راهش
مرجع تخصصی اخبار حقوقی ایران و جهان

پیش نویس و نمونه نامه درخواست جهت وقت ملاقات از

در دنیای امروز، ارتباطات نقشی اساسی در موفقیت افراد و سازمان‌ها ایفا می‌کند. یکی از مهم‌ترین انواع ارتباطات، ارتباطات رسمی است که در محیط‌های کاری، اداری و تجاری کاربرد دارد. یکی از انواع ارتباطات رسمی، درخواست ملاقات است.

درخواست ملاقات، به معنای درخواست زمان و مکانی برای گفتگو با شخص یا گروهی دیگر است. این درخواست می‌تواند به دلایل مختلفی انجام شود، مانند ارائه گزارش، حل یک مشکل، یا بحث در مورد یک موضوع خاص.

درخواست ملاقات باید به صورت رسمی و محترمانه انجام شود. در این مقاله، به بررسی نمونه‌های مختلفی از پیش نویس و نمونه نامه درخواست جهت وقت ملاقات خواهیم پرداخت.

فهرست:

در خواست وقت ملاقات

جناب آقای  …………

مسوول دفتر محترم

موضوع : در خواست وقت ملاقات

باسلام و احترام

بدینوسیله به استحضار می رساند اینجانب ……………. بمنظور معرفی فعالیت شرکت  متبوع / بعلت پاره ای مسایل و مشکلات شخصی / بعلت برخی مشکلات اداری پیش آمده برای اینجانب / جهت برطرف نمودن سوء تفاهم پیش آمده / درخواست ملاقات با جنابعالی / جناب آقای ………… مدیر محترم عامل را دارم.

خواهشمند است درخواست اینجانب با نظر مساعد مورد بررسی قرار گیرد.

خواهشمند است دستور فرمایید بمنظور برگزاری جلسه در تاریخ ……….. یا ……………….. برای بررسی موارد کاری و مباحثه فنی بررسی و اقدام لازم مبذول و نتیجه را جهت هماهنگی های لازم به این امور اعلام فرمایند.

نمونه نامه درخواست جهت وقت

جناب آقای/سرکار خانم [نام مدیر]

مدیر محترم [نام سازمان]

با سلام و احترام

اینجانب [نام شما]، [عنوان شغلی شما] در [نام سازمان]، درخواست ملاقاتی با جنابعالی را دارم.

هدف از این ملاقات، [دلیل و هدف از ملاقات] است.

این ملاقات برای من بسیار مهم است و امیدوارم جنابعالی فرصت ملاقات با اینجانب را داشته باشید.

خواهشمندم در صورت موافقت شما، مراتب را به اینجانب اطلاع دهید تا هماهنگی‌های لازم را انجام دهم.

با تشکر

[نام شما] [عنوان شغلی شما] [نام سازمان]

توضیحات:

  • در این متن، فرد پایین رتبه با احترام و ادب کامل، درخواست ملاقات خود را با مدیر اعلام می‌کند.
  • در متن، دلیل و هدف از ملاقات به طور واضح و مختصر بیان شده است.

به نام خداوند بخشنده مهربان

جناب آقای/سرکار خانم [نام مدیر]

مدیر محترم [نام سازمان]

با سلام و احترام

اینجانب [نام درخواست کننده]، [سمت درخواست کننده] در [نام سازمان]، به استحضار می‌رساند که در خصوص [موضوع جلسه]، نیاز به برگزاری جلسه‌ای با حضور جنابعالی دارم.

[موضوع جلسه] موضوعی مهم و حساس است که می‌تواند تأثیر بسزایی در [نتیجه مورد انتظار] داشته باشد. به همین دلیل، لازم است تا در این خصوص با شما مشورت و هماهنگی‌های لازم را انجام دهم.

لذا، خواهشمند است در صورت امکان، وقت مناسبی را برای برگزاری این جلسه در اختیار اینجانب قرار دهید.

در صورت موافقت شما، لطفاً زمان و مکان جلسه را به اینجانب اطلاع دهید.

با تشکر

[نام درخواست کننده] [سمت درخواست کننده] [تاریخ]

توضیحاتی در خصوص متن نامه درخواست جلسه اداری:

  • در ابتدای نامه، با ذکر نام و سمت مدیر، مراتب احترام خود را به ایشان ابراز نمایید.
  • در قسمت موضوع نامه، به صراحت و روشنی موضوع جلسه را بیان نمایید.
  • در قسمت متن نامه، توضیحاتی در خصوص اهمیت موضوع جلسه و لزوم برگزاری آن ارائه دهید.
  • در پایان نامه، درخواست خود را به صورت صریح و مستقیم بیان نمایید.
  • در صورت نیاز، می‌توانید در پایان نامه، پیوست‌هایی را به درخواست خود اضافه نمایید.

در این نمونه نامه، از عبارت “جناب آقای/سرکار خانم” برای خطاب قرار دادن مدیر استفاده شده است. این عبارت، یک عبارت رسمی و محترمانه است که مناسب برای نامه‌نگاری اداری با مدیران است.

با سلام و احترام،

ضمن عرض خدمت و ارادت، احتراماً اینجانب [نام شما]، شاغل در [نام واحد یا بخش] سازمان [نام سازمان یا شرکت] هستم. با توجه به اهمیت ویژه موضوعی که در پیش گرفته‌ام و لزوم مطرح نمودن برخی نقاط و ابهامات، به احتراماً درخواست می‌نمایم تا جلسه حضوری با احتراماً شما داشته باشیم.

در این جلسه، قصد دارم برخی از نقاط کلیدی و مسائل مرتبط با واحد یا بخش خود را به صورت مفصل مطرح کنم و از راهنمایی‌ها و دیدگاه‌های ارزشمند شما بهره‌مند گردم. همچنین، آماده‌ام تا اطلاعات کاملی از وضعیت فعلی و پیشرفت‌های انجام شده در واحد یا بخش خود ارائه دهم.

لطفاً تاریخ و زمان مناسبی را برای این جلسه مشخص فرموده و اطلاعات مکمل لازم را تأمین نمایید. در صورتی که زمان مذکور برای شما مناسب نیست، خوشحال می‌شوم اگر یک زمان دیگر را پیشنهاد دهید.

ضمناً اینجانب آماده‌ام تا هر گونه مستندات یا اطلاعاتی که لازم دانسته می‌شود، به تدبیر شما برسانم.

با تشکر از همکاری شما و امید به دیدار در جلسه حضوری، با احترام،

[نام شما]
[سمت یا واحد سازمانی]
[تلفن تماس]
[ایمیل]

با سلام و احترام،

ضمن عرض خدمت و ارادت، احتراماً اینجانب [نام شما]، کارگر ساده در [نام واحد یا بخش] سازمان [نام سازمان یا شرکت] هستم. از این راه می‌خواهم درخواست ملاقات با جنابعالی را داشته باشم به منظور بحرانی که در واحد مربوطه به وجود آمده است.

با توجه به تخصص و رهبری فرهنگی جنابعالی در مسائل مرتبط با سازمان، اعتقاد دارم که نظرات و راهنمایی‌های جنابعالی می‌توانند به حل بهتر این مسئله کمک کنند. این موضوع به گونه‌ای است که باعث می‌شود تأثیرات بر واحد و کارکنان بیشتر شده و لازم است موضوع به صورت مستقیم و از نزدیک با جنابعالی مطرح گردد.

لذا، اگر امکان دارد، خوشحال می‌شوم اگر یک زمان مناسب برای ملاقات تعیین فرمایید. ضمناً آماده‌ام تا هر گونه مستندات یا اطلاعاتی که لازم دانسته می‌شود، به تدبیر شما برسانم تا بتوانیم از راهنمایی‌های بی‌درنگ واحد خود بهره‌مند شویم.

از زمان و توجه شما سپاسگزاری می‌کنم و امیدوارم که بتوانم در یک جلسه حضوری از دیدگاه‌ها و تجربیات جنابعالی بهره‌مند گردم.

با احترام،

[نام شما]
[سمت یا واحد سازمانی]
[تلفن تماس]
[ایمیل]

بسمه تعالی

جناب آقای/سرکار خانم [نام استاندار]

استاندار محترم استان [نام استان]

با سلام و احترام

اینجانب [نام شما]، شهروند ساکن شهرستان [نام شهرستان]، استان [نام استان]، با توجه به [موضوع درخواست]، درخواست ملاقات حضوری با جنابعالی را دارم.

[موضوع درخواست] موضوعی مهم و حیاتی برای استان [نام استان] است که نیازمند رسیدگی و توجه فوری می‌باشد. به نظر می‌رسد که ملاقات حضوری با جنابعالی و ارائه توضیحات لازم در این زمینه می‌تواند به حل این مشکل کمک کند.

لذا خواهشمند است در صورت امکان، تاریخ و ساعتی را برای برگزاری ملاقات حضوری با حضور جنابعالی تعیین فرمایید.

در ادامه، به اختصار به توضیح [موضوع درخواست] می‌پردازم:

[توضیحات موضوع درخواست]

با تشکر

[نام شما] [شهرستان [نام شهرستان]، استان [نام استان]] [تاریخ]

۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.