جابجایی ادارات دوم و سوم اجرا و همچنین حوزه معاونت اجرای اسناد رسمی استان تهران
با توجه به حجم فراوان خدمات گیرندگان اجرای اسناد رسمی و افزایش متقاضیان در چند سال اخیر بر اساس بند “ب” ماده ۱۱۳ قانون برنامه ششم توسعه و در مقابل کمبود فضای اداری مناسب و استاندارد در ساختمان فعلی، لذا به منظور ارایه خدمات مطلوب تر به ویژه “”در شرایط ناامن گسترش ویروس کرونا”” برای رعایت حال شهروندان و همچنین دسترسی آسان و راحت مراجعان گرامی؛ ادارات دوم و سوم و همچنین حوزه معاونت اجرای اسناد رسمی از ادارات پنجگانه اجرا واقع در چهارراه جهان کودک منفک و به مکان جدید واقع در خیابان انقلاب — چهارراه ولیعصر (عج) — جنب کانون فرهنگی آموزشی قلم چی —- ساختمان “”معاونت اجرای اسناد رسمی”” (ساختمان کاج سابق) —- ”پلاک ۹۱۹ ” انتقال یافت.
متقاضیان محترم ادارات دوم و سوم اجرای اسناد رسمی می توانند از تاریخ ۱۲ اردیبهشت سال جاری، برای دریافت خدمات اجرایی به ساختمان جدید مراجعه نمایند.در این راستا، اطلاعات بیشتر و تکمیلی جهت استحضار شهروندان گرامی ازجمله، کانال های ارتباطی در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد.
روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران
سلام . من شماره اداره سوم اجراب اسناد رسمی رو نتونستمپیدا کنم . لطفا راهنمایی کنید سپاس🙏
شماره جوابگو نیستند
سلام لطفا شماره تماس اداره دوم رو میخوام این شمارشون موجود نیست در شبکه
با سلام
من قبلا کارهایم و پرونده ی مهریه ام در اداره پنجم انجام شده الان برای وقت گیری اداره دوم را نمایش میدهد و من وقت گرفتم ، تکلیف چیست ، یعنی ادرس همان میرزای حسنی است یا خیر