راهش
مرجع تخصصی اخبار حقوقی ایران و جهان

اطلاعیه جدید سفارت ایران در مادرید درباره نوبت دهی

راه اندازی سامانه نوبت دهی جهت انجام امور کنسولی

به گزارش سایت راهش، سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا (مادرید) درباره نوبت گیری پس از اخذ کد رهگیری از سامانه میخک، اطلاعیه ای به شرح زیر منتشر کرده است:

به‌ اطلاع هموطنان عزیز مقیم اسپانیا می‌رساند: جهت روان‌سازیِ امور کنسولی و جلوگیری از ازدحام مراجعین و با توجه به دستورالعمل های بهداشتی، از تاریخ ۱۳ دسامبر ٢٠٢١ مطابق با ۲۲ آذر ١۴٠٠ ارائه خدمات کنسولی شامل تعویض و صدور گذرنامه، صدور شناسنامه، ثبت ازدواج و طلاق، امور وکالتنامه و گواهی عدم سوء پیشینه تنها از طریق سامانه نوبت‌ دهی انجام خواهد شد. از این رو، از هموطنان گرامی و مراجعین محترم تقاضا می‌شود جهت دریافت خدمات در موارد یاد شده، پس از اخذ کد رهگیری از سامانه میخک و دریافت نوبت از سامانه نوبت دهی به نشانی https://appointment.mfa.ir همراه با مدارک مورد نیاز به سفارت جمهوری اسلامی ایران مراجعه نمایند.

توجه:

متقاضیان محترم باید در تاریخ و زمان دقیق مشخص شده مراجعه نمایند و در غیر این صورت جهت رعایت حقوق دیگران از انجام امور کنسولی آنها خودداری خواهد شد.
ارائه دیگر خدمات کنسولی همانند روال گذشته انجام می‌پذیرد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران ـ مادرید

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.