راهش
مرجع تخصصی اخبار حقوقی ایران و جهان

اطلاعات کامل از روز استقلال ایالات متحده آمریکا

چهارم ژوئیه، روز ملی ایالات متحده آمریکا (Independence Day ) است. این روز یک تعطیلی فدرال است و در تمام ۵۰ ایالت و سایر قلمروهای ایالات متحده ۴ جولای تعطیل رسمی است.

از آنجایی که این روز یک روز تعطیلی فدرال است، نه تنها مدارس و کتابخانه‌ها بسته می‌شوند، بلکه اکثر دفاتر فدرال و ایالتی بسته خواهند شد و در روز استقلال هیچ نامه‌ای ارسال نخواهد شد.

تاریخچه روز استقلال امریکا

در ۴ ژوئیه ۱۷۷۶، ایالات متحده آمریکا با امضای اعلامیه استقلال خود را از انگلستان اعلام کرد.

در حالی که امضای خود اعلامیه تا ماه اوت کامل نشده بود، تعطیلات چهارم ژوئیه به عنوان سالگرد رسمی استقلال ایالات متحده در نظر گرفته می‌شود.

اگرچه فیلادلفیاها اولین سالگرد استقلال را در سال ۱۷۷۷ با جشن‌های خودجوش در خیابان‌های فیلادلفیا جشن گرفتند، اولین استفاده از نام «روز استقلال» تا سال ۱۷۹۱ ثبت شده بود و جشن‌های روز استقلال تنها پس از جنگ ۱۸۱۲ رایج شد.

در سال ۱۸۷۰، روز استقلال به مهم‌ترین تعطیلات سکولار در تقویم آمریکایی تبدیل شد و به روزی که امروز به نام ۴ جولای شناخته می‌شود، تبدیل شد.

در این سال، کنگره ایالات متحده روز استقلال را به عنوان تعطیلات بدون حقوق برای کارمندان فدرال اعلام کرد، اگرچه تا سال ۱۹۴۱ بود که کنگره روز استقلال را به عنوان تعطیلات فدرال با حقوق اعلام کرد.

روز استقلال چگونه جشن گرفته می‌شود؟

روز استقلال میهن پرستانه‌ترین و پرشورترین جشن در بین تمام تعطیلات آمریکاست. رژه، باربیکیو، پیک نیک و آتش بازی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.