راهش
مرجع تخصصی اخبار حقوقی ایران و جهان

نمونه صلح نامه مهریه | فایل WORD و PDF

صلح مهریه یکی از انواع قرادادهای مالی در خصوص مهریه است که در دفرتخانه اسناد رسمی تنظیم می شود. در خصوص انواع روش های بخشش مهریه این مقاله را بخوانید.

نمونه متن صلح نامه مهریه

مورد مصالحه: کلیه و تمامی حقوق حقیقی،عینی، حتی فرضی و واقعی و احتمالی و متصوره مصالح خانم …………… (زوجه) ناشی ازمهریه (صداق) مشارالیها موضوع سند ازدواج بشماره ترتیب ………… مورخ …….. دفتر رسمی ازدواج شماره ………. حوزه ثبتی ………… و کلیه حقوقات مالی ومتعلقه خودناشی از عقد نکاح ازجمله نفقه حالیه و معوقه ،ایام عده وآتیه خود،اجرت المثل ایام زندگی مشترک ،نحله و موارد مشمول بند الف سند نکاحیه و غیره و حتی ضمیه صداقیه بشرح اسناد عادی موضوع تعهدات زوج به زوجه در خصوص انتقال ملک درآینده وهرنوع تعهد دیگر که بر ذمه آقای ………… (زوج) با مشخصات فوق می‌باشد داخل در این سند بوده به نحوی که پس از امضاء این سند دیگر هیچگونه حقی از حقوق مزبور برای مصالح در مورد صلح باقی نمانده و تمامی آن حقوق در مورد مصالحه متعلق به متصالح می‌باشد.

عوض صلح: مبلغ ……………. (………………….. ریال) که حسب توافقات طرفین و به اقرار بانوی مصالح مبلغ مزبور نقدا توسط متصالح به ایشان پرداخت و واصل و عاید نامبرده گردیده است

کلیه شرایط صحت صلح قطعی از هر قبیل اعم از قبض و اقباض و صیغه به اظهار و غیره اجرا شده و احتیاطا” کافه خیارات خصوصا” خیار تدلیس و خیار غبن هرچند فاحش از متعاملین بعمل آمد. متعاقدین ضمن العقد حاضر و ضمن عقد خارج لازم که باقرار عقد خارج مزبور فی‌مابین بطور شفاهی منعقد گردیده کلیه ادعاها و اعتراضات بعدی و احتمالی خود را تحت هر عنوان پیش بینی شده یا نشده ولو بعنوان تضرر و غیره را از خود سلب و ساقط نمودند.

این سند با اتکا به نامه شماره ……….. مورخ ……….. دفتررسمی ازدواج شماره ……………. تظیم وثبت گردید.

۳/۵ - (۱ امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.