گرفتن وکالتنامه از سفارت ایران در سوئد (استکهلم)

اخذ وکالتنامه از سفارت و کنسولگری، یکی از نیازهای جاری ایرانیان خارج از کشور است. در ادامه شرایط و قوانین گرفتن وکالتنامه از سفارت ایران در سوئد را توضیح می دهیم.

(سایت راهش آمادگی دارد ثبت نام در سامانه میخک را انجام دهد و متن وکالتنامه شما را با همکاری کارشناسان امور دفترخانه های اسناد رسمی آماده کند. با ما در واتس اپ تماس بگیرید.)

۰۰۹۸۹۳۳۵۵۴۵۶۸۱

۰۰۹۸-۹۳۳-۵۵۴-۵۶-۸۱

فهرست مطالب مرتبط با گرفتن وکالتنامه از سفارت ایران در سوئد

  • توضیحات سفارت ایران در سوئد برای گرفتن وکالتنامه
  • هزینه تایید انواع وکالتنامه در سفارت ایران در سوئد
  • نحوه پرداخت هزینه وکالتنامه در سفارت ایران در سوئد
  • سامانه نوبت دهی برای حضور در سفارت ایران
  • ساعت کاری و مراجعه به سفارت و بخش کنسولی
  • نشانی محل سفارت ایران در سوئد جهت ارسال مدارک
  • خدمات پستی و غیر حضوری سفارت ایران

توضیحات سفارت ایران در سوئد(استکهلم) برای گرفتن وکالتنامه

۱- پس از مراجعه به سامانه میخک و ورود به بخش وکالتنامه و انتخاب نوع وکالت و درج مشخصات وکیل، کد رهگیری اخذ گردد.

۲- جهت هماهنگی بیشتر، لطفا از طریق واتساپ به شماره ۰۷۶۲۳۵۰۹۵۳ ،کد رهگیری خود را ارسال نموده تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

۳- متن وکالتنامه تا حد امکان، دقیق بوده و جزئیات کامل درج شود. بعنوان مثال در وکالتنامه بانکی، درج نام بانک، نام و کد شعبه و شماره حساب درج گردد.

همچنین در وکالتنامه فروش ملک، لازم است شماره پلاک ثبتی اصلی و فرعی مندرج در سند مالکیت درج گردد. در وکالتنامه فروش خودرو ضروری است شماره شاسی، شماره موتور و پلاک شهربانی درج گردد.

۴- مراجعه حضوری به بخش کنسولی سفارت همراه با کد رهگیری و اصل مدارک شناسایی ایرانی معتبر (شناسنامه،گذرنامه و کارت ملی )

هزینه تایید انواع وکالتنامه در سفارت ایران در سوئد (استکهلم)

(هزینه هر وکالتنامه براساس متن وکالتنامه تعیین می گردد)

وکالتنامه مربوط به انجام امور اداری، بانکی و حقوق بازنشستگی، خرید اموال و املاک، دریافت مستمری، قضائی و … ۱۴۵ کرون

وکالتنامه مربوط به فروش اموال منقول مانند، ماشین، موتور، سهام شرکت و یا بانک و … ۲۸۵ کرون

وکالتنامه مربوطه به فروش اموال غیر منقول مانند: منزل، آپارتمان، زمین، باغ، مغازه و … ۱۴۵۰ کرون

رضایت خروج همسر و فرزندان و تصدیق و گواهی امضاء ۱۳۰ کرون

هزینه تحویل وکالتنامه در ایران:

تحویل هر وکالتنامه به وکیل یا هر شخص دیگر در ایران ۱۳۰ کرون (می توانید هزینه تایید وکالتنامه و هزینه تحویل وکالتنامه در ایران را در یک مرحله پرداخت نمایید)

توجه: وکیل و یا هر شخص مشخص شده توسط موکل، جهت دریافت وکالتنامه می بایست به وزارت امور خارجه در تهران و یا دفاتر وزارت امور خارجه در مراکز استان ها مراجعه نماید.

نحوه پرداخت هزینه وکالتنامه در سفارت ایران در سوئد

هموطنان گرامی می توانند هزینه وکالتنامه و هزینه تحویل وکالتنامه در ایران را در یک مرحله و قبل از مراجعه به سفارت و یا در محل سفارت، از طریق سیستم بانکی به حساب شماره ۵۲۷۷۱۱۱۲۵۱۵ نزد بانک SEB واریز و رسید پرداختی (Kvitto) را تحویل نمایند.

سامانه نوبت دهی برای حضور در سفارت ایران

در صورت نیاز به مراجعه حضوری، ضروری است از طریق سامانه نوبت دهی، اقدام به تعیین وقت نموده و سپس همراه با مدارک لازم به سفارت مراجعه نمایید. توجه داشته باشید سامانه نوبت دهی با سیستم ios سازگار نبوده و صرفا با سیستم اندروید و ویندوز قابل دسترسی می‌باشد.

جهت اطلاع از آخرین اخبار و تحولات، قوانین و مقررات کنسولی، می توانید در کانال تلگرامی کنسولی یار عضو شوید.

آدرس منبع مطالب فوق در سایت سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوئد

ساعت کاری و مراجعه به سفارت و بخش کنسولی

مراجعین ایرانی: دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه (به غیر از تعطیلات رسمی) از ساعت ۰۸:۴۵ الی ۱۲:۰۰

مراجعین غیر ایرانی جهت روادید: دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه (به غیر از تعطیلات رسمی) از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰

توجه: روز جمعه بخش کنسولی تعطیل می باشد.  

نام بخش کنسولیایمیلشماره تلفن
بخش شناسنامه و عدم سوء پیشینهsto.shenasnameh@mfa.gov.ir۰۷۲۸۶۵۲۳۷۶ 
بخش گذرنامه، نظام وظیفه و مشمولینsto.passport@mfa.gov.ir۰۷۳۹۱۹۷۸۸۶
بخش وکالتنامه، امور دانشجویی و تایید مدارک تحصیلی و درمانیsto.student@mfa.gov.ir۰۷۶۲۳۵۰۹۵۳
بخش ازدواج، طلاق، گواهی تجرد و فوتsto.eztal@mfa.gov.ir۰۷۲۸۶۵۲۴۸۰
بخش روادید و تایید اسناد تجاری sto.visa@mfa.gov.ir۰۷۲۸۶۵۲۴۵۷
توجه: چنانچه ظرف ۴ روز کاری پاسخ ایمیل خود را دریافت نکردید، می توانید به مدیر بخش کنسولی و سپس جناب آقای سفیر ایمیل نماییدتوجه: تماس تلفنی با بخش های مختلف کنسولی، روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۵ الی ۱۶
ایمیلتلفن
 مدیر بخش کنسولیsto.consulate@mfa.gov.ir۰۸۶۳۶۳۶۰۰


جهت اطلاع از آخرین اخبار و تحولات، قوانین و مقررات کنسولی، می توانید در کانال تلگرامی کنسولی یار عضو شوید.

نشانی محل سفارت ایران در سوئد – استکهلم- جهت مراجعه حضوری:

  Islamiska Republiken Irans Ambassad

Elfviksvägen 76

۱۸۱۹۰ Lidingo

اطلاعات لازم درباره سیستم نوبت دهی

در صورت نیاز به مراجعه حضوری، ضروری است از طریق سامانه نوبت دهی، اقدام به تعیین وقت نموده و سپس همراه با مدارک لازم به سفارت مراجعه نمایید. توجه داشته باشید سامانه نوبت دهی با سیستم ios سازگار نبوده و صرفا با سیستم اندروید و ویندوز قابل دسترسی می‌باشد.

نشانی محل سفارت ایران در سوئد جهت ارسال مدارک

Islamiska Republiken Irans Ambassad

Box 6031

۱۸۱۰۶ Lidingo

نقشه مکانی سفارت

راهنمای استفاده از مترو و اتوبوس جهت مراجعه حضوری به بخش کنسولی ایران در سوئد

برای اطلاع از زمان بندی سفر خود به سفارت با وسایل حمل و نقل عمومی استکهلم می توانید به وب سایت اس ال (www.sl.se )مراجعه نمایید .

از ایستگاه متروی تی سنترالن(T-Centralen) واقع در ایستگاه قطار مرکزی استکهلم، متروی خط قرمز (خط ۱۳) را به سمت رپستن(Ropsten) سوار شوید و در انتهای این خط مترو در ایستگاه رپستن از مترو پیاده شده و به سمت ایستگاه اتوبوس رپستن که دقیقا بیرون مترو است بروید.

سپس اتوبوس شماره ۲۱۲ و یا اتوبوس شماره ۲۰۴ را سوار شوید و در ایستگاه نزدیک سفارت پیاده شوید.

اتوبوس ۲۱۲ دقیقا مقابل سفارت در ایستگاه Västra Yttringe می ایستد.

اما اگر با اتوبوس ۲۰۴ می آیید باید در ایستگاه Södergarnsvägen پیاده شوید و چهارصد متر تا سفارت را پیاده بروید.

Det är enkelt att åka till den Iranska Ambassaden

Från T-Centralen i Stockholms innerstad tar man Tunnelbana mot Ropsten.

Därifrån går det bussar nr: 212 mot Björnbo och 204 mot Elfvik

Buss nr 212 kör från Ropsten via Lidingö Centrum till hållplatsen som ligger precis mittemot ambassaden

Buss nr 204 kör från Ropsten via Lidingö Centrum till hållplatsen Södergarnsvägen, ca 400 m ifrån själva ambassaden, gångväg.

ایمیلتلفن
جناب آقای سفیرsto.ambassador@mfa.gov.ir۰۸۶۳۶۳۶۶۰

خدمات پستی و غیر حضوری سفارت ایران

همچنین به اطلاع عموم می رساند که بخش کنسولی سفارت در راستای اتخاذ تدابیری جهت حفظ سلامت هموطنان ارجمند و اجتناب از ترددهای غیر ضروری این عزیزان،

تسهیلات خود را بمنظور ارائه خدمات کنسولی از طریق پست به ویژه در ارتباط با صدور گذرنامه، امور سجلی، تایید مدارک و صدور انواع گواهی‌ها فزونی بخشیده است

ضمن اینکه توصیه می نماید کلیه امور کنسولی فاقد ارجحیت و فوریت زمانی را به فرصت های آتی موکول نمایند.

علاوه بر آن به هموطنان گرامی اکیدا توصیه می‌گردد قبل از مراجعه حضوری به سفارت، حتما از طریق ایمیل ها و شماره‌های اعلام شده در وب سایت سفارت، با بخش های مختلف کنسولی تماس حاصل نموده

و نسبت به ضرورت مراجعه و یا امکان دریافت خدمات به صورت مجازی یا پستی اطلاع حاصل نمایند.

همچنین شماره تلفن ۰۷۶۹۲۲۸۲۳۶ صرفا جهت پیگیری مشکلات احتمالی هموطنان در زمینه گسترش بیماری کرونا و ایجاد مشکلات نظیر تردد، قرنطینه و سایر مسائل ناشی از این بیماری در نظرگرفته شده است. (مبنع)

Zeen Social Icons

مطالب بیشتر
ابطال امتیازات بومی
ابطال امتیازات بومی در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی