راهش
مرجع تخصصی اخبار حقوقی ایران و جهان

اطلاعیه سفارت ایران در ترکیه برای حضور در ازمیز

جمهوری اسلامی ایران در شهر ازمیر ترکیه کنسولگری ندارد اما در کشور ترکیه ۴ نمایندگی اعم از سفارت و کنسولگری در شهرهای آنکارا، استانبول، ترابزون و ارزروم دارد.
البته با توجه به درخواست‌های همطنان ایرانی، سرکنسولگری ایران در استانبول هر چند وقت یک بار تیم کنسولی خود را در شهر ازمیر حاضر می‌کند. البته حضور تیم کنسولی در ازمیر ترکیه تاریخ مشخصی ندارد و طی اطلاعیه‌هایی در سایت و کانال تلگرامی سرکنسولگری ایران در استانبول اعلام می‌شود.

در این صفحه اطلاعیه‌های حضور تیم کنسولی در ازمیر ترکیه اطلاع‌رسانی می‌شود.

اطلاعیه حضور در شهر ازمیر مرداد ۱۴۰۱

به‌اطلاع هموطنان گرامی مقیم ازمیر و شهرهای اطراف می‌رساند، تیم کنسولیِ این نمایندگی، روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۷/۰۲ برابر با ۲۰۲۲/۰۹/۲۴، برای ارائه خدمات کنسولی به‌شما عزیزان، از ساعت ۸/۳۰ صبح در محل بانک ملت شعبه ازمیر حضور خواهد داشت.

متقاضیان محترم می‌بایست با توجه به نوع خدماتِ مورددرخواست، از قبل در سامانه میخک، ثبت‌نام و کد رهگیری دریافت نموده و سپس نسبت به اخذ وقت قبلی از سامانه نوبت‌دهی ذیل، اقدام و تنها در وقت تعیین‌شده، مراجعه فرمایند:

اطلاعیه حضور در شهر ازمیر خرداد ۱۴۰۱

سرکنسولگری ج. ا. ایران در استانبول اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرده است:

به‌اطلاع هموطنان گرامی مقیم ازمیر و شهرهای اطراف می‌رساند، تیم کنسولیِ این نمایندگی، روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۳/۲۸ برابر با ۲۰۲۲/۰۶/۱۸، جهت ارائه خدمات به‌شما عزیزان، از ساعت ۸/۳۰ صبح در محل بانک ملت شعبه ازمیر حضور خواهد داشت.

متقاضیان محترم می‌بایست با توجه به نوع خدماتِ مورددرخواست، از قبل در سامانه میخک، ثبت‌نام و کد رهگیری دریافت نموده و سپس نسبت به اخذ وقت قبلی از سامانه نوبت‌دهی ذیل، اقدام و تنها در وقت تعیین‌شده، مراجعه فرمایند.

بیشتر بخوانید: وکالت نامه در سفارت ایران در ترکیه

حضوری تیم اعزامی در ازمیر فروردین ۱۴۰۱

به‌اطلاع هموطنان گرامی مقیم ازمیر و شهرهای اطراف می‌رساند، تیم کنسولیِ این نمایندگی، روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱/۰۶ برابر با ۲۰۲۲/۰۳/۲۶، جهت ارائه خدمات به‌شما عزیزان، از ساعت ۸/۳۰ صبح در محل بانک ملت شعبه ازمیر حضور خواهد داشت.

متقاضیان محترم می‌بایست با توجه به نوع خدماتِ مورددرخواست، از قبل در سامانه نوبت‌دهی به‌نشانیِ زیر، ثبت نام و نسبت به انتخاب گزینه «استانبول_بانک ملت ازمیر» و دریافت کد رهگیری (از سامانه میخک) اقدام نمایند:
appointment. mfa. gov. ir
از مراجعین محترم تقاضا می‌شود جهت حفظ سلامتی خود و دیگر هموطنان عزیز، در مراجعه به محل ارائه خدمات در بانک ملت، پروتکل‌های بهداشتی (ماسک، فاصله فیزیکی و…) را رعایت فرمایند.

اطلاعیه کنسولگری برای فروردین ۱۴۰۰

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول (سفارت ایران در ترکیه) درخصوص حضور تیم کنسولی این سفارت در ازمیر اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرده است:

با سلام خدمت هموطنان گرامی مقیم ازمیر و شهرهای اطراف، پیرو اطلاعیه پیشین در خصوص حضور تیم کنسولیِ این نمایندگی در شهر ازمیر در نیمه نخست فروردین‌ماه ۱۴۰۰، به‌آگاهی می‌رساند،

نظر به‌اینکه سفر به ازمیر در شرایطی امکانپذیر خواهد بود که تعداد متقاضیانِ دریافت خدمات کنسولی، به‌حدِّ نصابِ لازم رسیده باشد، لذا ضروری است جهت قطعی‌شدن حضور هیئت کنسولی در آن شهر، متقاضیان از قبل نسبت به‌ثبت نام اقدام نمایند

(تعیین نوع درخواست، اخذ کد رهگیری و ارسال آن به نشانی ایمیل «[email protected]» و یا تلگرامِ «Iranconsulate-Istanbul»).

بدیهی است در صورتی که تعداد متقاضیان به حدِّنصاب برسد، تاریخ دقیق حضور هیئت در شهر ازمیر، متعاقباً اعلام خواهد شد.

کانال تلگرامی: IranconsulateIstanbul@

سوالات متداول

آیا ایران در ازمیر ترکیه کنسولگری دارد؟

خیر، اما تیم کنسولی کنسولگری ایرانی در استانبول هرچند وقت یک بار در ازمیر ترکیه حضور پیدا می کند.

زمان حضور تیم کنسولی در ازمیر ترکیه در تاریخی است؟

زمان مشخصی ندارد اما طی اطلاعیه هایی در دوره های مختلف این حضور اطلاع رسانی می شود که در این مقاله ما به روزرسانی می کنیم.

۵/۵ - (۴ امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.