راهش
مرجع تخصصی اخبار حقوقی ایران و جهان

سفارت مالزی در ایران

سفارت مالزی در ایران

اخذ ویزای فوری مالزی، همان‌چیزی است که برای تکمیل فرآیند مهاجرت تحصیلی و اقامت در مالزی نیاز دارید! پس اگر برای اخذ ویزا از سفارت مالزی در تهران عجله دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را بخوانید.

هنگام انتخاب یک مقصد برای مهاجرت تحصیلی، دسترسی به سفارتخانه آن کشور در ایران از نکات حائز اهمیت است. مالزی از کشورهایی است که در ایران سفارت خانه دارد.
سفارت مالزی از ۸:۳۰ صبح الی ۴:۳۰ عصر و در روزهای یک شنبه تا پنجشنبه هر هفته، آماده پاسخگویی به مراجعین است؛ این سفارت خانه در روزهای جمعه و شنبه تعطیل است.

قبل از حضور در سفارت مالزی، تماس بگیرید!

سفارت مالزی در ایران

اگر قرار است جهت اقدام برای گذراندن مراحل اخذ ویزای سوشیال مالزی، یا نکات مربوط به مهاجرت به سفارت مالزی در تهران مراجعه کنید، از نکاتی که باید حتماٌ به آن توجه کنید، برقراری تماس جهت دریافت اطلاعات دقیق و آگاهی از مدارک مورد نیاز برای ارائه است؛ همچنین اگر از شهرستان و یا مسافت‌های دور به سفارت مالزی در تهران مراجعه می‌کنید، با تماس گرفتن پیش از حضور، می‌توانید از تعطیل نبودن سفارت اطمینان حاصل کنید. تماس‌های دریافتی سفارت مالزی در تهران توسط راهنمای فارسی زبان پاسخ داده می‌شود.

بر خلاف برخی از سفارت خانه‌ها، حضور در سفارت مالزی به گرفتن نوبت قبلی نیازی ندارد و صرفا برقراری تماس جهت تسهیل فرآیند پاسخگویی و آمادگی کامل برای آماده کردن مدارک مورد نیاز، کافی است.

آدرس سفارت مالزی در تهران

آدرس سفارت مالزی در تهران
نام سفیر:جناب آقای راجا نور شیروان زین العابدین
H.E. Mr. Raja Nushirwan bin Zainal Abidin
آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار ایوانک، خیابان زرافشان شمالی، کوچه دوم، پلاک ۲۵
صندوق پستی: ۸۶۸
تلفن سفارت مالزی: ۸۸۰۷۲۴۴۴ و ۸۸۰۷۸۶۰۶ (۰۲۱)
نمابر:۸۸۰۷۸۷۱۶
ایمیل سفارت مالزی: [email protected]
ساعت کاری: یکشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ بعدازظهر
(بخش کنسولی: ۹ صبح تا ۱۲ ظهر)

مدارک مورد نیاز اخذ ویزا از سفارت مالزی

برای اطلاع از مدارک مورد نیاز جهت تحویل به سفارت خانه، اطلاعاتی در سایت موجود است؛ اما از آنجا که ممکن است مدارک مورد نیاز، روزانه و آنی تغییر کنند یا مواردی به آن اضافه شود، برقراری تماس تلفنی قبل از حضور در سفارت مالزی در ایران می‌تواند خیالتان را از بابت تکمیل بودن مدارکتان جمع کند.

خوشبختانه امروزه فرآیند اخذ ویزا از سفارت مالزی در تهران توسط مجریان این امر انجام می‌پذیرد؛ بنابراین نیازی به داشتن آدرس سفارت مالزی برای مراجعه حضوری نخواهید داشت. با این حال به عنوان میزبان شما در این وبسایت، کروکی و آدرس سفارت مالزی در تهران را همراه با نقشه برایتان آماده کرده‌ایم.

اطلاعات سفارت ایران در مالزی

فرآیند اقامت و تحصیل در مالزی، از سفارت مالزی در ایران شروع می‌شود و به کنسولگری ایران در مالزی ختم می‌شود.

به هر قصد و نیتی که وارد خاک مالزی می‌شوید، ابتدا سراغ سفارت ایران در مالزی را بگیرید! سفارت ایران نماینده‌ی شما در مالزی است؛ بنابراین دانستن آدرس و اطلاعات پیرامون سفارت ایران در مالزی از ضروری‌ترین اطلاعاتی است که می‌بایست در سفرنامه‌ی خود به مالزی ثبت کنید.

لازم به ذکر است، دانشجویان و ایرانیان مقیم مالزی، برای کارهایی نظر تشکیل پرونده دانشجویی، تأیید مدارک، تمدید پاسپورت، وکالتنامه و موارد مربوط به شناسنامه و کارت ملی، باید به سفارت ایران در مالزی مراجعه کنند.

کارت دیجیتال برای ورود به مالزی الزامی شد

دریافت کارت دیجیتال ورود به مالزی (MDAC) از ۱۰ آذر (اول دسامبر) برای تمام خارجی‌هایی که به این کشور آسیایی سفر می‌کنند الزامی است.
به گزارش ‌یکشنبه ایرنا از استریتز تایمز، اداره مهاجرت مالزی در پستی در شبکه اجتماعی فیسبوک خود اعلام کرد که این کارت دیجیتالی باید قبل از ورود به این کشور تکمیل شود.

برپایه بیانیه وزارت مهاجرت، خارجیان دارای اقامت دائم، دارندگان مجوز ترخیص خودکار گمرکی و افرادی که از سنگاپور و بدون درخواست مهاجرت، تنها قصد عبور یا ترانزیت را دارند، از این اجبار مستثنی هستند.

به این ترتیب عملیات صدور این کارت دیجیتال باید سه روز قبل از ورود به مالزی تکمیل شود.

مسافران باید مشخصات شخصی خود از جمله نام، ملیت، مشخصات گذرنامه، تاریخ ورود و همچنین تاریخ عزیمت را در این تارنما پر کنند.

۴.۳/۵ - (۳ امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.