راهش
مرجع تخصصی اخبار حقوقی ایران و جهان

مراجعه حضوری به دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن

راهش: پس از کاهش محدودیت‌های کرونایی، دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن طی اطلاعیه‌ای آغاز خدمات حضوری خود به صورت محدود با شرایط ویژه را اعلام کرده است.

اطلاعیه جدید دفتر حفاظت منافع

قابل توجه هموطنان گرامی
با سلام، به استحضار می‌رساند دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران جهت ارائه خدمات کنسولی به هموطنان مقیم آمریکا و کانادا از روزهای سه شنبه و پنجشنبه فقط با تعیین وقت قبلی از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲ بعد از ظهر آماده پذیرش مدارک مراجعه کنندگان حضوری می‌باشد.

مدارک مراجعین حضوری در صورتی که کامل باشد پس از ۱۶ روز کاری پست خواهد شد.

لازم به ذکر است در صورتی که متقاضی خواهان دریافت کد رهیگری سامانه میخک از طریق این نمایندگی باشد مدارک پس از چهار هفته کاری پست خواهد شد.

در ضمن توصیه می‌گردد که با توجه به شرایط موجود هموطنان عزیز از سیستم اکسپرس نمایندگی استفاده نموده و با ارسال مدارک به نمایندگی در راستای پیشبرد انجام امور کنسولی خود اقدام لازم را به عمل آورند.

مجددا خواهشمند است بدون وقت قبلی از مراجعه به نمایندگی جدا خودداری نمائید.

از همکاری شما در موارد فوق الذکر سپاسگذاریم. تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۳

اطلاعیه قبلی دفتر حفاظت منافع در واشنگتن

متن این اطلاعیه به شرح زیر می باشد:

«بسمه تعالی

قابل توجه هموظنان گرامی:

دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن دی سی با توجه به کاهش محدودیت‌های کرونایی از اول نوامبر ۲۰۲۱ بطور محدود فقط روزهای دوشنبه و پنجشنبه با وقت قبلی اقدام به پذیرش مراجعین حضوری می‌نماید و در این راستا نمایندگی فقط مدارک متقاضیان را دریافت کرده و بصورت پستی جهت ایشان ارسال می‌نماید.
خواهشمند است از مراجعه به نمایندگی بدون وقت قبلی جدا خودداری نمائید.»

بیشتر بخوانید:

سامانه نوبت دهی وزارت امورخارجه ایران

۵/۵ - (۱ امتیاز)
1 نظر
  1. فرزاد می گوید

    با سلام و احترام
    اگر بخواهیم از ایالت آریزونا وکالت کاری به وکیل در ایران بدهیم باتوجه به دوری راه از آریزونا به واشنگتن دی سی آیا میتوان بدون حضور در دفتر حافظ منافع ایران این وکالت را تنظیم و برای وکیل در ایران ارسال نمود باتشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.