راهش
مرجع تخصصی اخبار حقوقی ایران و جهان

دسترسی به اپلیکیشن مزایده از داخل یا خارج امارات

دپارتمان قضایی ابوظبی (ADJD) یک اپلیکیشن مزایده راه‌اندازی کرده است که به افراد علاقه‌مند، اعم از داخل یا خارج از کشور، اجازه می‌دهد اقلام ضبط شده در پرونده‌های قضایی، اعم از املاک، وسایل نقلیه، پلاک خودروهای خاص را جستجو کرده و برای آن‌ها پیشنهاد دهند. اموال منقول در انواع مختلف با قابلیت پیشنهاد مستقیم از راه دور و انجام کلیه مراحل در روندی آسان طبق روال قانونی تعیین شده است.

یوسف سعید العبری، معاون دپارتمان قضایی ابوظبی، گفت که راه‌اندازی یک درخواست برای مزایده‌های سازماندهی شده توسط این وزارتخانه در مورد توقیفات انجام شده به عنوان بخشی از پرونده‌های ارائه شده به دادگاه‌ها، در محدوده طرح تحول دیجیتال، در راستای دستورات شیخ منصور بن زاید آل نهیان، معاون نخست وزیر، وزیر امور ریاست کشور و رئیس دپارتمان قضایی ابوظبی برای توسعه خدماتِ ارائه شده و استفاده از فناوری‌های مدرن است.

العبری افزود: «وزارت دادگستری برای فروش انواع اقلام ضبط شده در اجرای آرای صادره دادگاه‌ها، با هدف تضمین بالاترین سطح شفافیت، وضوح و بی‌طرفی و ارائه تضمین‌های کافی برای حفظ و نگهداری حقوق کامل طرف‌های معامله مطابق با کنترل‌های قانونی تعیین شده است.»

اپلیکیشن مزایده جدید که در وزارت اقتصاد به عنوان حق مالکیت معنوی وزارت دادگستری به ثبت رسیده است، مزایای متعددی را ارائه می‌دهد که امکان دسترسی سریع به خدمات با استفاده از هویت دیجیتال را فراهم کرده و در عین حال گزینه‌های نوآورانه‌ای برای مزایده از جمله مزایده سریع و خودکار الکترونیکی ارائه می‌نماید.

با توجه به اشتراک، دسترسی به اپلیکیشن و واریز وجه، دسترسی سریع با هویت دیجیتال برای اماراتی‌ها و ساکنان این کشور فراهم است، و برای علاقه‌مندان خارج از کشور با ایجاد حساب کاربری با استفاده از شماره تلفن و رمز عبور مقدور می‌باشد.

این اپلیکیشن چندین گزینه برای پرداخت سپرده تضمینی قبل از حراج ارائه می‌دهد، مانند کارت اعتباری، حواله بانکی و یا چک.

۳.۳/۵ - (۳ امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.