۱⃣ مرحله اول: نیروهای طرح خرید خدمت
▫️ابتدا آدرس سامانه ltms در مروگر وارد نمایید
▫️سپس آیکن «نیروهای مدارس غیردولتی، طرح خرید خدمت» بزنید.
▫️سپس از ورود اطلاعات گزینه «ثبت اطلاعات اولیه» بزنید
▫️ سپس کد ملی به عنوان کاربری و رمز عبور خواهد شد.
۲⃣ مرحله دوم: فراگیران
▫️سپس از آیکن فراگیران وارد سانه شده
▫️سپس «مشخصات شخصی» وارد نمایید ذخیره اطلاعات نموده
▫️ سپس «تعیین آموزشگاههای محل تدریس» و ابلاغ ساعت تدریس وارد نموده و ذخیره اطلاعات نمایید.
▫️سپس «تغییر رمز عبور» و ابلاغ ساعت تدریس وارد نموده و ذخیره اطلاعات نمایید.
سپس گزینه خروج بزنید
۳⃣ مرحله سوم: مدیران مدارس
▫️مدیر مدرسه از آیکن مدیران مدارس، با کاربری (کدمدرسه) و رمز مدرسه وارد سامانه شده
▫️سپس مدیر مدرسه از قسمت «#پرسنل واحدآموزشی» اطلاعات شخصی و ابلاغ همکار را تایید مینماید.
۴⃣ مرحله چهارم: فراگیران
▫️سپس میتوانید با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سامانه شوید و از امکانات سامانه استفاده نمایید.
منبع: کانال بخشنامههایاموراداریآموزشوپرورش https://t.me/edarirazavi