راهش
مرجع تخصصی اخبار حقوقی ایران و جهان

نمونه فرم وکالتنامه جامع میخک

در بخش وکالتنامه سامانه میخک، برای یک سری از امور که معمولا ایرانیان خارج از کشور به آنها نیاز پیدا می کنند نمونه فرم های آماده ای تهیه شده است. البته این فرم ها صرفا به عنوان نمونه است و هر شخصی با توجه به نیاز خود می تواند متن وکالتنامه را کم و یا زیاد کند و یا اصلا کلا متن دلخواه خود را در سامانه میخک قرار دهد.

در مقاله نمونه فرم وکالتنامه تنظیمی در خارج از کشور توضیح داده ایم که چرا لازم است افراد حتما در تنظیم وکالتنامه خود اگر اطلاعات حقوقی ندارند از یک کارشناس حقوقی مشاوره بگیرند.

سایت راهش آمادگی دارد تا متن پیش نویس وکالتنامه را توسط کارشناسان امور دفاتر اسناد رسمی آماده کند. کافی است با ما تماس بگیرید.

تذکر مهم: هرچند نام این وکالت نامه در سامانه میخک جامع ذکر شده است، اما یک وکالت جامع که حاوی خرید و فروش و تمام امور مالی باشد نیست.

متن وکالتنامه جامع میخک

انجام کلیه امور اداری هر چه و از هر نوع و تحت هر اسم و عنوان که باشد و مراجعه به کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها و ادارات دولتی و غیر دولتی، دارائی، شهرداری، ثبت اسناد و املاک، شرکتهای آب، برق، گاز و مخابرات و اداره امور ارتباطات سیار و بانکها و دفاتر اسناد رسمی، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان امور اراضی، مجمع امور صنفی و اتحادیه صنوف، سازمان تامین اجتماعی، اداره کل مالیات بر ارث و اراضی بایر مجتمع های قضائی و انتظامی و شعب بازپرسی و دادسراها ، دادگاههای عمومی و انقلاب و کلانتریها و اداره راهنمائی و رانندگی و شماره گذاری (کلیه مناطق) ، ستاد اجرائی فرمان امام (ره) ،بنیاد جانبازان بنیاد شهید و سایر مراجع قانونی از طرف و تنظیم اسناد تعهد و گواهی امضاء با هر الزامی که باشد و رتق و فتق و حل و فصل و اجرا و انجام امور اداری و مالی و تقاضا و دریافت کلیه مفاصا حسابها و مجوزها و پاسخ های استعلامیه اعم از پایان کار، عدم خلاف، استعلام ثبت اسناد مالکیت اعم ازاصل و المثنی و صورت مجالس تفکیکی و اصلاحی انحصار وراثت و گواهی مالیات برارث وغیره و سایرکارهای حقوقی و صدور اجرائیه نسبت به هر موضوع که بخواهد و تعقیب جریانات اجرا تا حصول نتیجه و پرداخت دیون و وصول مطالبات و طرح و اقامه دعوی حقوقی و کیفری علیه اشخاص حقیقی و حقوقی و تقدیم عرض حال و تعقیب دعاوی و شرکت در دادگاههای اختصاصی وکمسیونهای حق اختلاف در شهرداری و یا دارائی ودادگاهها و غیره در جمیع مراحل از نخستین تا فرجام وهمچنین دفاع از طرف و احقاق حق و حفظ حقوق و جوابگوئی به دعاوی اشخاص در تمامی مراحل و حضور در کلیه جلسات مراجع و محاکم و کمیسیونها و اعتراض به احکام و آراء صادره و تقاضای رسیدگی قانونی و طی کلیه مراحل مندرج در مواد ۳۵ و ۳۶ آئین دادرسی مدنی و اقدام دررفع هرنوع موانع و مشکلات و ایراداتی که احتمالاَ دراثناء جریان عملیات اجرائی و اداری و محاکمات و سایر امور پیش آید با حق تعیین داور و حکم و مصدق و کارشناس و تعیین و عزل وکیل و ادعای جعل نسبت به سند طرف و استرداد سند و تعیین جاعل و دعاوی خسارات و استرداد دعوا و تقاضای جلب شخص ثالث و دفاع از دعاوی و دعوی متقابل و تقاضای توقیف و تامین و صدور اجرائیه نسبت به احکام و اراصادره و اخذ محکوم به و صلح وسازش و رفع خصومت در هر امری که لازم باشد و پیش آید و اقدام در خلع ید و تخلیه املاک از ید متجاوزین و متصرفین و مستاجرین و انجام سایر تشریفات لازمه عمل وکالت .

حدود اختیارات:

وکیل مرقوم در خصوص انجام مورد وکالت، حق توکیل به غیر ولو کرارا دارد/ندارد و دارای اختیارات مزبور و تام می باشد. اقدام و امضای وی در موارد اشاره شده به جای اقدام و امضای موکل صحیح و نافذ است و نیازی به حضور یا کسب اجازه مجدد موکل ندارد. این وکالت فقط در نفس وکالت موثر است.

۳.۳/۵ - (۱۰ امتیاز)
3 نظرات
  1. رمضان بیک می گوید

    سلام این وکالتنامه تام اختیار هست ؟؟؟ من وکالت‌نامه ای میخواهم که طرف فقط حق خرید و فروش خونه را نداشته باشد ..نمی‌دونم این وکالت‌نامه درست هست یا نه ؟؟؟
    با تشکر

    1. راهشگر می گوید

      سلام
      برای تنظیم وکالت نامه اختصاصی خود می توانید با ما تماس بگیرید و یا از دیگر نمونه های موجود در سایت استفاده نمائید.

  2. مصطفی می گوید

    سلام
    بنده نمونه وکالت نامه برای نکاح خط می خواستم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.