راهش
مرجع تخصصی اخبار حقوقی ایران و جهان

مشاهده هزینه مدارس خصوصی دبی به صورت آنلاین

یک منبع آنلاین در دبی که هزینه‌های تحصیلی را شرح می‌دهد، اکنون برای همه مدارس خصوصی در امارت در دسترس است.

مقامات گفتند «برگه اطلاعات شهریه مدرسه» یک مرجع یک صفحه‌ای است که تمام هزینه‌های اجباری و اختیاری را که مدارس خصوصی ممکن است در طول یک سال تحصیلی دریافت کنند، فهرست می‌کند.

در اولین اطلاع‌رسانی این منبع، تنظیم کننده آموزش دبی هزینه مدارسی را که سال تحصیلی خود را در آپریل آغاز می‌کنند، فهرست کرده بود. اکنون اطلاعات برای مدارسی که سال تحصیلی را از سپتامبر آغاز می‌کنند نیز در دسترس است.

علاوه بر شهریه‌های اجباری، برگه اطلاعات شامل جزئیات سایر هزینه‌های تأیید شده می‌باشد که والدین در طول یک سال تحصیلی پرداخت می‌کنند، که شامل حمل و نقل، فعالیت‌های فوق برنامه، سفرهای علمی و کتاب و غیره است. همچنین در صورت لزوم شامل اطلاعاتی در مورد تخفیف‌ها و بورسیه‌های تحصیلی هر مدرسه می‌شود.

این برگه همچنین در قرارداد سالانه اولیا و مدرسه گنجانده خواهد شد.

دکتر عبدالله الکرام، مدیر کل سازمان دانش و توسعه انسانی (KHDA)، گفت: «برگه اطلاعات شهریه مدارس اکنون در هر سال تحصیلی برای همه مدارس خصوصی در دبی در دسترس خواهد بود. برگه اطلاعات نه تنها به والدین اطلاعات دقیق و به‌روز در مورد تمام هزینه‌هایی که انتظار می‌رود پرداخت کنند، می‌دهد، بلکه والدین و مدارس را قادر می‌سازد تا بهتر بر یادگیری کودکان تمرکز کنند.»

این منبع در وب‌سایت کی. اچ. دی. ای (KHDA) (https://web.khda.gov.ae/en/Education-Directory/Schools) قابل مشاهده است و به والدین این امکان را می‌دهد که مدارس را با هم مقایسه کنند.

۳/۵ - (۲ امتیاز)
4 نظرات
  1. Samira می گوید

    سلام من ۱۰سال سابقه کار در مدارس غیر دولتی را دارم و آماده همکاری با شما در مدرسه دبی می باشم باعث افتخارم هست که در آن مدرسه خدمت کنم خواهش میکنم راهنمایی ام کنید ممنون

  2. امیر می گوید

    سلام وقت بخیر
    ۱۵سال سابقه معاونت و مدیریت در آموزش پرورش ایران به صورت رسمی را دارم
    و با تجربه کافی و رزومه فوق العاده آماده همکاری با مدارس در کشور امارات هستم

  3. مرجان می گوید

    با سلام ۱۸ سال سابقه ی آموزشی دارم مولف کتاب های فارسی در سطح بین الملل هستم آمادگی کافی برای همکاری با مدارس امارات را دارم. در خصوص رزومه کامل ایمیلی اگر در اختیار داشته باشم با جزییات بیش تری در خصوص کارم توضیح خواهم داد.

  4. فاطمه می گوید

    سلام ۱۸سال سابقه آموزشی دارم امادگی کافی بامدارس امارات دارم لطفاراهنمایی کنین،ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.