نیست ولی تو حرف اوف اوف خدای ادعا که نه من با بقیه فرق میکنم و این حرفا
      اما خود شرکت درسته کلاهبرداری نیست ولی رفتارش جوریه که کلاهبرداری کنه
      برای نمونه من الان دو ماهه دو سالم تموم شده تموم مدارکم رو همونجوری که خود شرکت گفت ارسال کردم بعد یک ماه که مدارکم رو ارسال کردم یک بهونه واهی گرفته که شما باید شناسه ملی خود را بجای شماره ملی خود درج کنید و هیچ توضیح دیگه نداده که این تصحیح شده رو به چه صورت بفرستی
      و واقعا هیچ راهی هم نیست که تصحیح کنی
      بعد از اونور پیام داده تا ۹۰روز کارتو انجام ندی حسابت کلا جمع میشه و برگشت پولی در کار نیست
      همون روز اول بگید اقا نمیدیم اینکارا چیه
      حالا جالبش اینه کسی که مثلا لیدره بالای خدا تومن پول گرفته بهش میگیم خوب چیکار کنیم میگه دعا کن درست بشه
      اقا با سلام و صلوات کاری درست نشده
      الکی پولتون رو توی جوب نریزید
      اگر پول زیاد دارید که از جیبتون میریزه خرج عشق و حالتون کنید ولی به خورد این نکبت ها ندید

      1. مریم می گوید

        بله هنوز هم نقد می شه و هیچ ممانعتی وجود نداره

      2. امین می گوید

        دوستان یونیک فایننس که اینقدر یک عده سنگش رو به سینه میزنند حدود ۵ماهه هیچکس ازش پولی دریافت نکرده و اینهایی که برداشت زدن به صورت داخلی و شبکه ای برای هم دیگه نقد کردن . طبق تجربه بهتون میگم سیستمی هرچند معتبر و جهانی وقتی خروجی از خودش نداره یعنی کلاهبرداری و به زودی جم خواهد شد و فقط داره نفس های اخرش رو میکشه حالا خود دانید شما بیاید ب نفع منع نیاید هم به ضرر من پس خودتون تصمیم بگیرید

      3. رضا می گوید

        شما spنامبر خودتو بفرست من برات چک‌میکنم اگر spنداری دوست عزیز ….

      4. Z.E می گوید

        باز خوبه جوابی به شما دادن… من که ۴ماهه مدارک فرستادم اصلا انگار نه انگار…شرکت معظمشون فقط باده… دوتا کارمند نداره به این چیزا رسیدگی کنن … یه روزم میترکه …

      5. حسین می گوید

        ببین دوست عزیز شما متوجه هستی که نزدیک به ۴ ملیون اکانت ثبت شده در یونیک؟ یا از همه جا بی خبر اومدی نظر میدی؟ ببین این حجم از اکانت که همه میخان وریفای کنن خوب خیلی زمان بره تا به نوبت رسیدگی کنن و خوب این خبر خوبم رو به همتون میدم از امروز ی رباتی طراحی کرده که بین چند دقیقه تا چند ساعت وریفای انجام میشه

      6. سیما می گوید

        دروغ نگو به مردم تو هم حتما از لیرهای این شبکه هستی که همش دارید مردم رو فریب میدید. خجالت بکشید برای پول دست به هر کاری میزنید. سرمایه من را اشخاصی کلاهبرداری چون شما به باد دادند

      7. امیر می گوید

        عزیزم شما دروغ میگی از اینکه یونیک داره به همه سود میده چرا می سوزی آخه همونی که این سایت رو زده هم داره میسوزه بابا نسوزید مردمم گمراه نکنید اگه خواستید از کمپرس یخ استفاده کنید

      8. ناشناس می گوید

        آقا تا کسی رو بدبخت نکنی خوشبخت نمیشی

      9. ناشناس می گوید

        سلام من ۱۰ ماه عضو هستم الان تو ارسی ۳۰۰ دلار دارم ولی منوط بر اینه ک حتما یکی بیاد ثبت بزنه تا من بتونم چنج کنم پولمو… میشه یکی راهنمایی کنه

      10. Mohammad می گوید

        تو نه به اون تعریف تمجید و نه به اون همه بد گفتنات
        اینکه تو دوسالت تموم شده میخوای کنسعلی بزنی و هنوز بهت ندادن اینم بگو که در این دوسال و دوماه چقدر در آوردی؟؟؟؟
        هم بدها را نگو بنده خدا 😉

      11. بیژن می گوید

        با سلام و احترام… دوستان این شرکت کلاهبرداری هستش… خواهشن گول این افراد بی سواد نخورید فقط میخوان با پول بقیه عشق حال کنن… تا ورودی نیاد از سود خبری نیست…خداشاهده کلاهبرداری یونیک … دوستان گول نخورید همشونه دولت میگیره به فضل خدا… تو خوزستان هم رخنه کردن افتزاه خجالت هم نمیکشن انقد اصرار التماس میکنن بیا پولت بزار تو سهم یونیک… مردتیکه چه سهامی چه کشکی ….. کلاهبرداری بیش نیست دوستان……

      12. محمود می گوید

        راست میگی شرکت که کلاهبردار نیست ولی خوب بلده سر ملت کلاه بزاره 😆😆😆😄😄

      13. ناشناس می گوید

        عزیزم باید سر همدیگه کلاه بذاریم تا موفق بشیم اخه چرا خودتو گول میزنی

      14. مبین می گوید

        سلام من برای برداشت سود چه کار کنم

      15. ناشناس می گوید

        🙋‍♂️🙋‍♂️🙋‍♂️

    4. ناشناس می گوید

      شما که انقد دلسوز مردمین چرا از مالباخته ها موسسات ایرانی حرف نمیزدین؟

      1. مهیار می گوید

        با سلام خدمت همه دوستان.بنده الان سه ساله در این کمپانی هستم .انصافا خیییییییلی عالی بوده.فقط تعجبم از یکسری افراده که سواد و اطلاعات بازارهای مالی و هوش مصنوعی و ترید ندارن و نظر هم میدن…کمپانی بسیار با اعتبار هستش و تا اردیبهشت ۱۳۴۰۰ انشالله ارز دیجیتال خودشو رونمایی میکنه و لا قدرت به کارش ادامه میده منتها روسیاهی اش میمونه برای افرادی که خصمانه دارن علیه این شرکت حرف میزنن……زنده باد یونیک فاینانس قدرتمند

      2. ملیحه می گوید

        منظورت چیه بیشتر توضیح بده اگه رونمایی هم کرد و ما باز هم نتونستیم برداشت کنیم چی ؟

      3. علی می گوید

        دمتگرم دمتگرم.متاسفانه تو کشوره عقب مونده ما هر کسی یا هرچیزی در حاله پیشرفت باشه و درست کار کنه .میره زیره سوال و انگه کلاهبردار یا دزد بهش میزنن.اصلا این قانونه کشوره ماست .من ب این اعتقاد دارم ک غیر از کشوره خودمون تمام کشور های دیگه درست و باقانون هستن .اگرم هم تو این شرکت بخاد اتفاقی بیوفته یا کلاهبرداری بشه.همش زیره سره خوده مردم ایرانع .وگرنه این شرکت واقعا معتبر خودشو بخاطره چندر غاز پول اونم پول بی ارزش ما خراب نمیکنه.

    5. هادی اهویی می گوید

      منم راضیم
      تواین شرکت دوتا حساب دارم تا پایان دو سال سرمایه ۳/۵برابر میشه حتی بدون فعالیت بازار بابی

      1. یاسین می گوید

        از۱۳۴۰۰شمامشخصه چقدرباسوادی🤣😅😂

      2. علی می گوید

        بصورت طنز گفت .مهندس باسواد.شما یا حساب نداری تواین شرکت .یا نزدیکانت حساب دارن و از روی حسادت دارید سنگ میندازید یا یکی از اقوامتون سرتونو کلاه گذاشته .وسلام

      3. ناشناس می گوید

        سلام میشه بهم کمک کنی چون من خرید زدم و هیچ سودی نگرفتم

      4. ناشناس می گوید

        سلام خوبی الان ما یک سال ک تواین یونیکیم هیچ پولی نداده و گفته تا دوسال نمیتونیم 😔پول بدیم بازم میگی کلاه برداری نیست

      5. رضا می گوید

        سلام ما به یک شرکت ۱۰۵ دلار گذاشتیم ۱۵۰۰ دلار سود کردیم میگه ۴۵۰ دلار دیگه واریز کن سودت را بردار کلاه برداریه

    6. سعید می گوید

      ما یه فامیل داشتیم ک روستا زندگی میکردن بعد اومدن شهر یه چند سالی ازشون بیخبر بودیم تا اینکه الان اونها دلشون برا خوشبخت کردن ما تنگ شده هرروز زنگ میزنن و با ادبیاتی که من از بچگی تو شهر بزرگ شدم هنوز مثل اونا نمیتونم بیان کنم از من میخان ک بیام سرمایه گزاری کنم کلی از این یونیک فاینس تعریف میکنن خلاصه سرتون رو در نیارم ک درست ک میگن بشر قابل ترقی هست ولی اینا بجای الاغ ک تو روستا داشتن الان شاسی سوار میشن البته با ب دام انداختن افراد ساده لوح، من خودم از بچگی تو تهران بزرگ شدم اینکه سرمایه من در حد و توان خودم ایده ال و لزومی نمیبینم وارد این شبکه ها بشم، عزیزان گول به به چه چه اسنا رو نخورید یه مثال میزنم از قدیم گفتن صدای دهول از دور خوشه

      1. مهیار می گوید

        شما قطعا با این طرز فکر به هیچ جایی نمیرسی…و مطمعن باش همون بچه روستایی یک روزی میرسه که تو براش کار کنی….شک نکن

      2. Mohammad می گوید

        تو یه روانشناسی برو حتماها😁

    7. بیژن می گوید

      داداش در کل شرکت یونیک فایناتس تو ایران و افغانستانه فقط بیشتر… تا پول جدید نیاد سودی به کسی نمیدن… داخلی خرید و فروش میشه یعنی بایستی کسی ثبت نام بزنه تا سود مثلان شما در بیاد… این شرکت که سهام نمیخره بفروشه…. با پول مردم کار میکنه وبس… اولش هر کس بره خوب بوده واسش ولی بقیه مردم بدبخت میشن که اخر سری اومدن ….

    8. ابوالفضل فرجی می گوید

      اگه بخوام کل پولمو بردارم بعد۶ماه بهم میدن؟؟

    9. افتخاریان می گوید

      دوست عزیز من اصل پولم و نگرفتم بیا راهش و بگو ماهم پس بگیریم

  2. ابوسعید می گوید

    اگه اسم یونیک فایننس و فارکس و این چیزا به گوشتون خورد و بهتون گفتن در ازای پرداخت ۱۰۰۰ دلار به بالا، بهتون سود پرداخت میکنیم و اگه کسی رو‌ معرفی کنید که همینکارو کنه هم یه سود دیگه بهتون میدیم، شما با یه طرح #پونزی یا هرمی روبرو هستین.

    1. محمد می گوید

      یونیک با فارکس که یه بازار بین المللی هست اصلا کنار هم نزار که من تریدر بهم بر میخوره. فارکس کل جهان فعالیت دارن و اساتید بزرگی مثل علی تقی خان مدرس و تحلیلگر این بازار هستش.

      1. ناشناس می گوید

        متاسفانه شما تفاوت پانزی و هرمی و نتورک و … رو نمیدونید.لطفا با بیسوادی خودتون دیگران رو ب اشتباه نندازین

    2. محمد می گوید

      فارکس یه بازار جهانیه اما یونیک یه شرکت با یه مدیر که دست سازه

      1. مریم می گوید

        یونیک یک کارگزار بین المللی در بازار بورس هست که در تمام کشورها دفتر نمایندگی داره و عمده سهام این شرکت مربوط به یک شرکت دولتی قدرتمند در امریکاست

      2. مجید می گوید

        زیادی شما رو متوهم کردن
        این شرکت کلا یه دفتر تو انگلیس داره با متراژ ۱۸ متر و یک کارمند و شرکت ضرر ده هست و هرچی راجبش بهتون گفتن داستانهای ساختگیه و شما در اصل فقط یه طعمه برای بالا دستی ها هستین خانم محترم

  3. حسین می گوید

    یه سری اقوام داریم،اینا دست از سر خوشبخت کردن ما بر نمیدارن
    اوایل با گلدکوئیست، بعد پنبه ریز، بعد ابر تجارت کهکشان، بعد بیز حالا مدرن تر شدن جای دستمال کاغذی سهام میفروشن اونم توی یونیک فایننس. فارکس رو هم قبول ندارن.

    1. ناشناس می گوید

      خخخخخخ

      1. محمد می گوید

        دست خوش دقیقا فارکس و هم که یه بازار جهانیه قبول ندارن

      2. کامی می گوید

        داداش دمت گرم اصلأ پول ندی به این بی‌ناموسا میخورن یه آب هم روش

    2. Danny می گوید

      مرسی از اینکه با سواد هستی و مطالعاتت از منابع معتبر و کتاب های تخصصی و عمومی باعث شده که طرح های پونزی و هرمی و بازاریابی شبکه ای رو یکی بدونی. دمت گرم، پس خدا رو شکر بابت افرادی که سواد و مطالعشون از شما کمتر بوده و در طرح های کاملا قانونی با کمپانی های با اعتبار و محصولات با کیفیت دارن درآمدهای متناسبی کسب میکنن و شما همچنان چشمت به اقوامتِ.
      آرزوی آگاهی برای شما.

      1. بابک می گوید

        درواقع ی شرکت سر کاری ازوردیهای جدید پول میگیرن ویه مقدار سود به زیر مجموعه هاشون میدن بااین روش کلاه برداری میکنن وسود خوبی به جیب میزنن

      2. دلسوز می گوید

        شما اگه خوبه دست اطرافیان خودت وبگیر در ضمن هیچ چیز خوبی رو نمیان با التماس ببرنت یه خورده تفکر، مطالعه گر، قبلا میرفتن بانک میزدند الان با سایبری دارند حساب خالی می کنند خواستم بگم شیوه کلاهبرداری ها هم مدرن شده کلاهبرداری اگه شبیه واقعیت نباشه که طرف تو دامش نمیوفته ،یه عده برد می کنند تا دیگران ببینند اونوقت یکی برنده شده ۱۰۰۰تا بیچاره

  4. نباتی می گوید

    هرمی های بزرگتر از این زمین خورده اند، دیر و زود شاید اما سوخت و سوز نه!
    ماشین و آفیس لیدر و رویای سود هنگفت، اغواگر است، شرایط اقتصادی کشور هم بد!
    اما خب از چاله به چاه نیفتیم ، نندازیم!

    1. کامی می گوید

      داداش دمت گرم زیر بار این چرندیات نرو من خودم گول فامیل رو خوردم

  5. سامان می گوید

    شما هیچ برگ سرمایه گذاری قانونی از یونیک فایننس دریافت نمی کنی
    چطوری پولتون رو میدید دست کسی که هیچ ضمانتی به شما نمیده؟
    ضمن اینکه سرمایه ثبت شده این شرکت مشخص نیست! حتی فعالیتش توی سوئیس هم منحل شده و فقط یک اسمه!
    خلاصه از ما گفتن بود

    1. Ehsan می گوید

      مگه کارگزارای ایران به شما برگه ای یا ضمانتی میدن ، این همه پول و پس انداز مردی که ایران زد به جیب کسی تونست پولشو پس بگیره ، مگه کارگزاری هایه ایران ( مفید و آگاه )چه فرقی با گولد کوئست میکنن اینقدری که اینا بردن خخخخخخخ ول کن حاجی

      1. محمد می گوید

        عزیز شما اصلاح قیمت و روند نزولی یه بازار رو خوردن پول حساب میکنی؟؟ البته حقم داری چون چیزی از بازارهای مالی نمیدونی ببخشید شما تو یونیک کد بورسی دریافت میکنی اصلا؟؟ یه رباتی که اصلا ثبت نشده توی این نوسانات بازار آمریکا چجوری ترید میکنه و سود میده. اونم رباتی که اصلا تایید شده هیچ جای جهان نیست. و رگوله نداره شمو برو همون یونیک پول بده چون به تنبلی و سرمایه گذاری اشتباه عادت کرذی

      2. امیر می گوید

        وقتی سر در نمیاری چیزی بابت هر سهم که مخری
        برگ سهام میگیری سایت زینفعان بورس
        من. سال ۸۱ گول کویین گیم برلین بریم؟ همه داشتم خوردن رفت

      3. دلسوز می گوید

        شما اصلا اطلاعاتت ناقصه یه دوره برو مرد حسابی اینجا دیگه میبینی پولت داره چی به روزش میاد برو ادامه بده خوبه. شما دو دوتا انجام بده یه چیزهایی با عقل جور درنمیاد بهم

    2. امین می گوید

      ضمانت شما کدبورسی شماست که به نام خودتون ثبت میشه و اطلاعات سرمایه گذاری که انجام دادید داخل پنل بورسی شما هست اگر هم برگه سهام فیزیکی منظورتونه میتونید درخواست بدید با مهر و هولوگرام کمپانی با پست بین الملل برای شما ارسال میشه

  6. میثم می گوید

    یونیک فایننس کلاهبرداریه. شرکتی که در سال بدون ریسک تضمین سود ۱۰۰ درصد کنه، شرکتی که ادعا کنه تو سوئیس فعالیت میکنه بعد finma اونو تو لیست اخطار قرار داده،
    شرکتی که مقرش سوئیس باشه تو بازار آمریکا سرمایه گذاری کنه بعد سرمایه گزاراش فقط از ایران و عراق و دبی باشن کلاهبرداریه

    1. Patrick_b80 می گوید

      ۱.  یونیک فاینانس در لیست اخطار سازمان نظارت بر موسسات مالی سوئیس قرار دارد که از لینک زیر می توان آن را مشاهده نمود.
      https://www.finma.ch/en/finma-public/warning-list/unique-finance
      لیست هشدار چیست ؟
      شرکتهایی که هنوز از لحاظ مالیاتی شفاف نیستند، در این لیست قرار میگیرند و قرار گرفتن در این لیست طبق اعلام خود ارگان/شرکت FINMA به منزله غیر قانونی بودن شرکت ها نمی باشد !
      چرا اینگونه شرکت ها از لحاظ مالیاتی شفاف نیستند ؟!
      طبق اعلام خود ارگان FINMA در ( بند ۶.۳)، هنوز هیچکس به این سوال پاسخ نداده است:

      شرایط مالیاتی شرکتهای اینچنینی چگونه است ؟

      آیا اینگونه شرکتها نیاز به کنترل و بازرسی دارند یا خیر؟


      ترجمه :
      با توجه به تعداد بسیار زیاد مجموعه ها یا پلتفرم های این چنینی، هنوز هیچکس نتوانسته است به این سوال پاسخ دهد که آیا اینگونه شرکتها واقعا نیازمند بازرسی هستند …
      فینما سازمان نظارت بر کمپانی های مالی مثل بانکها و شرکت های بیمه است.
      شرکت یونیک فایننس بارها و در همه جا اعلام کرده که به هیچ عنوان یک سازمان مالی نیست و از هیچ کجا تاییدیه  انجام امور مالی ندارد. (شرکتهای crowd funding جمع سپاری یا استفاده از سرمایه های ناکارآمد)

  7. ناشناس می گوید

    من دوساله تو این شرکت هستم اول خودش را به عنوان یک بروکر که در سهام نزدک کار میکنه معرعی کرد که مثلا سهم اپل برات میخره ورباتی واره که با بالا وپایین رفتن قیمت سهم یک سودی میداد بعد به بهانه کرونا سهمها را حذف کرد وسبد سهام تشگیل داد که یک سودی حدود ۲.۸ دلار در هر شب میده ولی یکی از دلایل کلاهبردار بودنش اینه که هر کس بدون هیچ مشکلی وبدون احراز هویت میتونه وارد بشه ولی الان یکی از شرایط برداشت را احراز هویت اعلام کرده که آن هم از هر ده نفر یکی را تایید میکنه وبعد هم باید تبدیل به بیت کوین کنی در صورتی که قبلا از پنج طریق میشد نقد کرد وبعد از دوسال هم اگر بخوای اثل پولت را برداری باید هفت خوان رستم را طی کنی ابنها را که اول کار نمیگن صدصدر کلاهبرداریست دوستان گول نخورید دقیقا سبستم گلدکویست را داره ولی با ظاهر دیگه.

    1. ناشناس می گوید

      اتفاقا تاپ لیدر یا همون نفر اول راه اندازیش توی ایران اقای **و دقیق تر بگم ن***هست .که دقیقا همین شخص گلد کوئست رو در شرق کشور راه اندازی کرد و ساکن مشهد بود .سرچ کنید در گوگل و ببینید که اعضا یونیک در مشهد دستگیر شدن ولی از این شخص به عنوان نفر اول و فراری یاد شده .که البته در استانبول زندگی میکنه .من کاملا خانواده این ادم رو میشناسم .چون از اول میدونست داره کلاهبرداری میکنه تنها برادر خودش رو که اسمش ر۱ا هست رو اجازه نداد وارد سیستم بسه و از اول بهش گفته بود که من بعد از مدتی از ایران میرم وتو نباید وارد سیستم بشی چون بعد از رفتن من کسی نیست از پدر ومادرمون نگهداری کنه ولی از اول ساپورت مالیش کرد.دقیقا بعد از ۲سال از شروع فعالیتش از ایران رفت .من یه زمانی با برادرش دوست بودم .

  8. حسن می گوید

    نمی‌دونستم ایران این همه با سواد داره::,خخخخخ

  9. پی می گوید

    اگر کلاهبرداری است چرا دولت یا رسانه نمیان کلیپی درست کنن در صدا و سیما پخشش کنن تا مردم به قول شما اغوا نشن ؟ مدارکو با سند و منطق رو کنن . چطور میشه یک شرکت هرمی خدمات ویزا کارت و مستر کارت بده ؟ و این کارت ها هم این شرکت کلاهبرداری رو تایید کنند ؟

    1. Patrick_b80 می گوید

      من پلیس فتا هم رفتم هیچ مشکلی یا شکایتی از یونیک نبود

      1. علی می گوید

        سلام تا سود میده کسی شکایت نمیکنه وقتی پولا رو جمع کردن و هیچ گونه پاسخ گویی وجود نداشت و بعد از مرگ سهراب مردم میرن شکایت میکنن

      2. Z.E می گوید

        اتفاقا بالادستی ما رو گرفتن الان اوین هست گروه ما دیگه میترسه کار کنه و عضو بگیره بخاطر همین شرکت بعد از ۴ماه وریفای مارو نه تایید میکنه نه ریجکت.منم نمیرم شکایت کنم چون ازم میپرسن پول به حساب کی ریختی و بالادستی من دوستم هست و خیلیا توسط دوستاشون وارد شدن که خود دوستمم ضرر کرده تو این کار.اصلا شرکت وجود خارجی نداره که بشه شکایتی کرد‌.اونا که سردسته های کلاهبردارا رو میشناسن باید شاکی بشن.بالادستی بالادستی ما که زندانه

      3. ناشناس می گوید

        ی شرکت هرمی یا پولشویی بعد ۲ سال میتونه جمع کنه و بره ولی شرکتی که ۵ سال اعتبار داره حالا حالا ها قراره کار کنه دوست عزیز

      4. کامی می گوید

        هیچ شکایتی نیست چون همه از طریق فامیل و آشنا وارد شدن بریم از فامیلامون شکایت کنیم اونا هم گول خوردن روشون نمیشه باهامون روبرو شن

      5. Danny می گوید

        آره هیچ شکایتی نبود برای همین تو یزد و خراسان دستگیرشون کردن خبراشم تو خبرگزاری های رسمی هست. خوبه آدم به شما اعتماد کنه که میری پلیس فتا :)))

  10. محمد می گوید

    سلام و تشکر بابت مطالب خوب من هم یکی از فریب خوردگان این شرکت باصطلاح سرمایه‌گذار در بورس هستم از ابتدا گفتم روزی ۳دلار بابت سرمایه‌گذاری به حسابی که برات درست میکند واریز میکند یعنی ماهی ۶۴ دلار و ما (بیشتر ایرانی ها) قبول میکنیم اگر کسی خواست عضو شود یه مورد را بداند اگر روزی ۱۰۰ دلار هم به همون حسابی که خودشان درست میکنند و تو هیچ دسترسی برای برداشت از حساب نداری یعنی فقط یه حساب که از دور نگاه می‌کنی و هیچ دسترسی بهش نداری میگن باید حسابت را وریفای کنی (احراز هویت)
    تو هم وریفای انجام میدید میزارنت تو تو خماری که جواب وریفای بیاد تا معلوم نیست چند ماه بعد میخوان دلخوشت کنن میگن قبول شده بعد چند وقت باز بهونه الکی میارن که بدلیل هک شدن یا پولشویی یا هزارو یک دلیل دیگر بازم باید وریفای کنی باز تو خماری
    من که پولم رفت به حسابشون وای شما پولتون رو به اینا ندین البته من هم زیاد باور ندارم به این چیزا گول اقوام رو خوردم
    به هیچ‌وجه این کار رو نکنید هر کی هم تبلیغ کرد میخواد پورسانت ۲۰۰ دلاری بگیره بابت گرفتن پول شما

    1. علی می گوید

      دوستانی که این قدر خوشحالید که روزی ۱۰۰ تومن میگیرید چرا این شرکت بر اساس دروغ کارش رو پیش میبره هیچ ربات تریدری وجود خارجی نداره این یه دروغ بزرگه این حرف من نیست اساتید بزرگ بورس این رو میگن . البته دروغ گو دائما مجبوره برای پوشوندن دروغ های قبلی دروغ های جدید بسازه که به راحتی اگه طمع رو کنار بزاری میتونی متوجه بشی.

      1. ‍‍امین می گوید

        دیدگاه شما کاملا درسته
        من یک مال باخته از این شرکت دزد و کلاه بردار یونیک فاینانس هستم.
        من بعد از دوسال با اتمام مدت سرمایه گذاری جهت کنسلی اقدام کردم (جدا از کلی هزینه و پست)مدارک ارسال شد و تایید شد و ازمن روش واریز خواست که بیت کویین اعلام کردم.بعد از کسر۲۰درصد از اصل پولاعلام شد واریز خواهد شد .ولی تا کنون بعد از۱۱ ماه هنوز هیچ مبلغی واریز نشده. (و نخواهد شد چون شرکت معظم یونیک فاینانس یک کلاه بردار است)

      2. danny می گوید

        دقیقا علی آقا، ربات فقط بهت اعلام میکنه کی بخری، کی بفروشی خودش برات خرید و فروش نمیکنه.
        مهمتر از همه یکم فکر کنیم، اگر کسی واقعا همچین رباتی رو داشته باشه، چرا باید بیاد این راز رو برملا کنه؟ خودش میشه ثروتمندتر از وارن بافت و خیلی های دیگه، بعدشم مگه رباته درآمدزا نیست؟ شخص یا سازمان سازندش چه نیازی به پول من و شما داره. ۱ دلار بهش بدن بره ۱ میلیون دلار ۱ میلیارد دلار براشون درست کنه دیگه. دست گدایی به سمت مردم چرا دراز میکنن برای سرمایه گذاری!؟؟

  11. مهرداد می گوید

    شرکت کلاهبرداری به نام یونیک فایننس با آدرس وبسایت http://unique.finance و گلوبال پورتفولیو به نام کارگذار بین‌المللی بورس در کشورهایی با مردم توسعه نیافته در خاورمیانه مانند ایران و عراق مشغول جذب سرمایه‌ست امشب منو پرزنت کردن و رفتم بررسی کردم.

    طبق استعلام از secretary of state ایالات متحده، سازمان ثبت شرکت‌های سوئیس و سازمان جهانی مالکیت معنوی این شرکت در سوئیس وجود خارجی نداره و در آمریکا هم به حالت تعلیق دراومده لطفا فریب نخورید و پول و دوستیتونو به باد ندید.

    1. عزیز می گوید

      سلام دوست عزیز دمت گرم
      یه سوال ماجرای تعلیق چیه ؟
      اینکه الان یونیک وجود نداره واصل کار گلوبال هست رو میدونم ولی تعلیق رو خبر ندارم

  12. محمد می گوید

    سلام به دوستان‌ یونیکی
    کسی اکسپرت زیر قیمت خواست پیام‌بده
    [email protected]

  13. Patrick_b80 می گوید

    سلام خدمتتون
    عرض کنم ک یونیک کسی رو اجبار ب عضو گیری نکرده این هزار بار گفته شده ولی کو گوش شنوا اگ درامد بیشتر دوس داری عضو بیار
    خدمتتون بگم ک شرکت حرمی زمین تا اسمون فرق داره با این شمانم یچیزی فهمیدین تو شرکت حرمی باید فروش جنس یا حالا کسی رو بیارید تا پول بگیرید ولی یونیک اینطور نیست تو شرکت حرمی شخص پایین شاخه هیچوقت از لیدر بالاییش سودش بیشتر نمیشه ک تو یونیک اینطور نیست و ب راحتی میتونی سودت از لیدرت بیشتر باشه و برا خودت کار کنی
    شرکت های حرمی حتما باید ی جنسی بفروشی تا ب سود برسی اما تو یونیک اصن شاخه کار نکن هرشب سودت بگیر با هر ۵۰۰دلار روزی یک و نیم حدودا و هزار دلار روزی دو و نیم تا سه دلار و چون تو کشور ما روز ب روز قیمت دلار میره بالا خعلی میصرفه خلاصه ما ک راضی هستیم کل شهرمونم گناوه هم راضی هستن از کارمند بانک گرفته تا دکتر و .. همه سرمایه گزازی کردن و سود میگیرن وری فای هم عزیز من قشنگ درست انجام بده ۳هفته ای جوابش میاد ما ک سرباز هستیم و تنها درامدم از یونیکه و خدارو شکر میکنم ک ورود کردم و گوش ب حرف های این سایت ها ندادم چون پولی ب دولت نمیرسه اینطور بد تعریفش میکنن الان با دلار امروز روزی ۹۶تومن دارم سود پولم رو میگیرم پولی ک با دلار ۱۷ تومن اومدم ۵ ماه پیش و الان ۱۷ تومنم شده ۳۲ ملیون احراز هویتم کردم هروق خاستم مستقیم پولم رو میزنم ب بیت کویین و صرافی انلاین میفروشمش
    فقط و فقط اگ میخاین ورود کنین سعی کنین ک ی ادم درست و دلسوزی وارد بشید ک کمکتون کنه و اعطلاعاتش بالا باشه
    ۹۰ درصد اینایی ک ناراضی هستن چون لیدرشون بهشون اعطلاعات نمیده
    یاعلی

    1. علی می گوید

      برچیده شدن یونیک خیلی نزدیکه فکر نکنم به انتهای قراردادتون برسین

      1. محسن می گوید

        خیلی ساده یه سری حقایق رو بیان نمیکنین شما متاسفانه… وریفای هم فرض کن انجام دادی اینکه هر بار برداشت کنی برای سری بعد مینیمم مبلغ برداشتتو زیاد می‌کنه چطور توضیح میدی؟ شاید دو بار یا نهایت سه بار برداشت انجام بشه ولی بعدش آنقدر حداقل مبلغ مجاز برداشت رو زیاد می‌کنه که چندین ماه طول می‌کشه به اون عدد برسی بعد تو این بازه چند بار دیگه هم باید وریفای کنی… اصلا چه توجیهی داره اینکه هر چند ماه یه بار وریفای نیاز داره؟ غیر از اینه که داره سعی میکنه علافت کنه و تهش هم به دو سال برسی و دیگه عملا هیچ دسترسی به پولت نداری!!! همه ی این مسایل از ویژگی های یه سیستم پانزی هست. شما هم یکم شرافت به خرج بده و دروغ نگو بهرحال این پول داره از جیب هموطنانمون می‌ره خدایی هم هست جایی…

    2. ناشناس می گوید

      سلام میشه بگین چطور وریفای کردین

      1. ناشناس می گوید

        توی قانون جدید بین ۳ ساعت تا ۳ روز وریفای میشن همه

      2. ناشناس می گوید

        من خودم هستم شرکت هر شب سود میده این مطالب فقط سم پاشی هست و کسی رو ندیدم که بگه پول منو خورده

      3. منیژه می گوید

        اگر سم پاشی هست شما بیا این آر سی منو نقد کن، طبق قانون جدید مزخرف شرکت باید بالادستی پولتو نقد کنه اونام حمایت نمیکنن

    3. Sima می گوید

      همین شهره شما که پر از حقه باز و کلاه برداره ، خیلی ها رو بااین مزخرفات بدبخت کردن.یه مشت سیاه سوخته ی دست و پا پتی

      1. سامان می گوید

        کدوم سود میده وقتی عضو نگیری چه فایده تازه پولت تا دو سال میمونه یکوقت پول لازم شدی میشه پولت بگیری

  14. Patrick_b80 می گوید

    در ضمن این فیلمی هم ک پخش شده ک سر دسته باند و گروهک یونیک رو گرفتن این افراد معلوم شد ک پول رو میگرفتن و میگفتن ک ما سود میدیم بهتون و ب اسم یونیک فایننس و لی ما الان تو یونیک صفحه کاربری و چیزامون دست خودمونه
    ولی 😅خعلیا برا این ک کامنت و بازدید سایت و فیلموشون بره بالا میان منفی گری میکنن ک چنتا مثل من و تورو ب جنگ هم بندازن

    تا ورود نکردین نگین کلاه برداریه و ..فلان و فلان هرکی وارد شده و لیدرش خوب بوده راضی راضیه نمیدونم شما چتونه 😂ک میگین کلاهبرداریه برین هم تبلیغ بورس ایرانتونو بکنین

    1. علی می گوید

      این قدر بسته فکر نکنید اخه مگه ممکنه یه ربات بتونه این قدر سود از ترید کردن بدست بیاره بخصوص وقتی پول این قدر بزرگ باشه به راحتی رد پول زده میشه فقط کسایی که هیچ اطلاعاتی در مورد ترید کردن ندارن میتونن این دروغ رو باور کنن.

      1. Z.E می گوید

        شما هم انگار حرفای مارو نمیخونین که میگیم سودی بهمون نداده.پروفایل کاربری داشته باشی اما ۴ماه بگدره وریفایت تموم بشه یا یهو سوداتو بریزن مین ولت یا یهو دلشون بخواد حدبرداشتتو ببرن بالا که نتونی برداری داشتن پروفایل به چه درد میخوره اینا همه بلاهایی هست که سر من اومده.آخرین حسابم ۸ماهشه که ۴ماهه منتظر وریفای هستم خبری نشد یه قرون ازش خروج نزدم چون همون سایت بدون وریفای نمیداره پول برداری.الانم حدبرداشتمو بردن رو ۲۰۰.سایت فقط بچه بازیه.ما هیچیمون دست خودمون نیست.یه مشت کلاهبردار از این سایت و از اعتماد اقوام و آشنا سو استفاده کردن پول مردمو ببرن.میدونن مردم از اقوامشون شاکی نمیشن بخاطر همین این شرکت چندساله داره ادامه میده ولی آخر عمرش هست ببینین چند نفر همینجا بعد از۴ماه وریفای نشدن یا کنسل کردن پولشون ندادن.اینا یعنی ورودی شرکت داره کم میشه و نقدینگی وجود نداره کم کم جمع میکنن میرن انشالله

  15. حمید می گوید

    اقا من خودم ۱۰۰۰ دلار گذاشتم ماهی دور برای ۵۰دلار حالا یکم بالا یکمم پاین میگیرم شبکه سازیم نمیتونم بکنم چون کار یجوری وقط نمیکنم ۸ماه هستم هر ماهم سودمو برمیدارم

    1. علی می گوید

      خب همه شرکت های هرمی یه سود ماهیانه داشتن دقیقا به همین سبک پول جمع میکردن و تازمانی که برایند حسابشون مثبت باشه و کسانی که پول میارن بیشتر از پرداختی شرکت باشه به این کار ادامه میدن ولی امان از روزی که پرداختی ها زیاد تر از ورودی ها بشه! یهو میبینی هیچ پولی برات نمیاد پرداخت ها هم از طریق بیت کوین هست و غیر قابل ردگیری اونوقته که شما میمونی و کلاه بر باد رفته اونوقته که زمین و زمون و خدا پیغمبر رو مقصر میدونی ولی مقصر اصلی طمع خودمونه داداش، تمام.

      1. محسن می گوید

        خب داری دروغ میگی دیگه رسما! هر ماه سودتو میگیری واقعا!؟ شما یه چیزی داری به اسم حداقل مبلغ مجاز برای برداشت که هر بار هم بیشتر میشه!!! دروغ که هناغ نیست بزنه بیرون بدبختانه! باشه شما هر ماه سودتو میگیری ولی اونجای ب…

  16. انتظار می گوید

    خانواده و دوستان و آشنایان ماهم در یونیک سرمایه گذاری کردند تقریبا همشونم تیم سازی کردند وهمشون هم راضین،یکی دوساله یکی یه ساله ویکی هم کمتر وبیشتر

    1. جعفر می گوید

      راست میگه

      1. Z.E می گوید

        آفتاب آمد دلیل آفتاب… اینم دلیل موثق برا هرمی بودن شرکت… اگه تیم سازی کنی سود داری.نکنی سودی نداری مثل گروه ما که بالادستیمون یکساله زندانه و شرکت دیگه سودی ندادبهمون.من سه تا زیرمجموعه هم دارم سودم تو حسابم میاد میبینمش اما وقتی ۴ماهه جواب وریفای نمیاد چطور برداشت کنم یه هفته دیگم قرارداد حسابم تمومه

      2. طاها می گوید

        منم از رو اعتماد بیجا ثبت زدم الان ۲ماهه منتظر جواب وریفای هستم ۴۵۰ دلار میتمم دست بالا دستیمه به امید تبدیل اونم چند ماهه امروز فردا میکنه

  17. مهدی می گوید

    حرفای الکیه بعضیا واقعا ادمو خنده میاره

  18. مهدی می گوید

    اقا یا خانومی ک داری میگی کلاه برداریه…این یونیک تا ب حالا پول چند نفرو خورده ک شپا دومیش باشی…برا وریفای شدن حساب یا همون احراز هویت اگه درست عکس بفرستی و کاریو ک بهت میگن درست انجام بدی یک هفته ای وریفای میشی
    من خودم سودام هر ماه نقد میشه لیدرای عزیزمم خیلی عالی دارن فعالیت میکنن و درامدشونم خیلی خوبه…خواهشن منفی نگری نکنین…دوست عزیز تو خودت نتونستی درامد کسب کنی تقصیر یکی دیگه ننداز…

    1. علی می گوید

      تازمانی که برایند حسابشون مثبته و دائما داره افزایش پیدا میکنه سود شما رو میده ولی امان از روزی که برایند حساب منفی بشه اونوقته که دیگه یک دفعه محو میشن جوری که انگار اصلا وجود نداشتن و شما هیچکس رو نداری که ازت حمایت کنه و پولی که دادی رو برگردونه امان از روزی که یکی از دروغ هاشون لو بره اونوقته که مردم گله ای ازش خارج میشن و برایند حساب شرکت منفی میشه و پایان ماجرا…

      1. عمران می گوید

        سلام اخه چه جوری جواب وریفایتون اومده چرا از ما نمیاد الان سه ماهه.میشه توضیح بدید.

      2. امیر می گوید

        حالا وقتی پولتو خورد میفهمی طمع نکنی

      3. سپیده می گوید

        منم سه ماه شده احراز نشدم

      4. سامان می گوید

        به حرف بله ولی تو عمل صفر
        من دو سالم تموم شده
        مدارکم فرستادم
        پولمو ندادن
        بذار به تهش برسی میای این سایت پست منو پیدا کنی بگی لیدرای عزیزت دورت زدن
        اگر لیدرات ادعا میکنن بیان پول منو پس بگیرن
        نامرد باشم سودی که بهم داده رو بهتون ندم

      5. Z.E می گوید

        من ۴ماهه جواب وریفایم نیمده یه هفته دیگم قراردادم تمومه.حساب قبلیمم هرچی گین ولت داشتم ریختن مین ولت و نتونستم برداشت کنم پایان قراردادم حدبرداشتم جوری گذاشتن که پولی گیرم نیاد نتونم بردارم کنسلم کردم ۴ماهه مدارک فرستادم اصلا بررسی نمیکنن.حساب اخریمم اونم ۴ماهه وریفایش نه ریجکت میشه نه تایید….
        اینم من که ناراضی هستم و شرکت سودی به من نداده… خواستم آمار میدی حواست باشه با قاطعیت نگی هیشکی ناراصی نیست پول کسیو نخورده

      6. رضا می گوید

        اینا قطعا کلاه بردارن من ۱۴ ماهه عضو شدم بعد از وریفای شدن ۴۰۰ دلار برداشت کردم. تا دومرتبه گفتن باید وریفای بشی الان حدود چهارماهه جواب وریفای دومم نیومده درصورتی که باید ۹۰ روزه حداکثر جواب میدادن تازه هی سقف برداشت رو بالا هم میبرن که کاملا بی معنیه و عملا ما هیچ حق اعتراضی نداریم و اصولا جوابگو هم نیستن چون راهی برای ارتباط نیست

      7. ناشناس می گوید

        چاقال خان تو که همه چی دانی و همه چی سرت میشه بیا یه شرکت بزن من پولمو بزارم تو شرکت تو

    2. سجاد می گوید

      سلام دوست عزیز. بنده خودم وریفای کردم همه چی اوکی شده ولی یکماهه سودموو درخواستشوو کردم هنوز بحسابم واریز نشده. چهارماه دیگه دوسالم تموم میشه میترسم به اصل پولم نرسم. لیدرام کم کارن پاسخگو نیستن.

  19. امید می گوید

    سلام.من تازه میخام وارد شرکت فاینان دیاموند بشم که دررابطه با بورس فارکس کار میکنه و زیر مجموعه نمیخاد وجنسی هم نمیفروشه و۳درصد هم سود میده .فقط مدارکم رو براشون فرستادم وکد سرمایه گذاری برام فرستادن و یه شماره حساب که به اختیارخودم هرچه چقدر میخام سرمایه گذاری بکنم وسود روز شماربهم بدهند.هیچ اخطاری هم هیچ جا نیومده و صفحه اینستاگرامی هم دارند.کسی هست اونجا سرمایا گذاری کرده باشه و اطلاعاتی داشته باشه؟

  20. . می گوید

    سلام دوستان. پول لازمم کنسلی میخوام بزنم کسی خریدار هست میفروشم. ۱۰۰۰ دلار سهام، ۹۵ دلار سود که زدم مین ولت و بازم سود که تو گین ولت هست. ***

  21. امیر می گوید

    این شرکت کلاه برداریه حواستون باشه

    1. محمد می گوید

      سلام من حدود۷ماه هست که وارداین سایت شدم وعضوشدم ۱اکانت ۳۰۰۰دالاری ویه اکانت۲۰۰۰دلاری ویک اکانت ۱۰۰۰دلاری ثبت کردم که سودش بموقع اومده وازطریق بالادستیم نقدشده وامروزهم احرازهویت اکانت۳۰۰۰دلاری اومده میتونم خودم ازطریق بیت کوین نقدش کنم وراضی هستم

  22. امین می گوید

    دوستان عزیز
    این یک شرکت کلاه برداری هست.
    من در تاریخ ۱۹ فوریه ۲۰۲۰ قراردادم تمام شد و تا الان ۱۰ماه شده ولی پولم را ندادن
    اگر این شرکت کلاه برداری نبود باید تا الان پول منو میداد.

  23. S می گوید

    سلام و درود خدمت هموطنان عزیز .من بدون هیچ تعصب و دروغ و… خدمتتون عرض کنم که تا بحال کسی رو ندیدم بگه یونیک پولمو خورد
    اگه مشکل وریفای و نقد کزدن و… دارید مشکل شما آپلاین هاتون هستن.
    ۹ ماه پیش دوستم سرمایه گذاری کرد ولی من فقط افکار منفی مثل شما رو داشتم
    اون الان ۷۰۰ میلیون از مجموع سود و تیم سازیش داره
    همه ی تیمص هم راضی هستن
    من ۹ ماه عقب افتادم از سیستم الان ک یک ماه هست ک شروع کردم ۲ هزار دلار درامد داشتم از یونیک. هرکسی میگه دروغه پیام بده نشونش بدم
    در کل شرکت قدرتمندی هستش ک شریک تجاریش گلوباله. توی سایت فردال امریکا هم سرچ کردم و همه چی شرکت اوکی بوده
    فینما هم اخر توضیحاتش نوشته اخطار بخاطر اینکه شرکت یونیک از ساله ۲۰۱۵ دیگه مالیات نداده(چون اومده دوبی دفتر زده که مالیات نده، دوبی منطقه ازاد محسوب میشه)
    گول این کامنتا رو نخورید چون اکثرا سیستم های دیگه مثل بادران و بیز یا یسری شرکتای خارجی دیگه دارن فعالیت میکنن

    1. محمود می گوید

      سلام جناب نوش جونت ولی تو مرام ما نیست یکی رو بیارم بدبختش کنم شاید این پولی که میزاره رو با هزار بدبختی و قرض گرفتن بدست آورده باشه چه بسا بودن کسایی که اگه می اومدن زندگی شون از هم می پاشید من اکانت دارم میفروشم کل سودی هم که داره مال خودت ایمیل بزن

      1. Z.E می گوید

        سللم جناب
        خواستم بگم یونیک پول من و پایین دستیامو خورده
        خواستم آمار بدون تحقیق میدین حواستون باشه هرکی گول شمارو بخوره در آینده اثرشو میبینین
        من الان ۱۲۰روزه جواب وریفایم نیمده که اگه وریفایم اشتباه بوده خب ردش میکرد اما هیچ جوابی نداده هفته دیگم حسابم دوسالش تمومه.۸میلیون گذاشتم تو دوسال قسطی هروقت دلش خواسته اجازه برداشت داده بهم پس داده تو بانک گذاشته بودم حداقل یه سودی ماهانه بهم میداد و هروقت میخواستم میتونستم بکشم بیرون.حساب اولم ۴ماهه مدارک کنسلی فرستادم اصلا بررسیش نمیکنن.اونم باندازه ۵۶۰۰که گذاشته بودم تو دوسال قسطی پس دادن بهم و با ریختن ۷۰۰دلار سودم داخل مین ولت و بالابردن حق برداشت مانع از برداشت من شدن تا حسابم دوساله شد و گفتن باز پول بده تمدیدش کنیم و من ترجیح دادم کنسل کنم هرچند میدونم پولمو نمیدن…انگار به یونیک پول قرض دادم… خلاصه خواستم بگم یونیک پول منو خورد و من هیچ سودی نکردم. چشماتون باز کنین و اینهمه آدم که میخواد کنسلی بزنه و اکسپرت و حسابشو بفروشه رو ببنین تا آمارتون دقیق تر بشه… شرکتی که از اعضا حق بیمه و مالیات کسر میکنه و به گفته خودتون خودش از زیر بار مالیات در میره کلاهبردار نیست؟؟؟التماس تفکر

      2. Mohsen می گوید

        سلام
        حساب هزار دلاری حداقل برداشت مجازش میشه ۱۰۰ دلار و بعد دو سال پول زیادی نسبت به سرمایت بلوکه میشه‌. درحالیکه حساب پنج هزار دلاری هم حداقل برداشت مجازش همون ۱۰۰ دلاره و بعد دوسال حداقل برداشت مجاز اصلا بشه هشتصد دلار و پول زیادی نسبت به سرمایه بلوکه نمیشه. درست میگم؟

    2. P می گوید

      یه شماره بذار من پیام بدم ببینم چجوریه عزیز.میخوام عضو بشم اخه گیجم والا

  24. ‍‍امین می گوید

    عزیزم ینیما رو ول کن
    گول زدن و ۷۰۰ میلیون رو هم ول کن
    چرا شرکت بعد از پایان قرارداد .۱۰ ماه گذشته پول منو نمی ده
    چون شرکت یونیک فاینانس یک کلاه برداره و شما هاهم تا موقع ای که سر مردم کلاه بزارین سود میکنید
    دزد همیشه از دزد ها دفاع میکنه و اون ها رو توجیح

    1. جواد می گوید

      سلام میشه به منم کمک کنید من ۴ ماه وریفایم انجام نشده

  25. Kami می گوید

    گر کسی خواست عضو شود یه مورد را بداند اگر روزی ۱۰۰ دلار هم به همون حسابی که خودشان درست میکنند و تو هیچ دسترسی برای برداشت از حساب نداری یعنی فقط یه حساب که از دور نگاه می‌کنی و هیچ دسترسی بهش نداری میگن باید حسابت را وریفای کنی (احراز هویت)
    تو هم وریفای انجام میدید میزارنت تو تو خماری که جواب وریفای بیاد تا معلوم نیست چند ماه بعد میخوان دلخوشت کنن میگن قبول شده بعد چند وقت باز بهونه الکی میارن که بدلیل هک شدن یا پولشویی یا هزارو یک دلیل دیگر بازم باید وریفای کنی باز تو خماری
    من که پولم رفت به حسابشون وای شما پولتون رو به اینا ندین البته من هم زیاد باور ندارم به این چیزا گول اقوام رو خوردم
    به هیچ‌وجه این کار رو نکنید هر کی هم تبلیغ کرد میخواد پورسانت ۲۰۰ دلاری بگیره بابت گرفتن پول شما

  26. قبادی می گوید

    من هم بعلت وضعیت بی حد‌خراب زندگی و فشارهای بی حد و مشکلات بی حد تنها پولی را که داشتم گذاشتم و تا حالا بغیر از یک میلیون و پنجاه چیزیی نگرفتم آنهم توسط کسی که برام حساب باز کرد البته با ترس و نگرانی بسیار این کار را کردم چاره ای نداشتم وضعیت بی حد خطیر و خراب زندگی ام موجب شد.تنها پولم رفت در حالی که نه خانه دارم نه پول و امکاناتی نه کسی را و مریض هستم.به حسابم هم دسترسی ندارم.از اول هم اعتمادی نداشتم ولی آنقدر در فشار و درماندگی بودم و خسته و کسی هم نبود تا ازش بپرسم حواسم هم نبود که چه بکنم همان اول هم حاضر به دادن سود نبودن و می خاستن سه نفر را وارد کنم

  27. Saeed می گوید

    ۴ماهه وریفای نشدم..هرکی یک چیزی میگه..
    ۵۰۰ دلار تو حسابه ب بالاسریم میگم همش ماله توووو هزار دلار منو ب قیمت دلار ۱۴ تومنی کی خریدم بده بهم نمیکنه همچین کاری چون فهمیده دیگ خبری از پول نیس والا کدوم خری ازین سود میگذره

  28. Z.E می گوید

    حسابای من قبلا وریفای شده بود باندازه مبلغ ریالی پولم بهم داد بعدش وریفای رو کنسل کرد الان ۴ماهه نه ریجکت میشه نه تایید‌.به شرکتم پیام دادم جواب نداد.۱هفته دیگم دوسال یکی از حسابام تمومه و اگه وریفای هم بشه نمیشه برداشت کرد چون ۹روز دیگه سر ماه هست و موعد برداشت.علتشم اینه چون گروه ما دیگه فعالیتی نداشته یک ساله بالادستی مارو گرفتن وبقبه هم ترسیدن رفتن دنبال کارای دیگه.همین باعث شده شرکت مارو بذاره تو خماری تا قراردادمون تموم بشه که یا ب ای تمدید یه پولی بدیم یا کنسل بزنیم.من حساب اولمو کنسل زدم اونم ۴ماهه مدارکمو اصلا بررسی هم نکردن. براتون عجیب نیست که این شرکت معظم چندتا نیرو نتونه اضافه تر بگیره برا بررسی مدارک کنسلی و بازپرداختشون؟؟؟یه چند تا نیرو بگیره واسه وریفای کردن؟؟؟به نظر من که اصلا شرکتی وجود نداره فقط یه سایت ساختگی هست که یه عده کلاهبردار برا اعتبار دادن به کلاهبرداریشون ازش استفاده کردن.هرسودی هم که هر کسی گرفته در گروهایی بوده که فعال بوده یعنی پول عضو جدید رو میگیرن و بعنوان سود قسمت میکنن بین خودشون تا جایی برسه که دیگه عضو جدیدی نباشه این روال ادامه داره…و مطمین باشین اخر عمرش هست…چوت بدلیل کرونا ارتباطات اجتماعی و روند مخ زنیشون کاهش داشت برا همین وریفای کنسل کردن تا به یه سری افراد سودی ندن تا دوباره عضو جدید بیاد و کلاهبرداریشون ادامه پیدا کنه … بعدشم میندازن تقصیر رکود بورس جهانی… اگه به بورس جهانی ربط داشت چرا سود مارو ندادن چرا کنسل کردیم پولمون نمیدن….هیچ کسی پاسخگو نیست

  29. بهرام می گوید

    سلام من تو یونیک نیستم یعنی دوستان خیلی اصرار به خوشبخت کردنم داشتن من قبول نکردم الان اونایی که میگن پولمونو خورده و نمیده و کلاهبرداریه چرا نمیرن شکایت که تعداد شکایات بره بالا رسیدگی کنن اگه جعلیه و کلاهبرداری یه عده دیگه گرفتار نشن یا اینکه واقعیه و درست کار می کنه معلوم بشه فقط حرف زدن ملاک نیست

    1. Z.E می گوید

      اکثرا با حرف دوستاشون وارد شدن و خود دوستشونم ضرر کرده بنابراین شکایت کنیم بالادستی خودمون میگیرن و اون سردسته اصلی کسی دستش بهش نمیرسه

  30. Ali می گوید

    یکی میشه بگه چجوری پول وامونده رو از حساب برداشت کنیم لاشیا پول نمیدن موندیم با یه عالمه بدهی

    1. Z.E می گوید

      من حسابم ۴ماهه وریفای جواب نیمده دوسالشم تموم میشه این هفته و هرچی سود داخلش هست میپره… سیستم نخواد پولی نمیده
      یه حساب دیگم دارم ۸ماهه هست اونم ۴ماهه وریفای کردم میدونم ۲سال اونم تموم میشه و جواب وریفای نمیاد…سایتو گذاشتن واسه سرگرمی و اعتماد ما وگرنه درواقع پولمون گرفتن و رفتن تمام.

  31. abbas می گوید

    سلام دوستان،
    یکی نیومد ی شماره تلفن بزاره بگه خوب نیس این شرکت ک آدم باطرف تماس داشته باشه،

    والااااااا بخدا
    پولی رو ک بابدبختی بدست میاد باید اینجور مفت از دست داد،
    ی مرد پیدابشه زنگ بزنه ب من چون قراره کلاه سرمنم بزارن.بگه آقا خوب نیس یابگه خوبه

    1. علی می گوید

      خوب نیست کلاهبرداری خالصه من عضوشم یکساله تقریبا ببر پولتو بذار تو بانک ولی به اینا اعتماد نکن بدبخت میشی و پولت میپره

  32. مهرداد می گوید

    دوستانی که هنوز معتقد هستند یونیک کلاه برداری نیست و یه شرکت معتبره جهانیه، فقط کافیه یه سر به گوگل ترند بزنن و کلمه unique finance و سرچ کنن، این سایت کە ابزار خود گوگل هست به هتون میگه این کلمه توسط چه کشورهایی سرچ شده: افغانستان، تاجیکستان، عراق، ازبکستان، ایران. اینم لینک گوگل ترند با سرچ کلمه unique finance و در کل کشورهای جهان:
    https://trends.google.com/trends/explore?q=Unique%20finance
    فقط اگه خودتون خواستید از پیج خام گوگل ترند سرچ کنید حواستون باشه محدوده سرچ و در کل کشورهای جهان قرار بدید، خودش به صورت دیفالت روی کشور آمریکاست.

  33. علی می گوید

    سلام منم عضو شدم حدود ۱۱ ماه و سه هفته ی پیش؛اول میان تحت این عنوان که تو شجاعی و قدرت ریسک داری باهات وارد بحث میشن و معمولا این شخص از نفراتیه که فکرشم نمیتونید بکنید که آدم تا این حد میتونه بخاطر پول عوضی شه و رنگ عوض کنه؛خلاصه شروع میکنه مختو میزنه که این شرکت یه کارگزار فوقالعاده ست که تو توی ذهنت چیزی رو درنظر میگیری که انگاری میتونی گرگ وال استریت شی یه شبه؛دوم وارد که بشی میگه باید تایید هویت شی و عکس پاسپورت و سلفی‌و جیزای عادی رو بفرستی که تا اینجاش مشکلی نیست؛بعدش بهت میگه تا سه ماه بعد جوابتو میدم!!!!باورتون میشه میگه سه ماه!!!!اونم کارگزاری که میگه جز اولین بنیانگذاران سیستم تجارت خودکار یا همون Ats توی دنیا هستم؛در حالی که‌کلا تایید هویت توی شلوغ ترین روز کاری توی بورس داغون ایران در عرض یه هفته انجام‌میشد؛تازه این اخر ماجرا نیست جز بحث زیر مجموعه جمع کردن زمانی که دو سال شما تموم بشه و بخوای انصراف بدی اول که ۲۰ درصد ازت کم میشه و بعدش باید ۹ ماه صبر کنی تا پولتو بهت بدن؛حالا جنابعالی فکرشو بکن من بعنوان یه مالباخته از یه رفیقی که انتظارشم نداشتم فریب خوردم و اون رفیقم گوش چند نفر دیکه مثل منو بریده مراقب باشید در کل مخلص شما یه مالباخته ی یونیک فایننس

  34. علی می گوید

    در ادامه اون دوستی‌که میگفت ماهی ۶۰ دلار میده خیر اینجوری نیست سر هر ناه ۸ دلار ازت کم‌میشه تحت عنوان بیمه و بعدشم که بخوای دزخواست برداشت بزنی ۲۰ درصد هم بعنوان هزینه ی پرداخت ازت کم میکنه یعنی کلا ماهی ۴۰ دلار بهت پول میده و روزی هم سه دلار نمیده اکثرا بین ۲ و نیم تا ۳ دلار میده

  35. علی می گوید

    سلام
    به نظرم برای تبادل اطلاعات به گروه داخل واتس اپ درست کنیم

  36. سارا می گوید

    شماها خیلی بدبخت هستید خداروشکر میکنم داخل کمپانی یونیک فایننس سرمایه گذاری کردم چیه بیام بورس ایران سرمایه گذاری کنم که پولمو ببرن ،دزد وکلاهبردار شماهایید نه بونیک فایینس،،،،من کلی سود گرفتم ازاین کمپانی سود گرفتم کل تیم سود گرفتن همه احرازهویت شدن وهرماه هم بیت کویین سودمونو میگیریم…ایی کاش شرکت های کلاهبرداری هم مثل یونیک سود میدادن ،،،۶ساله که منتظرید یونیک جمع بشه ببین بدبختااااا به همین خیال باشید یونیک تازه ازاینجا به بعد شروع شده تویی که این سایتو زدی توی بدبخت یه روزی مجبور میشی ازفلاکت بیای اینجا تا پول دریافت کنی،،،ازاین میسوزید که یونیک به همه نون داده وخیلیا ثروتمند شدن نمیتونی ازاین شرکتا بزنی برای چی چرت وپرت میگی،،،اخه بدبخت بی سواد خوب کلیپ رو گوش کنید شرکت ورود وای انرژی نه شرکت یونیک،،،

    1. سعید می گوید

      👏👏👏👏👏👏👏👏

      1. س،م می گوید

        سلام الان از ۳ ماه بیشتر دیگه نمیشه بیت کوین کردو نقد کرد شما خبر دارین کی ارز دیجیتالی جدید درست میشه بالا سری ما جواب درست به ما نمیده ممنون میشم جواب بدید

  37. ... می گوید

    من نظری ندارم
    ولی من ۳ ماه ۵ هفتس که وارد این کار شدم
    از طریق یکی از دوستانم اطلاعات دقیقی که هرمی باشه یا نه نداشتم و تحقیق نکردم
    الان که این سایت ونظر هارو دیدم نمیدونم چکار کنم
    پولم رو بردارم ؟ ضرر کنم ؟پولمو دست نزنم
    تا الان که خوب سود داده ولی نمیدونم چکار کنم

    1. ... می گوید

      پولتو بردار، البته اگه بتونی برداری!!
      گول اعداد و ارقامی که تو سایت و پنل کاربری میبینی نخور! مهم برداشت پولته.
      امیدوارم بتونی پولتو برگردونی.

    2. نگین می گوید

      این شرکت طبق قرار و روال تا شروع کرونا داشت خئب پول کی دتد ولی سر کرونا مثل همه کارکتها به مشکل خورد. باید صبور باشین.پون اگه الان بخواین پولتونو بردارین ۳۰ درصدش می سوزه .چون تو موعد سر داسال نیست

    3. زهرا زارعی می گوید

      سلااام دوست عزیز و بقیه دوستان
      ن اصلا پولتو برندار خودت داری میگی ک تااینجاشو خوب سود داده پس یعنی اوکیه دیگه
      نگران نباااش عالیههه یونیک فایننس

  38. حسین می گوید

    الکی دروغ کنید آقا من ۱ سال هست که سرمایه گذاری کردم هیچ مشکلی ندارم و پول منو کامل و سر دقت میزنه به حسابم و من الان ۷ هزار دلار سرمایه دارم و در آمدم فقط از اینجا هست و کار دیگه ای ندارم خیلی هم شرکت خوبی هس

    1. علی می گوید

      کی به شما پول میده
      اگه فردا طرف نبود چیکار میکنی

  39. سیما می گوید

    دوستان عزیز تعجب از یونیک فایناس ندارم از شما که پولتون از بین رفته چرا شکایت نمی کنید
    آدرس لیدر هاتون رو چرا به پلیس نمیدید شما مال باخته هستید و پلیس با شما کاری نداره
    خیلی راحت میگید پولمون رفت

    1. محسن می گوید

      سلام دوست عزیز، وقتی لیدر فامیلمونه ، چه جوری ازش شکایت کنیم ؟ خودش هم مال باخته س. و من خبر دارم که لیدرهای اصلی ، از شرکت در اومدن و رفتن تو سایت بیکس بی فعالیت میکنن ، اون هم به روش همین پونزی هست. متاسفانه گروه بزرگی از یونیک رو هم با خودشون بردن و شاید یکی از دلایل اصلی شکست یونیک تو ایران همین شاخه باشه. و باز عده دیگه ای مال باخته خواهند شدو چند سال بعد صداش در میاد….

      1. محسن می گوید

        با شکایت ، پولمون بر میگرده ایا ؟

    2. ناشناس می گوید

      نفر اول که یونیک رو در ایران راه اندازی کرد ن*** بود که مدتهاست ترکیه زندگی میکنه و دیگه هم جرات برگشت نداره .ولی کسی ادرس برادرش رو خواست من در خدمتم .چون بخشی از ثروت باد اوردش دست برادرشه .جالبه کسی که تاپ لیدر ایرانه برادرش رو نذاشت عضو بشه .برای همچین روزی.من شاهد تماس های تلفنیش با برادرش بودم .فکر نکنم کسی به اندازه من بهش نزدیک بوده باشه .

  40. حیدر می گوید

    سلام با جناق من پولش رفته چند بار هم رفته ترکیه که لیدر ببینه پیدا نکرده گول نخورید

    1. M می گوید

      چرااااا دروغ میگین چجوری میخواین جواب بدین

  41. کامی می گوید

    سلام دوستان عزیز شرکت کاملا پونزی تا یه نفر تویه مجموعه وارد شه پول میده الان چون ورودی نداره پول نمیده سایتش هم بازه چون فعلآ ورودی داره هرچند کم حق برداشت هم که نداری این نیز بگذرد و از یاد برود همش پروموشن میزاره که پول وارد کنه .

  42. سمانه می گوید

    الهی خیر نبینن پولمو خوردن ده ماهه انجام پولی دریافت نکردم

  43. علی می گوید

    دوستان اربیوتکس چجوری هست؟ هر ۱۰۰۰ دلار ۸۰ دلار میده

  44. ایرانی می گوید

    شرکت پانزی یعنی همین عزیزان

  45. مجید می گوید

    دوستان من هر کار میکنم رمز ورود به سایت میگه اشتباست . درخواست رمز مجدد هم میزنم قبول نمیکنه . میشه راهکار بدین چکار کنم

  46. مجید می گوید

    دوستان وارد سایت یونیک فاینانس که میشم کد کاربری میزنم بعد رمز . میگه رمز اشتباه . درخواست رمز مجدد میکنم .عمل نمیکنه . باید چکار کنم

  47. مهدی می گوید

    دوستان چطوری میشه رمز رو که فراموش کردی بازیابی کنی

    1. امیر می گوید

      باید بالا سریت برات انجام بده خودتون نمیتونید

      1. علی می گوید

        همین که خودش نمیتونه دلیل بر همین بی اعتباری سایت و گروه هست.

  48. سعید می گوید

    من تا حالا چیز بدی از این ندیدم

  49. رضا می گوید

    شرکت جز کلاهبرداری نیست ما هم تو این شرکت اومدیم با شش ماه مخ زنی یکی از اقوام نزدیک، عملا زندگیمون دود شد رفت هوا، فقط یکبار سود گرفتیم و بس

    1. حسین می گوید

      خب مشکلتون چیه چرا سوداتونو برداشت نمیکنین؟ اگه واقعا تو یونیک هستی sp نامبرتو بده من چک کنم پسوردتم نمیخاد بدی اگه خواستی هم شمارمو بهت میدم اگه کاری داشتی برات انجام میدم ولی دوستان کم کاری بالا سریتون رو به حساب یونیک نزارین

      1. علی می گوید

        دوست عزیز
        یونیک تا به حال به می پول داده
        اینکه شما و بالا سرستون مردم بیشتری بد بخت میکنید و نقدینگی بالایی دارید دلیل بر اعتبار یونیک نیست.
        یونیک کلاه برداریه
        حاضرم تو هر دادگاهی جلوی قاضی با شما بحث کنم

  50. Mohsen می گوید

    سلام
    لطفا یکی که حساب سه چهار هزار دلاری داره و دو ساله تو یونییکه، در مورد حق برداشت میتونه اطلاعاتی بده؟ اولش حداقل برداشت مجاز مثلا صد دلار بوده بعد هشت ماه چقدرش میکنن؟ بعد دوازده ماه چقدر میکنن؟
    ممنون میشم. خیلی مهمه این سوال برام اگه جواب بدین

    1. حسین می گوید

      سلام ببین دوست عزیز قبلا اینجوری بود که حداقل برداشت ۱۰۰ دلار بود و بعد ۸ ماه میشد ۲۰ درصد مبلق سرمایتون ولی الان این خبری که میگم مال دیروزه دیگه بدون هیچ محدودیتی میتونید برداشت بزنید با همون ۱۰۰ دلار

      1. Mohsen می گوید

        ممنون از پاسختون
        قبلا تا دو سال آینده اون محدودیت بیست درصد سرمایه ثابت میموند یا بیشتر میشد. من یکی دو تا از نظرات دیدم تا هشتاد درصد سرمایه محدودیت نیاد بعدا. درسته آیا؟

    2. علی می گوید

      دوست عزیز هیچ قانون ثابتی ندارن
      هر ماه یه قانون میارن
      اکه پولتون رو دوست دارید و براش زحمت کشیدید دنبالش نرید

  51. کامی می گوید

    با سلام دوستان یونیکی یه ماه دیگه گذشت کسایی که وریفای شدن یه خبر خوب ویدراو بزنین تازه باید منتظر شید تا شاید یه روزی پول به حسابتون واریز شه همون نخود سیاه یه چندتا حرومزاده کلی ملت سر کار گذاشتن یه موردی هم بگم به کسانی که هنوز وارد نشدن هیچوقت تو این چاه نیفتید

    1. علی می گوید

      وریفای نمی‌کردن چون نمیتونستن بیت بدند.
      الان وریفای میشه ولی بیت پرید.
      در اختیار قرار دادن مشخصات پاسپورت به این گروه هم خودش خطر نامه.

  52. کیان می گوید

    سلام.خیلی از نظرات دوستان ممنونم. نظرات شما باعث شد که از ورود منصرف بشم. بازم تشکر میکنم

    1. حمیدرضا می گوید

      خوشبحال شما که زود متوجه شدید. مباداااا وارد شرکت بشید صد در صد کلاهبرداری است

    2. علی می گوید

      خیلی کار خوبی کردید

  53. امیر می گوید

    الان من خودم ۱ سال و ۷ ماهه که وارد شدم و چهار ماهه که فعالیت تیم سازی رو هم شروع کردم من قبل این که تیم سازی رو شروع کنم ۳ بار پول خودم برگشت و تو این چهار ماه هم ی بار دیگه اندازه کل پولم رو درآوردم الان که کامنت ها رو نگاه میکنم میبینم که همه ی اونایی که میگن کلاه برداریه یا تو تیم خیلی ضعیفی هستند که همایتشون نمیکنن وگرنه من با ی تیم خیلی قوی وارد شدم که تو اون ۱ سال و ۷ ماه یک بار هم از شرکت سود هامو چنج نکردم هروقت میخاستم به بالا دستیم میگفتم فرداش تو حسابم بود یا اینکه از وریفای شدن میگن دوستان وریفای ها رو ی شرکت دیگه انجام میداد و بخاطر همین داستان هایی که پیش اومده کلا از یونیک جدا شد و الان هم خود یونیک ی رباتی طراحی کرده که بین چند دقیقه تا چند ساعت وریفای انجام میشه بازم اگه کسی سوالی داشت من در خدمتم

    1. Hamed می گوید

      بله پول برداشت می کنید چون تیم سازی می کنید و با گول زدن دیگران به پول می رسید

    2. علی می گوید

      کلا کلاه برداریه
      من ۱۸ماهه امانت دارم
      هیچ پولی رو شرکت پرداخت نمیکنه
      کل پرداختی ها از طریق پولی هست که عضو جدید میاره
      بیت کوین هم در کار نیست
      شما باید افراد جدید و بیچاره رو به عنوان طعمه بیارید
      تا قسمت از اون پولی که نفر جدید آورده رو بردارید تحت عنوان مین که بهش دادید و قسمتی هم میدید به شرکت.
      یعنی به کلام ساده برای نقد کردن باید برای شرکت یک طعمه جدید بیارید و اون پولی که طرف به عنوان آورده میاره رو با شرکت تقسیم کنید.
      اگر کسی سوالی داره بپرسه دقیق توضیح بدم.
      فقط تعجب میکنم چرا ارگان های مربوطه کلا جمع نمیکنن اینو. البته اخیرا چند نفر رو گرفتن

  54. محمد می گوید

    سلام دوستان وقت بخیر
    الان من ۱۶ ماهه که تو این شرکت هستم ی نفرم بیشتر نیاوردم از اول هم برداشتامو خودم انحام دادم و مشکلی هم نداشتم
    و اینم بگم اقا اگه این شرکت کلاه بردازی بود بهترین زمان تو دوران قزنطینه بود ک بهونهم داشت ولی همچنان هست و دارن فعالیت میکنن این خدمت دوستان بگم که من خودم تو بازار فارکس و کریبتو فعالیت دارم و خیلی بیشتر از ماهی ۵۰ دلار میشه درامد داشت اگه واقعا بلد باشی
    اینم تو ذهنتون داشنه باشید که از حساب ما ماهی ۸ دلار برای بیمه کسر میشه و این رو نمیشه کتمان کرد که این شرکت بیمس و اگر کلاه برداری که بیمه به شما پولتونو میده
    نمی دونم مشکل این دوستان چیه که انقدر با این شرکت مخالفا الان بانک به شما سود ماهیانه میده کلاه برداری میکنه

  55. نیما طبری فرد می گوید

    شرکت ۱۰۰ % پانزی شده
    اوایل سود میداد ولی الان حدود ۱۰ ماهه که به بهانه ساسپند پولشویی و وریفای نشدن افراد هیچ خروج پولی نداشته فقط هرکسی شبکه سازی کرده و یه آدم دیگه رو بدبخت کرده تونسته پول خودش و نقد کنه
    کلی بیت کوین گرفتن از مردم از طریق حواله آرسی و حالا با وعده سر خرمن که قراره توکن بده به سرمایه گذار ها باز داره برای خودش زمان میخره
    دو سال قرار داد هم که تموم بشه هیچی دستتون و نمیگیره
    باز باید به صورت اینترنال اصل سرمایتون و نقد کنید
    دوستان عزیز نه بازار سهامی وجود داره نه هوش مصنوعی
    هوشمندانه تصمیم بگیرید
    اوایل ماها رو اغوا کردن که این شرکت با مستر و ویزا کار میکنه
    ۵۰۰ دلار گرفتن یه گیفت کارت ویزا دادن که ما هم ۱۰۰۰ دلار سود و زدیم به اون کارت حالا کارته کلا مسدود شده
    هیچ احدی نیست که جوابمون و بده
    رسما اصل و فرع پولم سوخت شده
    امیدوارم خرج دوا و دکتر بدن کسایی که مردم و گول میزنن نه اونایی که نا آگاهانه وارد این سیستم کثیف شدن
    یا حق

  56. امیر می گوید

    شرکت معظم یونیک ، آره بقول تاپ لیدر ها معظم ، معظمی ک نمی تونه راه کاری برای نقد کردن دلارهای مردم پیدا کنه دروغی بیش نیست

  57. کامی می گوید

    سلام دوستان ، یونیک چون ورودیش خیلی کم شده بود بیت کوین رو برداشت همه رو وریفای کرد حداکثر برداشت رو کرد ۱۰۰تا ولی فقط میتونی با خرید Rc و کلاه گذاشتن سر یه نفر دیگه پول بگیری چون ورودیش خیلی کم شده بود میخواد افراد رو ترغیب کنه که نفر بگیرن فقط باید پول وارد سیستم شه خیلی مراقب باشید

  58. نوشین می گوید

    سلام عرض میکنم.
    از نظرات خوب شما متشکرم.
    بله. یونیک فایننس یک شرکت کلاه برداری هست.
    گول نخورین. آموزش ها. سودها. استرداد پول پس از ۲ سال. همه و همه دروغه

  59. یه بنده خدا می گوید

    من برج ۴ سال ۱۳۹۸ این کار بهم معرفی شد حتی کسی که من و دعوت به کار کرد حاضر بود ۱۰۰۰ دلار و جای من بده چون تعادل ۵ ۵ ۵ اش ایجاد میشد و جایزه شو میگرفت کاری ندارم من جز اون تیم تو پرزنت چند تا تیم دیگه رفتم از تجربیاتی که بدست اوردم این بود که یه سفره کلاه برداری پهنه هرکسی که زرنگه بیاد یه لقمه ورداره اونیم که خوب ور میداره درامدش میره بالا بلا استثنا سریع از کشور خارج میشه چرا چون خودشم به این تنیجه رسیدع که این شرکت کم کم منحل میشه پس بهتره دم دست نباشه درکل میتونم بگم این و آویره گوش تون کنید کاری که واقعا به نفع مردم باشه یا واقعی باشه نیازی به التماس و تبلیغ نداره بقول قدیمی ااا قولک اگه پر باشه سر و صدا نمیکنه

  60. محمود می گوید

    هشدار به کسانی که وارد نشدن، این بی‌ناموسا تنها راهی که بتونی پولتو بگیری باید جذب سرمایه کنی مراقب باشید یه سری که کلاه سرشون رفته میخوان هرطور شده پولشونو با کلاه گذاشتن سر یکی دیگه بگیرن حتی اگه فامیل باشه یونیک فاینانس کاملآ کلاهبرداری خیلی مراقب باشید

  61. شهرام می گوید

    مطالب سایت کاملاکذبه.
    خیلی هم شرکت خوبیه.تاسنتش روهم محاسبه وپرداخت میکنه شرکت.خیلی هم عالیه.
    خیلی هم بهترازبازاربورس ایران وبانکهای توایرانه.
    من که خیلی راضی هستم ودارم استفاده اش روهم میکنم.
    نوش جان افرادی که دارن کارمیکنند.
    موفق باشین.

    1. اهورا می گوید

      درود شهرام جان
      میشه بیشتر توضیح بدی؟

  62. محمد می گوید

    چه ربطی داره اون موسسه یه بار بود درش تخته شد ولی این شرکتهای هرمی هربار بایه جور فریب و نیرنگ میان وسط . بزرگترینش این یونیک فاینانس بود که با لیدر قوی مردم بیشتری رو گول زده والان نفس های آخرش رو میکشه .تو رو خدا به خودتون و خانوادتون رحم کنید و سرمایه گذاری نکنید نه فقط تو یونیک تو هیچ گونه شرکتی که کارش مثل یونیک باشه چه با سود کمتر و چه بیشتر . هرگز اعتماد نکنید.

  63. داریوش می گوید

    هرپولی که منشاء درستی نداره و منشاء درآمد سالمی هم نداره قطعا کلاهبرداریه و در هیچ کشور معتبری مانند کشورهای اروپا ، آمریکا نمی تونه فعالیت کنه . چون برای هر دلار آن باید جواب پس بده پس قطعا کاسه ای زیر نیم کاسه هست ! این جزو قوانین fatf هست که تمام سرمایه گذاریها و درآمدها و فروش ها باید منشا قانونی داشته باشه . چطور میشه ریال بفرستی یک کشور دیگه و سود با دلاربگیری بدون اینکه مالیات بدی؟؟ من با پلیس اینترپل درمیان گذاشتم و بزودی جوابیه رو میفرستم . ضمنا آدرس جعلی https://portal.gpm.ltd در سامانه های رسمی تشخیص آی پی آدرس سایت ها جستجو کردم حتی وجود نداشت ! به شکلی دارن این سایت رو برای کاربران نمایش میدن خود نشون دهنده غیر قانونی بودن و مخفی بودن کاره .

  64. ناشناس می گوید

    سلام،،شما چه طوری،،اکسپرت هاتونو،،نقد میکنید؟؟من ۴۰۰تا دارم،،بالا سریم،،میگه صبر کن،،یونیک میخواد،،ارز دیجیتالی،،بده بیرون،،از اون طریق نقد کن

    1. آرش می گوید

      سلام. سر کاریه. شرکت کلاه بردار ورد واید انرزی هم دست آخر گفت میخوایم بهتون ارز دیجیتال خودمون رو بدیم. به نام E2C
      فقط زمان خریدند برای کلاهبرداری بیشتر

  65. محمد می گوید

    اینایی که میگن نقد کردیم و گرفتیم بگیدیه عکس بده از حسابت ببینم از کجا گرفتی. اران تنهاراه نقد کردن پولت که حساب rc اکانتتو شارژ کنی ورودی جدید که گرفتی پول اونو برداری واسه خودت از حساب فایننست اکانت اونو بسازی. میدونی یعنی چی؟ یعنی پول بیرون نمیاد از یونیک. اینایی هم که پول گرفتن از بالاسریشون گرفتن. بالاسریه تو تیمش ورودی میگیره پولشونو میزنه به جیب یا میده به رفیقاش با حساب فایننسشون اکانت اونو میسازن. برادر من خواهر من چرا اصرار داری تر بزنی به پولی که براش زحمت کشیدی؟ اینهمه شک و شبهه هست هنوز دست برنمیداری؟ اینهمه آدمو گرفتن انداختن زندان نه فقط تو ایران تو همین ترکیه بغل دستمون ریختن همونو گرفتن انداختن زندان. ترکیه که دیگه ایران نیست بگی مملکت . چیزی هم میگن اینه که اینایی که دستگیر شدن شاکی خصوصی داشتن. خب اگه کارشون درسته شاکی خصوصی چرا دارن؟ اصلا شاکی خصوصی الکی که نمیتونه شکایت کنه یکیو بندازه زندان واسه تفریح حتما یه جرمی اتفاق افتاده که میگیرن طرفو. چرا اینقدر ساده اید؟ چرا؟؟؟ بابا پولتو لازم نداری بیا بده من دعاتم میکنم 😂

  66. حمید می گوید

    دوستان چرا دیگه یونیک سود نمیده ؟؟هشت ماهه ثبت نام کردیم هنوز هیچی برداشت نکردیم

    1. Z.E می گوید

      باید عضو جدید بیارید و سودتون به این طریق نقد کنین یا منتظر ارز دیجیتال یونیک بشیم که معلوم نیس به چه ارزشی میخوان بهمون بندازن.اونا که پز مال و اموالی که از فارکس درآوردن میدن دارن اعتراف به کلاهبرداری خودشون میکنن وگرنه یونیک اگه براش عضو جمع نکنی و سودی بهش نرسونی چیزی بهت نمیده… دقیقا مثل من و هم گروهیام که فقط پول خودمون قسطی بهمون پس داد.لعنت بهش
      حساب آخرم الان ۱۱ماهه از سود حساب اولم که ریخت مین ولت ساختم اما هیچ سودی بهم نداده هنوز

  67. حمید می گوید

    چرا جدیدا سود نمیده ؟

  68. ناشناس می گوید

    دوستان اونایی که خودشون داخله کارن خوب دارن سودشونو سر ماه تا ماه میگیرن ادمیایی که داخلش نیستن نمیتونن بگن اینا پول نمیدن چکار بقیه دارین اونایم که اومدن چیزی بلد نیستن لیدر خوبی نداشتن وگرنه این ۱درصد هم ضرر نمیکنه این شرکنه ۹۹درصدو ۷دهمه درصدش برایه خوده شرکت سوده چرا بزنه بره به ما که پولی میرسه ۳دهم درصده در روز یعنی اگه ۱۰۰دلار کار کنه ربات ۹۹/۷درصدشو بر میداره ۳دهم درصد بهت میده چطوری این شرکت بنظره شماچرا جمعش کنه بره ؟؟؟

  69. شروین می گوید

    خلاصه نفهمیدیم کلامونو برمیدارن یا کلاه سرمان میذارن لطفا راهنمایی کنید

  70. یونیک می گوید

    همیشه هستند آدم‌های بدبختی که طاقت دیدن رشد بقیرو ندارن. یجوری میگن یونیک سود نمیده انگار یارو الان پزشک جراح و کلی درآمد داره. پزشکی هم خوبه چرا نمیری ازش پول در بیاری؟ بگو عرضه ندارم از جایی پول در بیارم. اگه دوس داشتی بیا دارایی هایی که از یونیک درآوردم بکوبونم تو سرت.

    1. علی می گوید

      کلاهبرداری است اونهایی که نظر مثبت می دهند و تایید می کنند سر شبکه های این شبکه هستند و فقط دروغ میگویند یک نفر را با هزار دروغ گیر می آورند و عضو می کنند و پولش رابر می دارند برا خودشون

  71. ناشناس می گوید

    با سلام.
    من خودم نزدیک به یک میلیارد تومن سرمایه گذاشتم ،بعضی وقتا سودمو گرفتم بعضی وقت ها هم سودهامو به اصل سرمایه ام اضافه کردم

  72. ناشناس می گوید

    یکی رو باید سرش کلاه بذاری بیاری توی مجموعه پول ریال بگیری از ارسی خودت براش دلار بزنی

  73. ناشناس می گوید

    فعلا اگه میخوای پولت نقد بشه یکی رو باید بیاری تو مجموعه.
    پول اونو بگیری از حساب خودت براش دلار بزنی

    1. بیژن می گوید

      بله کاملان درسته… این شرکت هرمی هستش و فقط با پول جدید مردم بدبخت میتونن سود بدن… چرا سهام خرید و فروش نمیکنه یونیک فاینانس… چون علکی فقط پول جدید

      1. A می گوید

        و جناب متخصص بفرمایید بگین کدوم شرکت خوبه

  74. Mohammad می گوید

    درود فراوان خدمت همگی
    من خیلی از کامنت ها را خوندم و به چندتایی هم جواب دادم امروز ۶ فروردین ۱۴۰۰ هست هر سیستمی در هر جای دنیای به خودی خود بد نیست این انسان‌های هستن که با وارد شدن به اون سیستم و بانداشتن اطلاعات کافی در مورد اون سیستم شروع میکنن به بد گفتن از اون سیستم و کلا جامعه ی بشریت طوری هست بیشتر می‌رن اکثریت و جالبه بدونید اکثریت جامعه منفی بافن و واسه همینه که بیشتر مردم دنیا بجایی نمیرسن و همیشه فقیر میمونن
    الان یه عده میان میگن آقا پولدار شدن به چه قیمت ؟ به قسمت کلاه گذاشتن سر مردم 🙂😊
    نه عزیزان من ، ولی یاد بگیرید یا از سیستمی حرف نزنید یا اینکه اگه میگید حرف درست را بزنید
    نمی‌دونم این پیامم منتشر میشه یا نه ولی خدا بهتر میدونه که هدف UF چقدر خوبه و چقدر راه سیستم را برای مردم چه بالا و چه پایین چه فقیر و چه غنی ساده میکنه که همه و همه به درآمد برسن
    کمی بیشتر انسانیت را در این پررنگتر کنیم
    زنده باد یونیک فاینانس
    Financial advisor🏦🏦🌹🌹✌️✌️✌️

    1. جواد می گوید

      بجای تمجید و شعر و ور گفتن بگو روش کار یونیک چیه

  75. بیژن می گوید

    واقعان متاسفم براتون که به یونیک فاینانس اعتماد میکنید یک شرکت کلاهبرداری بیش نیست…

    1. A می گوید

      سلام . خب فک کنم شما متخصص هستین.حالا بفرمایین نظرتون در مورد اربیت چی هس؟

  76. Saeed می گوید

    حکایت اونایی که میگن کلاهبرداری نیست حکابت اون روباه دم بریده ایه که میگه آخیش سبک شدم! مرد حسابی این شواهدو چطور پیشه خودت توجیه میکنی الان که دستگیرم شدن چه توجیهی برا خودت میاری که میگی کلاهبرداری نیست؟ اوکی 🙂 فعلا با این حرفا به خودتون دلداری بدین تا سکته نکنین ایشالا جبران میشه

  77. میلاد می گوید

    دوستان عزیز سلام
    این شرکت که حدود ۵ سال هستش فعالیت خودش رو شروع کرده بصورت پانزی فعالیت می کند و کلاهبرداری می باشد.
    روش سوددهی این شرکت این طوری هستش که از فرد جدید پول رو میگیره و به بالاسری ها میده.
    هر کسی میخواد اطلاعات دقیق تر بگیره با تلگرام من در ارتباط باشه
    @

  78. ناشناس می گوید

    پس معلومه خودت سرشاخه ای و با کلاه گذاشتن سردیگران به سودت میرسی

  79. ساناز می گوید

    الهی پولی رو که به یختی در اوردم و به امیدی اونجا گذاشتم واسه تک تکشون درد و مرض بشه. اینا کلاه برداری حالا اگر هر کی میگه نه پس لطف کنه بیاد با کد من ثبت نام کنه که من به پولم بریم

  80. ناشناس می گوید

    سلام
    اصلا این شرکت ربطی به سوییس و جاهای دیگه نداره فقط اسم اونا رو روی خودش گذاشته. لیدرهاش ایرانی هستند. کدوم شرکت معتبری رو دیدید که اخبارش رو توی سایتش نذاره و توی تلگرام اطلاع رسانی کنه؟ آخرین پیامی که توی کانال خود شرکت (https://t.me/JoinUnique) گذاشتند رو برید ببینید. این پیام رو اصلاح کردند. اول نوشته بودند که قیمت توکن رو ۲.۳ درصد بیشتر حساب میکنن. (میتونید پیام قبل از اصلاح رو با نسخه های قدیم تلگرام ببینید.) بلافاصله توی کانال فارسی شون (https://t.me/GPMIran) نوشتند ۲.۳ برابر من اول فکر کردم که کانال های فارسی اشتباه ترجمه کردند ولی بعدش دیدم که به جای اینکه کانال های فارسی حرف شون رو اصلاح کنن، همون کانال انگلیسی که مربوط به شرکته اصلاح کرد و به جای ۲/۳ درصد نوشت ۲۳۰ درصد. میتونید برید خودتون نگاه کنید. جمله اش اینه:
    To strengthen UNQT market liquidity and until further notice, internal rate for the token will be 230% higher than the market value.
    اگر یک کسی یک ذره سواد داشته میفهمه موقعی که میگن ۲۳۰ درصد بیشتر از قیمت بازار یعنی ۳/۳ برابر نه ۲/۳ برابر!! ولی الان توی دفترکار به جای اینکه ۳.۳ برابر حساب کنن دارن ۲/۳ برابر حساب میکنن. یعنی اینکه لیدرهای اصلی این شرکت ایرانی هستند و از همون اول هم توی کانال های فارسی شون منظورشون رو درست نوشتند ولی حتی یک ذره سواد هم ندارن که انگلیسی اش رو درست بنویسن! اگه شرکت سوییسی و معتبر بود مثل همه شرکت های معتبر دیگه اخبارش رو توی سایتش میذاشت و میتونست چند کلمه انگلیسی بنویسه و اگر ۲۰ سال سابقه تجارت داشت هیچ موقع ۲/۳ برابر رو نمیگفت ۲۳۰ درصد بیشتر. حالا از این هم بگذریم خودتون فکر کنید آیا شرکت خارجی کارت ملی ایران رو برای ثبت نام قبول میکنه؟! این شرکت کارت ملی هم قبول میکنه چون اصلاً این چیزها براش مهم نیست، مهم اینه که پول رو بگیره.
    الان هم که دیگه سود نمیده و فقط میتونی سودت رو بذاری روی اصل پولت. گفتن هر چند وقت یک بار سودها رو تبدیل به توکن میکنن که معلوم نیست کی این کار رو بکنن و هر موقعی هم که اینکار رو بکنن حتما توکن رو چند برابر حساب میکنن که سود کمتری بدن. همیشه هم یک کاری میکنن که همون توکن هم نتونی از توی دفترکار در بیاری و فقط یک بدبختی رو پیدا کنی و توکن ها رو بدی به اون و ازش پول بگیری. کلا از شرکت هیچ پولی در نمیاد فقط برای اینکه پولت رو نقد کنی باید پول یک عده دیگه رو بگیری و بدی به شرکت که این وسط پول خودت هم نقد بشه. هر موقعی هم که بخوان میتونن حساب رو ببندن و هیچ آدرس و شماره تلفنی هم نداری که بتونی پیگیری کنی.

  81. علی می گوید

    من خودم وارد نشدم ولی دوستام وارد شدن و من پیگیرشون هستم همشون بدون اینکه کسی رو وارد کنن پورسانت گرفتن

  82. ناشناس می گوید

    سلام میشه بهم کمک کنی چون من خرید زدم و هیچ سودی نگرفتم

  83. تارگت می گوید

    شرکت یونیک فاینانس کاملا قانونی و معتبر هست متاسفانه یه عده سو استفاده میکنن و اعتبار شرکت رو زیر سوال میبرن
    شما تو سایت های خارجی هیچ خبر منفی و کلاهبرداری در مورد شرکت یونیک فاینانس نمیتونید پیدا کنید

    1. ناشناس می گوید

      میدونی چرا تو سایت های خارجی از کلاهبرداری یونیک نمیگن؟ چون این شرکت هرمی فقط توی ایران ،عراق، افغانستان هست و درصد خیلی خیلی کمی ازش تو بعضی از کشورهای خارجی هست. میتونی اسم یونیک رو تو گوگل ترند سرچ کنی خودت میفهمی چرا.

  84. مهدی می گوید

    فقط کسایی پول در میارن که یارگیری کنن اونم ۵۰۰ دلار برای خودشون ۵۰۰ دلار برای کسی که لیدر و کاراش رو انجام میده این یه کلاه برداری سیستم مالی دولت هم بدش نمیاد پول های سر گردان بره یه جایی که بر نگرده

    1. ناشناس می گوید

      تو که هیچی ازش نمی دونی چرا حرف می زنی بی سوادبرید تو سایت بین الملی ببینید چه اتباری داره

      1. ناشناس می گوید

        سلام شما میدونید خوب بکید 😔😔😔

  85. سوگند می گوید

    شک نکنید کلاهبرداریه .وردواید انرزی هم وابسته به همینه الان نزدیک ۴ساله که لیدراش فرارکردن ترکیه یکیشون که اونجا شوهر کرده باپول مردم بدبخت داره کیف میکنه تازه گفته مردم غلط کردن که مارومیگیرن .مدام عکس کیف وحالشو داره میزاره .اما واقعا انگار پولا روخوردن وکسی کاریشون نداره .

  86. مجیدی راد می گوید

    فقط کسایی پول در میارن که یارگیری کنن اونم ۵۰۰ دلار برای خودشون ۵۰۰ دلار برای کسی که لیدر و کاراش رو انجام میده این یه کلاه برداری سیستم مالی دولت هم بدش نمیاد پول های سر گردان بره یه جایی که بر نگرده

  87. گاندو می گوید

    دوستان عزیز سرخوش از زندگی که نمیدونید با پولاتون چیکار کنید بنده با پرورش گاندو یک تجارت عالی را انداختم اگه دوس داشتن دراین کسب وکار پر سود بامن شریک باشین خوشحال میشم شما رو در تجارتم شریک کنم!

  88. مالباخته ی اعتماد می گوید

    بزرگترین دانش تجربه است.
    بعداز ۳۰ سال کارگری خونه ام رو فروختم و به اعتماددوست خانوادگیمون رفتیم تو این کار
    به امید سود دلاری و سهام های ارزشمند خارجی اما دروغ گفت و ما آواره کوه و بیابون شدیم .
    او الان در خانه ای مجلل زندگی می کند و من با خانواده ام در خرابه های حاشیه ی شهر…

  89. علی می گوید

    سلام دوستان
    من رفتم شکایت کردم از کسی که منو معرفی کرده بود و هزار دلار بهش پول داده بودم خلاصه پولم رو ازش گرفتم پیشنهاد میکنم شکایت کنید نترسید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.