قرارداد کار پاره وقت حسابداری
این قرارداد در تاریخ [تاریخ] بین [نام کارفرما] به نشانی [آدرس کارفرما] به نمایندگی از [نام نماینده کارفرما] به عنوان کارفرما و [نام کارگر] به نشانی [آدرس کارگر] به عنوان کارگر به شرح زیر منعقد می گردد:
ماده ۱- موضوع قرارداد
موضوع قرارداد حاضر، انجام امور حسابداری شرکت [نام شرکت] به صورت پاره وقت می باشد.
ماده ۲- مدت قرارداد
مدت قرارداد حاضر [مدت قرارداد] ماه از تاریخ [تاریخ] لغایت [تاریخ] می باشد.
ماده ۳- ساعات کار
ساعات کار کارگر در هر روز [تعداد ساعت] ساعت می باشد.
ماده ۴- محل کار
محل کار کارگر، شرکت [نام شرکت] به نشانی [آدرس شرکت] می باشد.
ماده ۵- حقوق و مزایا
حقوق ماهیانه کارگر به مبلغ [مبلغ] ریال می باشد.
علاوه بر حقوق ماهیانه، کارگر از مزایای زیر نیز برخوردار می باشد:
- حق اولاد و عائله مندی
- حق مسکن
- بن خواربار
- پاداش افزایش تولید
- مزایای غیرنقدی
ماده ۶- بیمه
کارفرما مکلف است کارگر را نزد سازمان تامین اجتماعی بیمه نماید.
ماده ۷- وظایف کارگر
وظایف کارگر به شرح زیر می باشد:
- ثبت و نگهداری اسناد و مدارک مالی
- تهیه گزارشات مالی
- انجام امور حسابداری مالی و مالیاتی
ماده ۸- تعهدات کارفرما
تعهدات کارفرما به شرح زیر می باشد:
- پرداخت حقوق و مزایای کارگر به موقع
- بیمه نمودن کارگر
- فراهم نمودن امکانات و تجهیزات لازم برای انجام کار کارگر
ماده ۹- فسخ قرارداد
هر یک از طرفین می تواند در صورت عذر موجه و با اعلام کتبی به طرف دیگر، قرارداد را فسخ نماید.
ماده ۱۰- حل اختلاف
در صورت بروز هرگونه اختلاف در اجرای قرارداد، طرفین با حسن نیت و مذاکره سعی در حل اختلاف خواهند نمود. در صورت عدم حصول نتیجه، اختلاف از طریق مراجع قانونی حل و فصل خواهد شد.
ماده ۱۱- سایر موارد
هرگونه تغییر در مفاد قرارداد، باید کتباً و به امضای طرفین باشد.
این قرارداد در [تعداد] نسخه تنظیم و هر یک از طرفین نسخه ای از آن را دریافت نمودند.
امضای کارفرما
امضای کارگر
تاییدیه
[نام نماینده کارفرما]
[تاریخ]