راهش
مرجع تخصصی اخبار حقوقی ایران و جهان

شیوه نامه آرشیو الکترونیکی دفاتر ثبت اسناد رسمی

اطلاعیه شماره ۱ کانون سردفتران و دفتریاران در خصوص شیوه نامه آرشیو الکترونیکی دفاتر ثبت اسناد.

دانلود فایل اطلاعیه

اطلاعیه شماره ۲

قابل توجه سردفتران محترم شهر تهران؛

در اجرای بند ۷ اطلاعیه شماره ۱ کانون درخصوص شیوه نامه آرشیو الکترونیکی دفاتر ثبت اسناد، فرم درخواست تقاضای اسکن دفاتر، در پرتال سردفتران محترم شهر تهران قرار گرفت.

اطلاعیه شماره ۳

فیلم آموزش نحوه اسکن دفاتر، جهت استفاده عموم همکاران محترم سراسر کشور

اطلاعیه شماره ۴
قابل توجه همکاران محترم سردفتر شهر تهران؛

خواهشمند است حداکثر تا پایان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ با مراجعه به پرتال، درخواست خود را جهت مشخص شدن مکان اسکن دفاتر، ثبت فرمایید.

«اطلاعیه شماره ۵ کانون درخصوص تهیه آرشیو الکترونیکی اسناد»

بسمه تعالی

جهت اطلاع همکاران محترم شهر تهران و رفع برخی سوالات، موارد ذیل را به استحضار می‌رساند:

۱-دفاتر رهنی، گواهی امضا، امانت و درآمد نیازی به اسکن ندارند.
۲-دفاتر اسناد رسمی تک دفتر، دفاتر خود را به ترتیب زوج و فرد تفکیک نمایند. برای مثال دفتری که ۱۱ دفتر جاری دارد، ۶ دفتر فرد (۱.۳، ۵.۷، ۹.۱۱) و ۵ دفتر (۲.۴، ۶.۸، ۱۰) زوج دارد.
۳-چنان چه همکاران محترم محل دفتر را برای اسکن انتخاب نمایند، تامین پرسنل، تجهیزات و سایر امکانات با سردفتر محترم می‌باشد.
۴-تا این لحظه هیچ گونه تصمیمی نفیا «یا اثباتا» برای دریافت وجه از همکاران برای انجام اسکن اتخاذ نشده است.
۵-هزینه حمل و نقل دفاتر به پایگاه مرکزی اسکن کانون با همکاران محترم است نه کانون!
۶-کانون هیچ گونه هزینه و امکاناتی برای انجام اسکن در دفاتر اسناد رسمی پرداخت نخواهد کرد.

با تشکر
فناوری اطلاعات کانون سردفتران و دفتریاران

اطلاعیه مهم شماره ۶

اصلاحیه؛

اسکن دفتر اتومبیل الزامی است.

دفاتری که در پرتال قبل از انتشار این اطلاعیه، مبادرت به تکمیل فرم نموده‌اند، تا زمان ارسال دفاتر، نیاز به اعلام و تحویل دفاتر اتومبیل ندارند.

بیشار بخوانید:

نکاتی پیرامون اسکن دفاتر اسناد رسمی

به این مطلب امتیاز بده post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.